X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

More! (Dynamite Cop)


Svar
MIKA-LMIKA-LSkrevet 12/04-03 22:32 
Jeg sidder og spiller Dynemite Cop (DC) med Murstein, er der nogen der ved om der findes flere (ordentlige*) spil af denne slags?

>> Format underordnet!


* Dynamite Cop er helt fint ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dRxLdRxLSkrevet 12/04-03 22:41 
Zombie Revenge er i samme stil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MIKA-LMIKA-LSkrevet 12/04-03 22:51 
Yes! Mente det nok, altså at jeg havde det et eller andet sted (fandt det i "Uhh det er altså for dårligt du ikke har spillet disse endnu"-bunken. Time to kill some zombies....

....men er der monstro flere i samme genre?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 13/04-03 19:26 
cannon spike, er også udemærket 2 players spil, også det ikke falder helt ind under samme genre som dynamite cop og zombie revenge
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 14/04-03 09:05 
Hvis det skal være en 3d brawler så er Spike Out (arcade model3) og Die Hard Arcade (forløberen til Dynamite Cop) begge bedre spil end de allerede nævnte.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 14/04-03 09:38, rettet 14/04-03 09:38 
die hard arcade er udgivet til saturn, og spike out, hvis sega skulle beslutte sig at udgive det/eller en forsættelse til en konsol, så er det sikkert til x-boxen

spike out arcademaskinen har været inde i professor olsen spilleland men om de har den mere, ved jeg ikke.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 14/04-03 09:44 
Det glemte jeg selvfølgelig at gøre opmærksom på. Men så kan jeg da lige tilføje at arcadeversionen af Dynamite Deka/Die Hard Arcade kører på Segas Titan ST-V arcade board der tilsvarer hardwaren i saturnen, så "konverteringen" skulle være ganske god.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 14/04-03 11:53 
har fundet dette link

Link...
Mortal Kombat the mother of all fighting games
HulleHulleSkrevet 14/04-03 14:02 
Die Hard Arcade.. Hvor har mig og en af mine venner brugt uanede mængder tid på det spil. Det bringer minder frem.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 14:05 
Der var også engang Spike Out i Fun City i Århus. Fremragende beat dem up!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig