X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Driver 3 - det skuffer


Svar
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 00:36, rettet 19/06-04 00:38 
Jeg forudser, at Driver 3 bliver denne sommers store skuffelse.

Ved ikke om andre har set IGN's videopreview, men jeg kan afsløre at spillet ligner et halv-dårligt multiplatform spil, som ikke er optimeret til nogen platform.

Kedelig grafik, tomme miljøer, dårlig styring til fods, popup, halvkedelig framerate osv osv.

Udover ovenstående videopreview, så havd... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
154 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 23/06-04 14:35 
Jeg kan godt skrive lidt om spillet til jer i næste uge... tager lige nogle intense timer med det i mit nye surround, så skal jeg nok fortælle lidt om grafikken, lyden, styring osv...

:)
jaesjaesSkrevet 23/06-04 16:52, rettet 02/08-04 03:47 
Hehe...

http://www.espersenweb.dk/public/pictures/driv3r.jpg
JloweJloweSkrevet 23/06-04 21:07 
Har gennemført det meste af Miami. Spillet er sgu' da for sjovt. Samtlige missioner i bil holder 100%, specielt hollywood-dækkene er jeg vilde med. On-foot er ligesom Dead to rights og er ganske ok. Der er lidt pop-up, og den hoster lidt når der sker rigtig mange ting på skærmen, men ellers ikke noget alvorligt.

Og ja, fartfornemmelsen i bil OG specielt motorcykel er fan'me fed. Prøv at trashe en gangsters byggegrund i bil eller undgå politiet på vej ud af et stormagasin, via forretningsvinduer osv. Forresten der er masse af flyvehop og smutveje gemt i byen, så man kan lave spetakulære getaways. Giv spillet chancen og se bort fra at anmeldelserne ALLE har båret præg af alt for høje forventninger. Dette spil er ikke et mesterværk, men trods alt langt bedre end Getaway og True Crime (og til dels GTA, ihvertfald i bil)
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
DommergaardDommergaardSkrevet 23/06-04 21:18 
Så var det måske ikke så skidt at bestille det alligevel? :) Understøtter det 5.1 Surround?
JloweJloweSkrevet 23/06-04 22:44 
har kun ps2 udgaven..
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
Per SPer SSkrevet 24/06-04 00:23, rettet 24/06-04 00:34 
Nu er Palle's anmeldelse af Driv3r klar på GameSector.

Tryk på speederen
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 24/06-04 00:25 
GameReactor i Sverige har også en klar.

Trycka paa knappan min
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 24/06-04 11:53 
Vid én vigtig ting om GameReactor : Uanset hvor dårligt spillet er, og uanset hvad de skriver om et givent dårligt spil, så får det altid 6 eller 7. De kan sagtens kritisere et spil og skrive dårligt om det, men de ender med at give 6 eller 7 - eller højere. Ualmindeligt sjældent, har et spil faktisk fået under 6 af dem.

Troværdigt blad? Ikke rigtigt.

Læs nedenstående anmeldelser - giver karakteren mening, når man har læst teksten? Nej vel.

http://www.gamereactor.dk/texter/?id=40461&x=14&y=7

http://www.gamereactor.dk/texter/?id=40443&x=18&y=3

Troværdigt? (læs teksten)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/06-04 11:58 
Okotta>
Troværdigt blad? Ikke rigtigt.


Sviner du et af Danmarks største game-sites og et af de mest succesfulde gratis-blade nogensinde??!?!?!? Hænger du ikke hér redaktøren ud som værende utroværdig og inkompetent??!?!?! Ligger der ikke i din udtalelse at ejerne kun er ude efter penge og ikke har brugernes bedste interesser i sinde. Jeg er dybt chokeret?!?!?! Eller lægger jeg bare for meget i dine udtalelser?
RJKRJKSkrevet 24/06-04 12:01 
Okotta>
giver karakteren mening, når man har læst teksten? Nej vel.

Som du kan se her i arkivet er de scores fejl i deres nye site. De to Tomb Raider-spil fik begge 6/10, mens Britney-tingen fik 45%.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 24/06-04 12:18 
King Chaos>
Sviner du et af Danmarks største game-sites og et af de mest succesfulde gratis-blade nogensinde??!?!?!? Hænger du ikke hér redaktøren ud som værende utroværdig og inkompetent??!?!?! Ligger der ikke i din udtalelse at ejerne kun er ude efter penge og ikke har brugernes bedste interesser i sinde. Jeg er dybt chokeret?!?!?! Eller lægger jeg bare for meget i dine udtalelser?

Hvis der er tale om fejl i deres site, som RJK påpeger, og de scores ikke passer, så vil jeg gerne ta' en lille bitte del af min vrede mod Gamereactor tilbage.

Jeg mener dog stadig, at de er alt for rundhåndede med deres scores, og derfor ikke er hvad jeg vil betegne som værende rigtigt troværdige, i deres anmeldelser.

Og hvordan de forsvarer, at allerede at ha' kunnet anmelde Sudeki - det må ligeledes stå hen i det uvisse.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 24/06-04 12:47 
Du VIL bare ikke acceptere at der åbenbart er delte meninger om D3... og hvis man ikke er enig med dig, er man "utroværdig" ?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/06-04 13:00 
King Chaos>
Sviner du et af Danmarks største game-sites og et af de mest succesfulde gratis-blade nogensinde??!?!?!? Hænger du ikke hér redaktøren ud som værende utroværdig og inkompetent??!?!?! Ligger der ikke i din udtalelse at ejerne kun er ude efter penge og ikke har brugernes bedste interesser i sinde. Jeg er dybt chokeret?!?!?! Eller lægger jeg bare for meget i dine udtalelser?

Slap af, Mulle. Spis en skovsnegl.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
OkottaOkottaSkrevet 24/06-04 13:03 
Beano>
Du VIL bare ikke acceptere at der åbenbart er delte meninger om D3... og hvis man ikke er enig med dig, er man "utroværdig" ?

Du skal ha' lov til at tro, at det bare er sådan det hænger sammen, men det er det ikke.

Men køb nu bare spillet, og opdag hvordan det er - jeg har personligt prøvet det nok, og er enige med de anmeldelser som godt kan se, hvor elendigt spillet i virkeligheden er.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/06-04 13:13 
DeluxScan>
Slap af, Mulle. Spis en skovsnegl.

...sarkasme forståes åbenbart heller ikke af store børn...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/06-04 13:23 
King Chaos>
...sarkasme forståes åbenbart heller ikke af store børn...

Ahaa! Well, exqqueeeze me! :) Sarkasme og ironi er jo et ømt punkt, når vi taler skrevne ord.
Anyway, i så fald er vi dundrende enige!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 24/06-04 13:47 
Okotta>
Hvis der er tale om fejl i deres site

Der er ikke noget "hvis". Det er der.

(Med mindre de har ændret scores på alle gamle anmeldelser, men det giver selvsagt ingen mening)

Jeg garanterer at der ikke er fejl i vores data, for jeg kan personligt huske flere af de nævnte scores også.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ComradeComradeSkrevet 24/06-04 15:40 
King Chaos>
Sviner du et af Danmarks største game-sites og et af de mest succesfulde gratis-blade nogensinde.

Ja hvis det så var dem som virkelig stod bag sitet fra dets fødsel havde det næppe fået samme status, som det stadig har lidt af i dag, fra dengang det blev styret af DKs bedste spil redaktion: >Pc Player. Måtte de bare lave et konsol blad.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/06-04 15:44 
Ja, det er sandt... GameReactor blev en gang, hemmeligt styret af Morten Skovgaard... ah, those where the days!
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/06-04 16:00 
...åh, forresten kan du ikke lige udpege hvornår i Gamereactors historie PC Player styrede sitet?
HeroldHeroldSkrevet 24/06-04 16:01 
King Chaos>
Ja, det er sandt... GameReactor blev en gang, hemmeligt styret af Morten Skovgaard... ah, those where the days!

Nå, så det var HAM, der var vores chef? Satans også. Jeg havde penge på Jacob Riis som Head Honcho.

Ah ja, det var tider. Spillene, kontoret på halmtorvet, Mortens fiktive sejre i Virtua Tennis og Soul Calibur...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/06-04 16:02 
Morten & Nick - eksperter i konsol-spil... LOL!
ComradeComradeSkrevet 24/06-04 16:48 
King Chaos>
...åh, forresten kan du ikke lige udpege hvornår i Gamereactors historie PC Player styrede sitet?

Det var vist i 2001 at Gamereactor blev lukket ned af Egmont, eller hvem det nu var.
Og ja det var da Jacob Riis, ham der er redaktør på Manual nu, right?


King Chaos>
Morten & Nick - eksperter i konsol-spil... LOL!

Tja de stod da bag det hedengangne konsol magasin; PSX Player, som jeg synes var rigtig godt.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
jaesjaesSkrevet 24/06-04 16:52, rettet 24/06-04 16:52 
LOL - ironien og sarkasmen flyver hurtigt i dag.

Det er godt nok en dårlig stil, du kører for tiden, Okotta :/
HeroldHeroldSkrevet 24/06-04 16:56, rettet 24/06-04 17:16 
Comrade>
King Chaos>
...åh, forresten kan du ikke lige udpege hvornår i Gamereactors historie PC Player styrede sitet?

Det var vist i 2001 at Gamereactor blev lukket ned af Egmont, eller hvem det nu var.
Og ja det var da Jacob Riis, ham der er redaktør på Manual nu, right?


King Chaos>
Morten & Nick - eksperter i konsol-spil... LOL!

Tja de stod da bag det hedengangne konsol magasin; PSX Player, som jeg synes var rigtig godt.



Morten, Nick og slænget forlod Egmont længe før de lukkede GameReactor. Det skete allerede da Egmont lukkede >pc player. Det har nu intet what so ever med den gamle GR-redaktion at gøre...

Morten Skovgaard har svjv heller aldrig været på PSX Player. Nick var skribent på begge blade.

Edit: For forståelsens skyld :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/06-04 17:04 
Sjovt nok var jeg inviteret til et job-interview på PC-player af Skovgaard og så snatchede Mikkel Frid mig til GameReactor. Det er jeg Morten evig taknemmelig for... ja, og da også Frid. Men konsoller får Morten sgu aldrig forstand på :P
millenniummillenniumSkrevet 24/06-04 19:00 
Slask.....!!!

Gamespot review
The medium is the message.
Per SPer SSkrevet 25/06-04 19:26, rettet 25/06-04 19:27 
Dansk GameReactor anmeldelse som afviger fra den svenske ditto.

Tryk på speederen 2
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 26/06-04 01:23 
Stor overraskelse - spillet sables decideret ned, men formår på nærmest magisk vis, at score et 6 ud af 10.

6/10 = Kompetent, og igen = et spil man faktisk kunne finde på at købe.

Men Driv3r er jo ikke kompetent, ifølge Gamereactor, så hvordan hænger scoren sammen med teksten, i anmeldelsen?

Jeg håber at I kan se det nu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 26/06-04 01:37 
De fleste danske magasiner, der bruger 10-skalaen, har nu engang et snit/middelværdi på 7/10.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 26/06-04 01:56 
Danske magasiner er bare ikke særligt gode, til det der med videospil.

Det er synd, synes jeg.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 26/06-04 10:48, rettet 26/06-04 10:48 
Okotta:
Nogen gange synes jeg det er synd at læserne ikke er mere kompetente.
Når nu vi har konkluderet at det ikke er alle danske skribenter der bruger 1 - 10 skalaen ligesom f.eks. Edge, burde læseren vel i stedet danne sig indtrykket af spillet ud fra anmeldelsen, og ikke være så anale omkring scoren?
Vote Ficus!
JimPPJimPPSkrevet 26/06-04 10:51, rettet 26/06-04 10:52 
Jeg syntes vi har nogle ganske fine spilsider herhjemme, det er blot de færeste der arbejder under samme vilkår som de store amerikanske sites.

mht. Driv3r - Det virker ufærdigt, jeg er dog ikke skuffet da jeg ikke havde de store forventninger.

(Denne konstatering kom EFTER jeg havde prøvet spillet :)


EDIT: Må lige give Omen ret
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
OmenOmenSkrevet 26/06-04 10:56 
Personligt synes jeg det mest skuffende aspkekt ved Driver 3 er hvor godt det kunne have været.
Spillet er muligvis ufærdigt og indeholder en del fejl (specielt grafiske) som bare ikke MÅ være at finde i et færdigt spil, men køreglæden er der altså i spandevis efter min mening.
Bilerne er superlækre og følelsen med dem ligeså, og så er det fantastisk at se hvordan de kan ødelægges del for del. Havde man haft mulighed for at lave resten af spillet ligeså godt, kunne her have været tale om et virkeligt imponerende spil.
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 26/06-04 12:33 
Omen>
Når nu vi har konkluderet at det ikke er alle danske skribenter der bruger 1 - 10 skalaen ligesom f.eks. Edge, burde læseren vel i stedet danne sig indtrykket af spillet ud fra anmeldelsen, og ikke være så anale omkring scoren?

Det er stadig synd for de mennesker som køber et spil, fordi det har fået en score på 7/10, og de så tror det er et godt spil, men når det i virkeligheden ikke fortjener mere end 4 eller 5 - alt sammen bare fordi et dansk blad ikke kan anmelde ordentligt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TKTKSkrevet 26/06-04 12:36, rettet 26/06-04 12:36 
Okotta>
Det er stadig synd for de mennesker som køber et spil, fordi det har fået en score på 7/10, og de så tror det er et godt spil, men når det i virkeligheden ikke fortjener mere end 4 eller 5 - alt sammen bare fordi et dansk blad ikke kan anmelde ordentligt.


HMM...der er nok ikk "mange/nogen" der går ned og køber et spil fordi de har set en andmeldelse på en dansk hjemmeside/blad... Det ville da være synd!
ChronoChronoSkrevet 26/06-04 12:52 
Hey, siger du at folk ikke lytter til mine vise ord, og at jeg spilder min tid når jeg anmelder?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
OkottaOkottaSkrevet 26/06-04 13:29 
JimPP>
Jeg syntes vi har nogle ganske fine spilsider herhjemme, det er blot de færeste der arbejder under samme vilkår som de store amerikanske sites.

Vi har mange gode spilsites herhjemme, men det var også primært de danske *blade* jeg snakkede om - ihvertfald Gamereactor bladet, samt et andet blad, som har været oppe at vende før.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 26/06-04 13:33 
Okotta>
Det er stadig synd for de mennesker som køber et spil, fordi det har fået en score på 7/10, og de så tror det er et godt spil, men når det i virkeligheden ikke fortjener mere end 4 eller 5 - alt sammen bare fordi et dansk blad ikke kan anmelde ordentligt.

For dælen Okotta, læs nu hvad jeg skriver i stedet og kom med en fornuftig respons på svaret, i stedet for ufortrødent at blive ved med at skrive det samme...

Jeg skriver jo netop at man bør læse anmeldelsen og basere sin vurdering på denne, i stedet for udelukkende at kigge på en karakterskala som vurderes forskelliget fra anmelder til anmelder.

Hvis du tilmed ikke mener at GR kan anmelde ordentligt udelukkende ud fra at du ikke mener karakteren passer til anmeldelsen, må jeg på det groveste betvivle dine egne evner som anmelder, og i stedet forslå dig at du stadig har en del at lære.
Vote Ficus!
JimPPJimPPSkrevet 26/06-04 13:56 
Okotta ->> Okay - My bad - Jeg læser nu ikke rigtigt de danske spil magasiner.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
OkottaOkottaSkrevet 26/06-04 14:15 
Omen>
For dælen Okotta, læs nu hvad jeg skriver i stedet og kom med en fornuftig respons på svaret, i stedet for ufortrødent at blive ved med at skrive det samme...

Jeg har ikke mere at sige end det jeg allerede har sagt, når vi snakker danske spil magasiner - ihvertfald de fleste af de danske spil magasiner.

Jeg skriver jo netop at man bør læse anmeldelsen og basere sin vurdering på denne, i stedet for udelukkende at kigge på en karakterskala som vurderes forskelliget fra anmelder til anmelder.

Ja, og det har vi allerede fundet ud af, at vi er enige i. Men så siger jeg, at det er ikke alle mennesker som gør det, og jeg synes det er synd at disse mennesker skal sidde med nogle dårlige spil, og skuffelser, fordi de alligevel har kigget på en score da de købte et spil. Hvilket jeg ligeledes helt sikkert tror vil ske i Driv3rs tilfælde, efter GR's anmeldelse og score.

Hvis du tilmed ikke mener at GR kan anmelde ordentligt udelukkende ud fra at du ikke mener karakteren passer til anmeldelsen, må jeg på det groveste betvivle dine egne evner som anmelder, og i stedet forslå dig at du stadig har en del at lære.

Ja ja, whatever - GR kan sagtens *skrive* ordentligt; Synes faktisk deres sprog i artiklerne og anmeldelserne er godt. Men hvorfor deres scores tit er så useriøse - det forstår jeg ikke; Eller - det gør jeg nok alligevel..

Hvad er det iøvrigt du synes jeg har at lære? At jeg skal pynte på mine scores, når jeg anmelder?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JimPPJimPPSkrevet 26/06-04 14:53 
Jeg ville hylde hvis et DANSK gamesite/magasin droppede karaktere og blot skrev en anmeldelse... Ofte syntes jeg selv at det er en plage at skulle give karaktere (andre gange er det ganske nemt) - og jeg har forsøgt mig på en lang række systemer.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/06-04 17:29 
Det er et symptom af den forbandede fortravlede popkultur i syvende gear, hvis man kun kigger på tallet i en anmeldelse og ikke gider tage sig tid til at læse selve anmeldelsesteksten.

Det er jo i teksten, at tallet gerne skulle komme til udtryk. (Hvilket det så måske ikke altid gør).

Det er også fortravlet at købe et spil på baggrund af ÉN anmeldelse. Hvis man er en nærigrøv, må man da som minimum bruge tiden på at kigge 4-5 anmeldelser igennem og derefter træffe sin beslutning (udfra tekst såvel som tal-score), om pågældende spil er ens sure kroner værd.
OkottaOkottaSkrevet 23/07-04 09:30, rettet 23/07-04 09:53 
Endnu en Driv3r anmeldelse.

Nogenlunde-ok-halv-godt
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
solid snakesolid snakeSkrevet 30/07-04 15:20, rettet 30/07-04 16:48 
Jeg har gennemført Driver 3, Og jeg synes nu slet ikke det var så dårligt et spil. Men det er synd at du ikke kan slå og sparke lige som i True Crime. På det punkt er True Crime meget bedre efter min mening. Jeg siger ikke Driver er noget skidt, men der mangler ligesom bare lidt mere.
Men igen det er jo ikke nogen ny GTA så spillet vil jeg give 7 ud af 10. Da jeg har brugt en del tid på spillet.
Men Driver 2 var nu bedre. Spillet kan anbefales til bil glade freaks..
Det der gør spillet fedt at ingen af bilerne køre ens.
Dette er et meget stort plus synes jeg.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
jaesjaesSkrevet 30/07-04 16:31, rettet 30/07-04 16:39 
Jeg vil så i stedet fraråde Driver 2 :)
(Skal lige have sat min vurdering ned også ;) ).

Den tekniske side ødelægger fornøjelsen fuldstændigt (og jeg er normalt ikke specielt kræsen mht. pop-up-grafik og frame rate), men det kan self. være at US-versionen er til at overleve.

Desuden er on-foot-missionerne nærmest ligegyldige, så mit råd er at man køber 1´eren i stedet.
RJKRJKSkrevet 30/07-04 18:36 
Enig. Hvis Driver 3 er dårligere end 2'eren, så må det være MEGET dårligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 30/07-04 18:39 
I det nyeste Edge sabler de Driver 3 ned. Det er ikke bare det, at de giver det 3. Det er specielt _måden_, hvorpå de gør det. Den får ikke for lidt. Okottas førstehåndsindtryk var tydeligvis korrekt (and then some).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 30/07-04 18:58 
Jeg hopper også lige på med vogen her, og er enig med Okotta, samt mange andre kan jeg høre. Driv3r var virkelig en skuffelse. Det må være oplagt kandidat til årets mest skuffende spil, sammenlignet med al den hype der var omkring det.

JA! jeg har gennemført det og det er ikke noget jeg gør igen. Til det er spillet simpelthen for fustrerende.
Og når man har gemmeført det... hvad er der så tilbage... finde de TRE hemmmelige biler i hver by(WEEEHEE!), eller skyde de ti gutter som ligner noget fra GTA:VC??
Per SPer SSkrevet 30/07-04 19:32, rettet 30/07-04 20:21 
Nu er det så, at jeg er nødt til at henføre opmærksomheden på den anmeldelse som Okotta selv har skrevet for Xboxlife.

Med al den kritik der er ramlet ned over andre medier, så havner karakteren på samme niveau. 6.3 ud af 10.

Der er sandelig andre boller på suppen i den anmeldelse end startpointen i denne tråd.

Linket til anmeldelsen finder i et par svar længere oppe.

Beklager, men endnu engang er jeg nødt til at stille mig yderst kritisk overfor Okottas udmeldinger om danske anmeldelser. Specielt i dette tilfælde.

Jeg har meget mere respekt for dem der melder kritisk ud - efter - at de har gennemtestet spillet (bl.a. Greaseball). Nu hvor tilbagemeldingerne kommer fra dem, der rent har faktisk har brugt tid på at gennemspille det.

Driv3r iflg. Okotta
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
154 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig