X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox tilbud (I need it now)


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 20/06-04 20:33 
Hej Drenge.

Ja så er jeg sgu faldet under "the dark side". Jeg har besluttet at købe en x-box NU. Så jeg har lige et par spørgsmål.

1. Har i set nogle fede bundle tilbud for tiden? på omkring de 1000kr. Der var en som skrev under "aktuelle spil tilbud"
Xbox inkl. Halo og MM3, Rainbow Six 3 og Live Kit til 999 kr. I city 2,
men gælder det endnu? det må da være det fedeste tilbud, og det må meget gerne være med live-kit. Hvad mener i? gælder tilbudet endnu, eller/og har i set et som er bedre? (i kbh området)

2. de spil som følger med virker på mig ligegyldige (bortset fra halo), så jeg må ha et spil som holder, og som meget gerne kan spillet over live... Jeg har kigget på crimson skies, som jeg syntes ser ret fedt ud, og meget underholdende over live, hvad mener i? og burde det ikke også være billigt nu?

3. Nu er live ikke P.... besværligt at sætte op så det virker vel?

Jeg håber at i vil hjælpe mig.

-Darknon
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 20/06-04 20:41 
Xbox Live er meget, meget nemt at sætte op. Du skal have et VISA-kort el. lign., men ellers er det piece of cake.

Jeg kan varmt anbefale Ghost Recon: Island Thunder, hvis du vil have et rigtig godt Live-spil. Dog kun hvis du er til genren selvfølgelig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XBLRXBLRSkrevet 20/06-04 20:53 
Køb klart Grimson skies, Rainbow six, Splinter cell pandora, Pgr2, det skulle klart dække dit spille behov!!
APHAPHSkrevet 20/06-04 21:00 
Personligt synes jeg at Crimson skies er et rimeligt godt live spil, men da det er et noget simpel spil, så det bliver rimeligt hurtigt trivielt. Spil som Ghost Recon island thunder, Project Gotham Racing 2 og Rallisport Challenge 2 er de spil jeg hovedsagligt spiller for tiden.

Tryk for at se hvilke spil der er populære på LIVE
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KalicolaKalicolaSkrevet 20/06-04 21:01 
Pgr2??? ... Er crimson skies ikke ved at være gammelt, grimt og forladt? Er der stadig mange som spiller det Live?

Nogle der har spottet et super fedt tilbud?
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 20/06-04 21:03, rettet 20/06-04 21:12 
Crimson Skies er et gamske glimrende Live spil man altid kan vende tilbage til, jeg har dog ikke spillet det så meget her på det seneste men hvis du får live op at køre engang så bare send en invite...

Kan fås for lige under 300 kr.
PlaykidPlaykidSkrevet 20/06-04 21:33 
Jeg tror det bliver svært at komme uden om SC:PT som live spil. Det er skræmmende, teamplay baseret og lagger sjældent.
Man skal dog kunne lide at spille den slags spil, men jeg kan godt lide første personsvinkel mod tredige persons vinkel.

Desværre er folk efterhånden blevet så godt til det, at det kan afskræmme folk der lige prøver at spille det online for første gang.
Der er nemlig en del ting man skal tænke på, men som man glemmer, og fjenden drager nytte af. (f.eks. at spioner kan ses let med eletro syn hvis de har slået nightvision til, også selvom de gemmer sig over en tynd papmur.

Ellers vil jeg også anbefale Ghost Recon:It. Det er et ganske glimrende live spil, man skal bare være til genren.
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 20/06-04 21:51 
tak for jeres gode spil råd.. det lader til at der er mest gang i FPS'ers... Jeg får altid for mange klø i de skyde spil (battlefield 1942, unreal tournament)... øv
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 20/06-04 22:12 
Jeg ender med at lyde som en fanboy, men i Ghost Recon: IT spiller rigtig mange spillere co-op mod AIen. Det er fantastisk sjovt, og alle kan være med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 20/06-04 22:25 
jeg syntes ikke rigtigt om de der soldater spil. Jeg bryder mig ikke om at man dør efter 2 skud, og så er animationerne altid alt for stive, og grafikken er grå/brun og kedelig... Så rainbow 6 og ghost recon er nok ikke noget for mig.. men jeg elsker derimod spil som timesplitters...
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 20/06-04 22:26 
Ninja Gaiden er rigtig fedt single-player, og det har også Live-funktion, OG det er ikke en FPS'er :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 20/06-04 22:35 
Core>
Ninja Gaiden er rigtig fedt single-player, og det har også Live-funktion, OG det er ikke en FPS'er :)


Hvilke Live elementer indeholder det?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
DommergaardDommergaardSkrevet 20/06-04 22:36 
Jeg tror mere han leder efter noget "Multiplayer-live"... hvilket Ninja Gaiden ikke er ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 20/06-04 22:37 
The Guardians>
Hvilke Live elementer indeholder det?

Statistikker osv... ikke det vilde ville jeg sige!
KalicolaKalicolaSkrevet 21/06-04 15:37 
Så var min tålmodighed heller ikke længere.. Jeg købte en x-box med 2 joypads, og 3 spil (rainbowsix 3, midtown madness 3, halo) for 1500kr... jeg venter med crimson skies... Medmindre at de andre spil stinker :-)

Men tak for responsen anyways :-) Jeg giver et kald når jeg er kommet på live, så vi kan game lidt sammen...
For The Love Of The Game
fumfumSkrevet 21/06-04 15:41 
Der er som regel også mange danskere på til project gotham racing 2. Det er godt nok ikke så meget jeg får kørt i denne EM tid, men det sker da.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/06-04 16:43 
Darknon>
Så var min tålmodighed heller ikke længere.. Jeg købte en x-box med 2 joypads, og 3 spil (rainbowsix 3, midtown madness 3, halo) for 1500kr... jeg venter med crimson skies... Medmindre at de andre spil stinker :-)

Brugt eller? Hvis det var nypris - så fortæl mig straks hvor! Jeg skal nemlig bruge en ekstra til link-up sjov.

Bered dig iøvrigt på at få modstand i Live delen af Conker ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KalicolaKalicolaSkrevet 21/06-04 16:48 
born2play: er det en udfordring ? :-D challenge accepted..

Jeg købte den i merlin, men tilbudet gælder vidst også i electonic world, og de andre steder... Jeg tjekkede mange steder, og tilbudene er rimeligt ens, det eneste som svinger lidt er de spil som følger med...
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 22/06-04 01:17 
Det synes jeg lyder dyrt. Jeg så en Special Edition i Electronic World i mandags med tre spil og Live Kit for 999,- eller 6 spil uden kit for 1599.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
quadquadSkrevet 22/06-04 01:49 
Herold de der PS2 spil skal vi lige finde ud af.

Hvis du ser sådan et tilbud til mig, må du gerne købe én til mig, har brug for én Xbox mere.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/06-04 02:29 
Herold>
Det synes jeg lyder dyrt. Jeg så en Special Edition i Electronic World i mandags med tre spil og Live Kit for 999,- eller 6 spil uden kit for 1599.

Seriøst? Så vil jeg sgu have en XBOX.. Nogen der har set dette tilbud i andre (merlin) butikker?
Home is where the hardware is..
HeroldHeroldSkrevet 22/06-04 08:29 
Argh typo. To spil + Live Kit og SE Xbox. Ikke tre spil.

Jeg ved ikke om det var en del af deres mandagsbrag, men jeg tror det ikke.

Wagner: Jeg sender det i denne uge :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 22/06-04 11:57 
hmm det tilbud i snakker om i elecronic world. Der blev sagt herinde for forumet at de var udsolgt, og da jeg ringede ind sagde de at de ikke havde flere til 999... hvad skal man så tro? man føler sig lidt taget i R..en..

Men nu har sgu pakket hele dytten ud, og voldspillet her i går aftes... hmm... nogle gange er verden bare ikke på ens side...
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 22/06-04 13:55 
jeg har forresten et spørgsmål angående xbox live... Jeg har fået 2 måneder gratis med pakken.

Der er en indgang bag xboxen til et internet kabel. Skal jeg bare sætte stikket i, og tilmelde mig og så kører det?

Eller skal jeg købe ekstra udstyr for at kunne spille live?

OG. Er det sjovt at spille rainbow six på live, også selvom man stinker til at styre det? :-)
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 22/06-04 14:03, rettet 22/06-04 14:53 
Du skal bare sætte netkablet i og tilmelde dig. Så er du klar.

Hvis du vælger co-op mod boxens AI, så er det sjovt, selvom du stinker til det. Vent lidt med player vs. player.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/06-04 14:48, rettet 22/06-04 14:48 
Kan man gøre det online (co-op med good ol' AI)?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 22/06-04 14:53 
Ups, B2P, der skulle have stået 'mod' ikke 'med'. Retter det lige...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/06-04 15:29 
Nååå...Nu er jeg med :-)

Men findes der folk, der er friske på en spiller mod AI'en?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
XBLRXBLRSkrevet 22/06-04 16:09, rettet 22/06-04 16:10 
ja selvfølgelig xbox live består af næsten 1000000 spillere og rainbow six er et af de mest spillende titler så der er altid 100vis af spillere parat til at spille coop uanset hvad klokken er, spiller det selv på underlige tider i døgnet!!
KalicolaKalicolaSkrevet 22/06-04 18:25 
Hvad er det for noget med random fjender når man spiller co-op online?

Er det mig eller er det bare P... svært at sigte?

Og så må jeg lige tilstå. Indtil videre syntes jeg faktisk at rainbow six 3 er ret godt, til trods for at jeg ikke kan styre det. Og så hjælper rag doll tekniken også en del, så man slipper så stive hakkede døds animationer. ret cool...
Jeg glæder mig sgu lidt til at prøve det online, men jeg skal vidst lige ha øvet mine skills lidt mere...

Jeg køber måske et nyt spil imorgen.. Valget står mellem crimson skies (pga online delen, og det ser fedt ud) og Ninja gaiden (fordi ninjaer er seje)... Meeen jeg ved det ikke helt endnu..

See you on the inside...
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 24/06-04 09:33 
ARGH!!! Jeg kommer hjem, glæder mig til at sætte mit xbox live op, så jeg kan få røvfuld i rainbow six. Jeg fik jo 2 måneders gratis live med boxen. Tror i så ikke at det live-subscribtion-password ikke virker mere... datoen er udløbet, totalt nedtur... Og hvad er det for noget med at man skal bruge en eller anden cd til at starte live op? ØV!

Så slipper man jo alligevel ikke for at give 500kr for et live starter kit :-(

Og ikke nok med det. Det ektra uoriginale joypad der fulgte med er fucked up. Nå jeg spiller midtown madness (kun det), så er det som om at styrepinden sætter sig fast, så den hele tiden drejer. så var jeg nede og så byttet joypadet, og det nye jeg fik med hjem gør nøjagtigt det samme, KUN i midtown madness, ingen problemer i rainbow six eller halo... Og det er ikke spillet som er noget galt med, for der er heller ingen problemer hvis jeg bruger det originale joypad... Det er noget hø, det er hvad det er... Ikke et heldigt førstehånds-indtryk :-(
For The Love Of The Game
D.B.M.D.B.M.Skrevet 24/06-04 09:42, rettet 24/06-04 09:48 
Derfor køber jeg altid originalt tilbehør ;o)

Jeg vil nu ikke mene, at du skal give mere end 400 kr. for et Live Starter Kit. Hvis det koster 500 kr. er det overpris.

I El Giganten koster det kun 379 kr.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/06-04 10:49 
Darknon>
Jeg fik jo 2 måneders gratis live med boxen. Tror i så ikke at det live-subscribtion-password ikke virker mere...

så kig efter det topic som hedder noget i retningen "få 2 mdr gratis"
så kan du få en ny direkte fra MS
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KeenKeenSkrevet 24/06-04 13:14 
Darknon>
Og ikke nok med det. Det ektra uoriginale joypad der fulgte med er fucked up. Nå jeg spiller midtown madness (kun det), så er det som om at styrepinden sætter sig fast, så den hele tiden drejer

lad mig gætte... Flutter pad?
KalicolaKalicolaSkrevet 24/06-04 13:16 
ja flutter pad... Hvad sker der?
For The Love Of The Game
JmogJmogSkrevet 24/06-04 17:29 
Darknon>
Og hvad er det for noget med at man skal bruge en eller anden cd til at starte live op? ØV!

Den følger med Live Kittet og indeholder Live-softwaren. Den samme software ligger dog på de fleste (muligvis alle) Live spil og kan installeres blot man har et netværkskabel sat i maskinen. Jeg gjorde det i sin tid med Mechassault før jeg havde fået mit kit.
KalicolaKalicolaSkrevet 25/06-04 09:09 
jeps, så har jeg endelig fået live op at køre... Tak for tippet om billigt live kit i el-giganten :-)

Jeg spillede lidt rainbow six igår, Fandt sammen med 2 tyskere. vi skulle snige os forbi en mand som så foldbold kamp i tv, vi blev konstant opdaget, totalt griner :-)

Er jeg den eneste som er fuldstændig paranoid over at skulle snakke i den der microfon?. Jeg har ikke prøvet det endnu. Jeg har en mærkelig fornemmelse hvad det angår :-(
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig