X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogle som har Canal+ igennem Telenor??


Svar
PoulPoulSkrevet 12/04-03 14:33 
Lige nu skulle jeg sidde og se Newcastle-Manchester, men på alle Canal+ kanalerne er der bare sort skærm. Shit hvor jeg hader Telenor lige nu og deres kundeservice har selvfølgelig lukket i weekenden. Manchester fører i dette øjeblik hele 4-1. Nogle som har en hurtig løsning på problemet?? Jeg har prøvet alt som står i manualen....
FeldthausFeldthausSkrevet 12/04-03 16:08 
ja og de vandt 6-2, yes!!
gamertag: FELDTHAUS DK
enfenenfenSkrevet 12/04-03 16:29 
Ja, det er da altid noget, at de kan vinde i Premire League, når de nu bliver slagtet i Champions League...

Jeg håber da at Manchester United vinder ligaen, for de går ikke videre i Champions League, da mit hold holder skansen og snupper en semifinale plads.
What is the Matrix?
PoulPoulSkrevet 12/04-03 17:32 
Ja, det må have været en drømmekamp, men jeg fik ikke set så meget som et minut af den, da mit Canal+ stadigvæk ikke virker. Jeg havde også planlagt at skulle se Inter-Milan i aften, men det lader jo ikke til det bliver til noget. De får godt nok en ordentlig overhaling hos Telenor, når jeg ringer til dem på mandag. Den eneste grund til jeg har købt deres box er for at kunne se bold og så sker dette. Det er under alt kritik!!!
FeldthausFeldthausSkrevet 12/04-03 22:09 
Enfen >
Ja, det er da altid noget, at de kan vinde i Premire League, når de nu bliver slagtet i Champions League...

Jeg håber da at Manchester United vinder ligaen, for de går ikke videre i Champions League, da mit hold holder skansen og snupper en semifinale plads.


bare rollig, man utd vinder 2-0, men okaj jeg kan godt se at real står med rimelig gode godt, et mål mere til united også havde manchester stået best
gamertag: FELDTHAUS DK
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig