X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Edge er sprunget helt ud over kanten


Svar
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 15:38, rettet 12/04-03 15:39 
The Legend of Zelda: The Wind Waker 9
Chaos Legion 6
ZOE: The 2nd Runner 4
Dark Cloud 2: 6
Xenosaga: 7
Indiana Jones and the Emperor's Tomb: 4
Freelancer: 5
Delta Force: Black Hawk Down: 7
VF4E: 7
Super Puzzle Figher II Turbo: 7
THe Lost Vikings: 6
BioHazard Gun Survivor 4: Heroes Never Die: 5
PSO 1+2 [GC]: 7
... Se hele indlægget
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
91 emne(r).
1 2 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 15:38, rettet 12/04-03 15:39 
The Legend of Zelda: The Wind Waker 9
Chaos Legion 6
ZOE: The 2nd Runner 4
Dark Cloud 2: 6
Xenosaga: 7
Indiana Jones and the Emperor's Tomb: 4
Freelancer: 5
Delta Force: Black Hawk Down: 7
VF4E: 7
Super Puzzle Figher II Turbo: 7
THe Lost Vikings: 6
BioHazard Gun Survivor 4: Heroes Never Die: 5
PSO 1+2 [GC]: 7
Rayman 3: 5

Og så deres awards:

Game of the Year: Metroid Prime
Publisher of the Year: Nintendo
Developor of the Year: Tecmo
Gameplay Innovation: Animal Crossing
Graphical Achievement : O.TO.GI
Audio Achievement: Metroid Prime
Technical Achievement: Moto GP
Hardware Innovation: Steel Battalion Controller
Best Licence: Lord of THe rings EA
Posthumous Developer: Rage
Surprise of the Year: Rocky
Disappointment of the year: Blinx
Event of the Year: Game On Party
Vapourware: Galleon


Zelda med 9 er da OK, da det ikke er så helt vildt banebrydende igen, og et nital hos Edge er jo temmeligt stort.

7 til Xenosaga er lovligt lavt (grr) ;)

I sidste nummer sagde de at VF4 Evo er den mest hardcore figher titel der er ude, og så får den 7...

Der er, som sædvanligt, en del andre scores, der kan (skal) diskuteres...

Snoren knækker dog først helt over, når vi kommer til deres awards. MP må de selv om, men hvordan helvede kan årets udvikler være TECMO?? Hvad har de lavet? Rygar?? DOAX er en joke. DOA3, som alligevel sutter, kom da vel i 2001, derovre? Rocky er ikke en overraskelse. Det sucks ligeså meget som de sædvanlige film licenser og de sædvanlige boksespil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 12/04-03 15:43 
Har Tecmo overhovedet lavet noget i år udover Rygar?

DOAXVB etc. er vel fra Team Ninja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 15:45, rettet 12/04-03 15:45 
Og det underbygger bare endnu mere hvad jeg mener... Jeg kan kun komme på Rygar. Det er et fair spil. 7 ud af 10, hvis man kan holde til at det ikke er vildt langt, og en smule ensformigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/04-03 15:45 
TECMO *lol*

ZOE: The 2nd Runner får 4? *suk*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 15:47 
Som sagt var der mere end det jeg nævnte, der skulle diskuteres ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
APHAPHSkrevet 12/04-03 15:54, rettet 12/04-03 16:01 
jeg vil starte med at sige, at jeg aldrig har haft den store respekt for EDGE, og deres karaktergivning.

Kategorien "Surprise of the Year" skal det forståes som en posiktiv overræskelse eller hvad?? Hvis det er posiktivt ment, så har EDGE (igen) skudt helt ved siden af, da rocky har et af de mest simple kampsystemer der længe er set i et fighterspil..

og hvad med Dark Cloud 2 karakteren?? et 6 tal? det var ihvertfald den karakter jeg undrede mig mest over, da næsten alle andre gamesites roser det til skyerne...men ok det er jo også edge der har givet karakteren:/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SephirothSephirothSkrevet 12/04-03 15:59, rettet 12/04-03 15:59 
DOA3, som alligevel sutter, kom da vel i 2001, derovre?

Det kom HEROVRE i 2002.... og så meget sutter det da ikke =)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 16:00 
D'oh, tænkte på Edge som et amerikanerblad ;)

Og jo, det sutter :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 12/04-03 16:23, rettet 12/04-03 16:23 
Jeg synes nu godt om DOA3 og finder det faktisk bedre end Tekken spillene, som jeg ellers har været stor fan af siden det første udkom.

Jeg vil dog også lige nævne at Edge ikke har den store plads hos mig. Hvorfor der er folk( nævner ingen navne), som ser Edge som Gud, begriber jeg stadig ikke.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 12/04-03 16:32 
Naiera >
I sidste nummer sagde de at VF4 Evo er den mest hardcore figher titel der er ude, og så får den 7...

Jeg har aldrig selv givet en fighter mere end 7/10 af den ene grund at de aldrig er sindsygt revolutionerende. Der er ikke de store singleplayermuligheder, og det er "kun" selve kontrollen i kampene der er spillenes egentlige indhold og forskelle. Der er så lidt nytænkning. Men det er også kun mit eget synspunkt. Jeg kan godt forstå at mange folk er uenige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PriestPriestSkrevet 12/04-03 16:33 
Man kan godt se, at I ikke har forstand på boksning. Rocky er et utroligt godt boksespil med en fremragende god styring.
SumezSumezSkrevet 12/04-03 16:34 
Naiera >
D'oh, tænkte på Edge som et amerikanerblad ;)

Og jo, det sutter :)

Men DoA3 er da OGSÅ Team Ninja, er det ikke?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 12/04-03 16:48 
Priest >
Man kan godt se, at I ikke har forstand på boksning. Rocky er et utroligt godt boksespil med en fremragende god styring.


Nu GÅR jeg rent faktisk til boksning, og jo, Rocky er et af de ringeste boksespil jeg har prøvet. Ready2Rumble er tæt på at være mere realistisk...
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 16:50 
Sumez >
Men DoA3 er da OGSÅ Team Ninja, er det ikke?

Som sagt underbygger det bare endnu mere det jeg mener.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 12/04-03 16:59 
Forresten, nu vi snakker om Tecmo, GAAAAB, så fik jeg lige prøvet DOAX Volleyball i 10 minutter i EB, og GAAAB det er kedeligt - så hellere købe sig en Barbie-dukke, for Volleyball-spillet er sq ikke meget værd.

Derfor købte jeg Beach Spikers GC, som er et udemærket spil - Sega kan man sq altid stole på =)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JAAJAASkrevet 12/04-03 16:59 
Et 4-tal til ZOE? Øh, ok. Overraskende.

Team Ninja går vel ind under Tecmo i denne henseende.
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 17:25 
Ikke når det er udvikler.

Nintendo var bedste udgiver.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JoachimMAJoachimMASkrevet 12/04-03 17:33 
Mht. Rocky, så følger det jo bare Filmene : Ikke særligt realistiske, men ret underholdende. Jeg har da hvertfald haft mange sjove timer med det, som multiplayer spil.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/04-03 17:36 
Nu kalder man jo også bare Nintendo for udviklere selvom f.eks. Hal har lavet det og den salgs.... Er Fartal fame og shadow of memories...... Ikke fra Tecmo??.. Det der hvor man skal tage billedere af ghosts??

Anyway...... DOAXVB fik 8 i Edge. De mente det havde dybte og var mere....... Fordi vollyballsystemet er jo bare overfladisk.... Spillets gameplay ligger jo i at pigerne skal være glade. Christie er åbenbart sådan en meget "Problem "social" agtige type der må give alt fra BMX bikes til UZIér for at blive glad......:/

DOA 3 var et godt spil. DOA3 satte nye standarder fra grafik og DOA3 var hurtigt, flydende og flot designet.
Jeg synes f.eks. at DOA3 er meget bedre end CVS2..... 2D fighters er virkelig begrænset, i forhold til dem i 3D!

At et spil er hardcore gør det ikke spor godt. VF4 Evo skulle vist ikke være en særlig stor update, bare nogen ekstra personer og arenaer og den slags.... Jeg kan sagtens nyde en buttonsmasher, hvis det er sjovt..... Så er jeg sådan set ligeglad hvor mainstream det må være....
Well crucify the insincere tonight...
ChronoChronoSkrevet 12/04-03 17:39 
Jeg har gennemført Rocky til GBA på sværeste sværhedsgrad uden at se på skærmen... Det kan ikke være den version de omtaler :)

Syntes da iøvrigt også at 6 er lidt lavt til Lost Vikings. Selvom det er en genudgivelse, må spillet da stadig være lige så godt som i gamle dage.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
APHAPHSkrevet 12/04-03 17:52 
Chrono >
Selvom det er en genudgivelse, må spillet da stadig være lige så godt som i gamle dage.

det ER lige så godt som i gamle dage, men jeg kan desværre huske, hvordan de fleste puzzles skal løses:/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SephirothSephirothSkrevet 12/04-03 17:59 
Public EnemY >
Er Fartal fame og shadow of memories...... Ikke fra Tecmo

SOM er fra Konami - stadig et af mine yndlings-PS2-spil...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 18:17, rettet 12/04-03 19:36 
Public EnemY >
Jeg synes f.eks. at DOA3 er meget bedre end CVS2..... 2D fighters er virkelig begrænset, i forhold til dem i 3D!

Det er nok nærmere dig der er begrænset. Du kan tydeligvis ikke finde ud af CvS2. Der er ikke meget i DOA3. Bare tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk, og se hvad der kommer ud af det. I CvS2 skal man tænke sig om. I DOA3 husker jeg ikke at have skænket andet end pigernes outfits en tanke, da jeg tæskede mig vej igennem det.

At et spil er hardcore gør det ikke spor godt. VF4 Evo skulle vist ikke være en særlig stor update, bare nogen ekstra personer og arenaer og den slags....

Det er meget tydeligt, at du IKKE har prøvet VF4 Evo.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 12/04-03 19:05 
Chrono >
Jeg har gennemført Rocky til GBA på sværeste sværhedsgrad uden at se på skærmen... Det kan ikke være den version de omtaler :)

Hip som hap. Sådan er de andre versioner jo også :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SoqratesSoqratesSkrevet 12/04-03 19:21 
Har i ikke ndet at lave end at diskutere et eller andet spilblads karaktergiven? I kan da være mere end ligeglade...
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 19:35, rettet 12/04-03 19:37 
Eller du kan være ligeglad?

Eller kan du ikke være ligeglad med alt?

Eller kan du ikke bare blande dig udenom?

Har vi ikke lov til at diskutere det når et af de mest respekterede blade giver nogle af de mest åndssvage karakterer, karakterer der ofte er stik imod al logik, og deler endnu mere åndssvage awards ud?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 12/04-03 19:45 
Jeg er sq enig med Soqrates - hver gang Edge har givet karakterer, er der nogen herinde, der brokker sig! Lev med det man!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SoqratesSoqratesSkrevet 12/04-03 19:58, rettet 12/04-03 19:59 
Naiera >
Eller du kan være ligeglad?

Eller kan du ikke være ligeglad med alt?

Eller kan du ikke bare blande dig udenom?

Har vi ikke lov til at diskutere det når et af de mest respekterede blade giver nogle af de mest åndssvage karakterer, karakterer der ofte er stik imod al logik, og deler endnu mere åndssvage awards ud?

WHINE! On a different note, har i set karaktererne for hvilken slags marshmallows der er bedst, jeg har tænkt mig at udgive et blad om det så alle kan se min mening og diskutere det ud i uendelighed i stedet for bare at være ligeglad med min absurde mening og starte at forme deres egen mening....
PriestPriestSkrevet 12/04-03 20:13 
RJK >
Hip som hap. Sådan er de andre versioner jo også :)

At du og andre ikke kan finde ud af at spille Rocky på den rigtige måde er ikke spillets problem.
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 20:20 
Soqrates >
WHINE!

Hvis der er nogen der whiner, så er det fandme dig. Du kan kraftedemig bare blande dig uden om i første omgang.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 12/04-03 20:22 
Det her er så en af de ting, som jeg ikke savnede fra Konsolforum.dk - no offence, men det er sq typisk dig det der Naiera!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 20:22 
Priest >
At du og andre ikke kan finde ud af at spille Rocky på den rigtige måde er ikke spillets problem.

Det ER spillets problem, når der er en fejl i det, der gør at man kan gennemføre det ved at bruge en knap, uden at kigge på skærmen. Man kan altid gøre det svært for sig selv, hvis man absolut vil, men det er spillet der skal sørge for, at der ikke er "huller" man kan smutte igennem, og gøre spillet latterligt let.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/04-03 20:23 
Naiera >
DOAX er en joke.

Hvad mener du med det? Gu' er det da ej. Hvis din indsigt i japansk kultur kun strækker sig hvad der kommer ud fra Square Soft er jeg meget overrasket og skuffet. Efter min mening er spillet endelig en chance for at Vesten kan smage lidt af hvad japansk gaming også er. Det er nok det tætteste vi kommer et dating game.
Og ja, Beach Volley delen sutter så det er stygt, men det er netop heller ikke det der er spillets styrke.

Og nej man ikke nøjes med at prøve det i 10 minutter hos El-giganten.
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 20:23 
Sephiroth >
Det her er så en af de ting, som jeg ikke savnede fra Konsolforum.dk - no offence, men det er sq typisk dig det der Naiera!

Og det er typisk dig, og det var typisk Soqrates! Han har ingenting at gøre i det her emne, hvis han ikke vil deltage i diskussionen, som faktisk var meget saglig, indtil Soqrates kom og klagede som en lille unge der var blevet slået af de store fra femte klasse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SoqratesSoqratesSkrevet 12/04-03 20:25 
Det ville da være ret tungt at blande sig uden om en diskution på et forum, da jeg regner med du lavede emnet for at få folk til at diskutere. Det er det jeg gør, jeg ikke helt sikker på hvad det er du gør? Men, jeg underskylder mange gange at jeg ikke bare gav dig ret fra start af.
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 20:27, rettet 12/04-03 20:29 
King Chaos >
Hvad mener du med det? Gu' er det da ej. Hvis din indsigt i japansk kultur kun strækker sig hvad der kommer ud fra Square Soft er jeg meget overrasket og skuffet.

Ja, DOAX er en joke. Det er da sikkert en OK dating sim, selvom det dog ville være en lesbo-dating sim. Volleyball delen burde være bedre. Jeg kan overhovedet ikke tage det spil seriøst.

Hvis du er i tvivl om min viden om japanske spil, så se venligst lidt på min samling. Der er en del af dem deri. Både direkte fra Japan, og omtalte SquareSoft spil, oversat til engelsk. Rygar er en ny tilføjelse, som sjovt nok er udviklet af de sjove folk hos Tecmo.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 20:28 
Soqrates >
Det er det jeg gør, jeg ikke helt sikker på hvad det er du gør?

Det er det jo IKKE. Du kommer og siger, at det er forkert at vi diskuterer det vi diskuterer. Det er off-topic whining.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SoqratesSoqratesSkrevet 12/04-03 20:29 
Naiera >

Og det er typisk dig, og det var typisk Soqrates! Han har ingenting at gøre i det her emne, hvis han ikke vil deltage i diskussionen, som faktisk var meget saglig, indtil Soqrates kom og klagede som en lille unge der var blevet slået af de store fra femte klasse.

Jeg er forresten mere end almindeligt glad for at vi alle kan holde diskutionen på et højt niveau og ingen starter med at kaste med muder.
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 20:30 
Godt.

Men det undrer dig vel ikke?

Du kan da seriøst ikke undre dig over, at jeg er træt af at du altid kommer med den slags kommentarer?

Som sagt var diskussionen god, lige indtil du blandede dig.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SoqratesSoqratesSkrevet 12/04-03 20:31 
Naiera >

Det er det jo IKKE. Du kommer og siger, at det er forkert at vi diskuterer det vi diskuterer. Det er off-topic whining.

Well, det er vel rimeligt svært at gå offtopic da det jeg siger relaterer til emnet. Men ok hvis jeg ikke må have min egen mening så respekterer jeg da det fuldt ud.
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 20:32 
Godt du kan finde en mening i tingene, der overhovedet ikke er der...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SoqratesSoqratesSkrevet 12/04-03 20:37 
Damn der fik du mig. Og det er sku da noget fis at sige at jeg altid kommer med kommentare der obstuerer emnet, jeg kommenterer hvad jeg ser, og det er jeg vel i mine fulde ret til, er jeg ikke? Nå nej undskyld, det er jeg vel ikke hvis jeg siger noget der ikke er i overenstemmelse med din mening.
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/04-03 20:38 
Naiera >

Jeg kan overhovedet ikke tage det spil seriøst.




Nej, sån har jeg det også med Final Fantasy... anyways, hvor længe har du spillet DOAX?
SolaegSolaegSkrevet 12/04-03 20:38 
Nu taler vi lige ordentligt! Naiera, lad venligst vær' med at bande, ellers må vi finde en anden mod! *Fløjt fløjt* :D
RJKRJKSkrevet 12/04-03 20:39 
Og så stopper vi lige her og går tilbage til emnet.

Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 21:03, rettet 12/04-03 21:12 
King Chaos >
anyways, hvor længe har du spillet DOAX?

Jeg har aldrig sagt jeg har spillet det, men det er ikke urimeligt at være uden af stand til at tage spillet seriøst på trods af det. Mange var jo enige om at de ikke kunne tage det seriøst, selvom de kun havde set videoer af det. Jeg synes i øvrigt det er underligt, at du skal tage fat i en serie jeg synes om, fordi jeg ikke er for vild med et spil du synes om.

Seph og andre:

Jeg er enig med dem, der synes det er for meget at Edges scores altid skal postes her, så der rigtig kan "diskuteres" igen, for det plejer tit at være dem der forguder Edge, der poster de scores. Men dette var ikke på grund af deres scores. Jo, der er da et par der trænger til at blive diskuteret, men det der fik mig til at lave emnet, var deres awards. Selvfølgelig mest den med Tecmo. Dét trængte til en (saglig) diskussion, for jeg kunne seriøst ikke komme på noget godt de havde udgivet. DOAX er ikke nok. Ét spil til, der i øvrigt kun fik 8, er ikke nok.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/04-03 21:30, rettet 12/04-03 21:31 
Naiera >

Jeg har aldrig sagt jeg har spillet det, men det er ikke urimeligt at være uden af stand til at tage spillet seriøst på trods af det..

Skulle vi prøve at nøjes med at kritisere spil som vi har prøvet?
NaieraNaieraSkrevet 12/04-03 21:32, rettet 12/04-03 21:33 
Som sagt er så godt som alle andre ikke blege for at gøre det. At jeg ikke kan tage spillet seriøst, har ikke så meget at gøre med om jeg har spillet det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/04-03 21:38 
Hvis du ikke har spillet det, kan du sgu da ikke vide det! Jeg må indrømme at niveauet er for nedgående hér.
RitesRitesSkrevet 12/04-03 21:42 
Det er et japansk "kultur-spil".

Vi snakker om halvnøgne animerede tøser som spiller volleyball og som man kan give blomster til.

Det fungerer sikkert fint og vi er vist også enige om at volleyball delen ikke er alt for fed. Alligevel er det dog tilladt, ikke at kunne tage det seriøst.

Lyder som om, at I to slet ikke hører hvad den anden siger.
» a winner is you «
91 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig