X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda 4 Swords "helspilsvideo"


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 20/06-04 16:50 
Ja der er en der har prøvet at gennemføre så hurtig så mulig , så hvis du ikke har lyst til at spille bare se hele spillet blive spillet i gennem så se her.

http://planetquake.com/sda/other/4SwordsAdv.html
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 20/06-04 16:55 
Over 4 timer, er da en ret god tid. For spillet, altså. Så må man formode at der er mindst 10 timers god spiltid for fire spillere i første gennemspilning? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 20/06-04 17:01 
Det lyder sjovt nok stadig af en del når man tænker på den tid det kan tog én at gå igennem Metroid Prime (1 time og 15 min. var det vist). Det er selvf. et helt andet spil, men man ser trodsalt en forskel.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
happyEDhappyEDSkrevet 20/06-04 17:16 
Ja de kan jo også bruges som walktoughts hjælp!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 20/06-04 23:02 
Sumez>
Så må man formode at der er mindst 10 timers god spiltid for fire spillere i første gennemspilning? :)

Ja mindst, jeg spiller selv single player mode, men man kan mærke at det er designet til mere end en person (doh), dog har det stadig et hammer godt single player gameplay, for mig 10 gange bedre end FF:CC (hvis vi snakker om multiplayer delen), det er gameplay der vil noget!, love it...
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
3of193of19Skrevet 20/06-04 23:55 
For dem der er interesseret i at købe US udgaven, så følger der faktisk et GBA link kabel med. 300 kroner hos DVD Boxoffice.
nerosnerosSkrevet 21/07-04 14:36, rettet 21/07-04 15:55 
Hvorfor er det så vigtigt at gennemføre et spil så hurtigt som muligt. Det er sku da totalt nedtur. Tag det roligt og nyd spillet istedet for!
Bashful Neophyte
MarcusMarcusSkrevet 21/07-04 14:41, rettet 21/07-04 14:42 
Man har jo sikkert også trænet det meget før det og spillet det igennem langsomt. Jeg forstår da godt folk prøver at slå et spil så hurtigt som muligt for at slå tidligere rekorder eller sætte den første. Det er da fedt at vide at man er den bedste til et spil.

Hvis du ser den film af med Mario 3 så kan du også se hvor vild spilleren er, han kender spillet ud og ind og må altså ha' spillet det temmelig meget. Uanset om han har brugt emulator med slowmotion eller ej. Det er specielt de sidste baner hvor det kan ses.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/07-04 15:18, rettet 21/07-04 15:57 
Nerosretro>
Hvorfor er det så vigtigt at gennemføre et spil så hurtigt som muligt. Det er sku da totalt nedtur. Tag det roligt og nyd spillet istedet for!

Hvorfor er der folk, som prøver at løbe 100 meter på 7 sekunder. De ville se meget mere af verden hvis de gik distancen i ro og mag... men sådan er folk så forskellige :-)
CoreCoreSkrevet 21/07-04 22:29 
Og i nogle få tilfælde, er der ekstra godter at hente hvis man klarer det inden for en bestemt tidsramme (Eksempelvis Resident Evil 2, hvor du låser nye characters op)...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 22/07-04 01:52 
Jeg har aldrig fattet 4 swords... er det til cuben eller gba? spiller man med 4 links i singleplayer? fatter ikke en dyt. Effecterne ser da for fede ud... man kunne godt ønske sig at der så sådanne effecter i a link to the past

someone please explain.
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 22/07-04 04:42 
Lidt OT, men 50:01 for Golden Eye på Hard og uden at dø, er altså for sindsygt.
http://planetquake.com/sda/other/goldeneye.html
psychomantispsychomantisSkrevet 22/07-04 10:46 
Darknon>
Jeg har aldrig fattet 4 swords... er det til cuben eller gba? spiller man med 4 links i singleplayer?

Det er til cuben, og i singleplayer styrer man fire Links enten med et joypad eller en GBA. Man bruger sin GBA som normal joypad det meste af tiden, men så snart man går ind i en hule, hus eller lignende, skifter spillet så man styrer handlingen på sin GBA skærm.

I multiplayer skal man have en GBA for hver spiller og man deles om de fire Links (er man to har man to hver), og så gælder det om at samarbejde da flere gåder kræver det. Igen gælder der at hvis en går en i et hus/hule/hul så skifter handlingen til GBA skærmen.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/07-04 10:55 
Darknon>
Jeg har aldrig fattet 4 swords... er det til cuben eller gba?

Begge dele :-)

Hvis du køber A Link To The Past til GBA, ligger der også et multiplayerspil på som man kan spille med link kabler.
Det hedder Four Swords.

Nu har Nintendo så lavet et spil der hedder Four Swords Adventures til GC - kraftigt inspireret af det første.
Man kan spille op til 4 personer, og det er lavet til at man gør det, så hvis man spiller singleplayer er der altså 4 styks Link på skærmen. Jeg ved ikke hvordan det fungerer hvis man er 2 eller 3.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 22/07-04 11:52 
SKAL man eje en gba for at spille single player? Og er spillet i det hele taget noget værd? sammenlignet med a link to the past
For The Love Of The Game
psychomantispsychomantisSkrevet 22/07-04 12:01 
Nej det SKAL man ikke, men det vinder lidt ved at man skifter skærm. Og spillet ER sjovt også i singleplayer.
psychomantispsychomantisSkrevet 22/07-04 12:02 
SeventhSun>
Jeg ved ikke hvordan det fungerer hvis man er 2 eller 3.

Det ved du så hvis du læser mit forrige indlæg ;-)
HulleHulleSkrevet 24/07-04 20:19, rettet 24/07-04 20:29 
Mig og en af mine venner gennemførte Four Swords på GBA igår, det var faktisk en ganske behagelig fornøjelse. Det bedste multiplayer jeg har oplevet på den lille håndholdte, men nu har jeg så ikke spillet så mange.

Det er et ganske kort spil, tror vi var 3 timer om at gå det igennem, men der blev bestemt grinet undervejs, og derfor alle pengene værd. Specielt når nu man så kan hygge sig med A Link To The Past bagefter :) Vi må ha' fat i GC versionen og se om vi kan gøre succesen efter.

Vi kunne eventuelt, hvis der var interesse for det, lave en weekend hvor de der var interreseret kun mødes og spille Four Swords på GC. Det kunne da være grineren. Tvivler på at mange af os her inde ville kunne samle fire mennesker som gad dette, som spillet virkelig er lavet til.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig