X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Driver 3 - det skuffer


Svar
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 00:36, rettet 19/06-04 00:38 
Jeg forudser, at Driver 3 bliver denne sommers store skuffelse.

Ved ikke om andre har set IGN's videopreview, men jeg kan afsløre at spillet ligner et halv-dårligt multiplatform spil, som ikke er optimeret til nogen platform.

Kedelig grafik, tomme miljøer, dårlig styring til fods, popup, halvkedelig framerate osv osv.

Udover ovenstående videopreview, så havd... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
154 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 20/06-04 11:26 
Tak for infoen.

Folk på nogle af de engelske forums skriver, at frameraten ligger omkring 15 fps(!) i spillet - hvilket selvfølgelig ville være helt utilgiveligt - passer det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 20/06-04 14:08 
dchang>
Jeg regner med at skal spille et par timer på Xbox-versionen idag. Skal nok lige komme med et first-impression, når det er sket.

Har du fået spillet lidt på Xbox versionen, Dchang?

Hvad er the good word om spillet? :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dchangdchangSkrevet 20/06-04 14:47 
Tja jeg har da fået spillet lidt, men også kun lidt. Jeg har max spillet lidt over en time indtil videre, men det bliver nok til lidt mere senere.

Indtil videre er de gode ting video-sekvenserne (som er ret flotte imo), og styringen når du kører (selvom jeg er kommet til at hoppe ud et par gange hvor jeg ikke skulle).

Af dårlige ting er der, for mig, styringen når du går rundt. Jeg har lidt svært ved det. Men det kan godt være at det bare er et spørgsmål om tilvænning. Og jeg kan godt følge dig i det med at det er lidt øde. Stemningen er lidt kedelig med de få mennesker der bare random går rundt.

Men ellers er jeg ikke den mest oplagte til at komme med vurderinger, da det somsagt ikke lige er min type spil.

Så debatten kommer ikke ret meget længere med mit input. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/06-04 14:56 
Er det muligt bare at tage en Uzi frem, og "Nakke" Alle ting omkring en?

Er der mere realistiske gademiljøer - Er fodgængerne forskellige eller er de meget ens ala Vice City? Er der folk på cykler, med barnevogne, med børn, gamle damer og folk med hunde, man kan skyde?

Og vil du mene at man skal være mere car fan end action shooter fan, for at elske Driv3r?

Jeg er trods alt intresseret, men er ikke sikker. Kunne godt være jeg skulle springe over og få købt Riddick, FSW eller Ninja Gaiden istedet!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
psychomantispsychomantisSkrevet 20/06-04 15:09, rettet 20/06-04 15:11 
Valkyrie>
Er det muligt bare at tage en Uzi frem, og "Nakke" Alle ting omkring en?

Er der folk på cykler, med barnevogne, med børn, gamle damer og folk med hunde, man kan skyde?

-Val

Når man tænker over det, i grunden et lidt sjovt kriterium for succes.
dchangdchangSkrevet 20/06-04 15:14, rettet 20/06-04 15:14 
Du kan godt tage en hånd-gøb frem og pløkke uskyldige forbipasserende.

Fodgængerne er varierede (selvom jeg dog ikke så nogen hunde eller barnevogne), men de går stadig bare randon rundt. Andet kan man vel ikke forvente af dem.

Det er lidt svært at svare på hvilken slags fan man skal være for at købe spillet, men hvis man godt kan lidt The Getaway, True Crime og selvfølgelig GTA Vice City, så kan man vel også godt købe det her med. Det er ihvertfald indenfor genren. `

Men jeg skal selv spille lidt mere i aften, og det kan jo godt tænkes at der ligger mere under overfladen end det jeg hidtil har set. Det gør der sandsynligvis, da jeg somsagt ikke har nået at spille det så meget endnu.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/06-04 16:22 
Per S>
Eller endnu bedre. Nu hvor Okotta trods alt anmelder spil på Xboxlife.dk...

Hehe - XboxLife får da noget for deres penge - en anmeldelse når Okotta har set en film på IGN, en ny anmeldelse når han har spillet spillet i 20 minutter og en tredje anmeldelse, når han rent faktisk har prøvet spillet - samme mønster som her på forummet...

Sorry - jeg kunne ikke lade være... :-) Back to topic...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 20/06-04 16:23 
Okotta>
Tak for infoen.

Folk på nogle af de engelske forums skriver, at frameraten ligger omkring 15 fps(!) i spillet - hvilket selvfølgelig ville være helt utilgiveligt - passer det?


Ikke på Xbox versionen.
Frameraten ligger vel på 25/30 stykker men falder til tider.
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/06-04 16:25 
Valkyrie>
Kunne godt være jeg skulle springe over og få købt Riddick, FSW eller Ninja Gaiden istedet!


Ja, for der finder du helt sikkert "..folk på cykler, med barnevogne, med børn, gamle damer og folk med hunde.." som du kan "nakke".
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/06-04 16:37 
.... Crime friheden i GTA var det eneste der gjorde det intressant IMO! Det alene er ikke 500 dask værd - Men det kan sagtens være underholdende alligevel.

De andre nævnte spil har måske nogen overordnede bedre kvaliteter selvom de ikke har voice overs af Michael Madsen...

-Val
Well crucify the insincere tonight...
LessCDTLessCDTSkrevet 20/06-04 20:39 
Okotta>

Men jeg er stadig glad for "7 dages retur-ret reglen", når det kommer til videospil's indkøb i dag.


Jeg ved godt, at det er lidt OT. Men i min EB har de rent faktisk droppet 7-dages retur - Begrundelsen var at folk prøvede at få penge for spil, som ikke var købt i butikken :O. Det måtte næsten være en joke, og da jeg gjorde opmærksom på skiltet ved disken hvor det stod, tog han det rent faktisk væk. Så jeg ville lige høre om det kun er den eb på falkoner alle eller hvad?!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
OkottaOkottaSkrevet 20/06-04 20:55, rettet 20/06-04 21:33 
PalleJensen>
Hehe - XboxLife får da noget for deres penge - en anmeldelse når Okotta har set en film på IGN, en ny anmeldelse når han har spillet spillet i 20 minutter og en tredje anmeldelse, når han rent faktisk har prøvet spillet - samme mønster som her på forummet...

Insinuerer du at jeg ikke spiller de spil jeg anmelder, på Xboxlife.dk? Hvad er det for en omgang lort at lukke ud?

EDIT: Og så synes jeg det er rigtigt smukt gået, at den samlede moderator stab på P:R, ser igennem fingerne med Hr. Jensen's løgnagtige udtalelser, om hvorvidt undertegnede overhovedet spiller de spil han anmelder, hos det site han er skribent for.

Ve den formastelige, som begynder at beskylde medlemmer af P:R's moderator stab, for ikke at spille de spil de anmelder - henstillinger, advarsler og sletning af indlæg, ville være udfaldet af sådan nogle beskyldninger.

Men ikke i Hr. Jensen's tilfælde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/06-04 21:41 
Jeg er ikke medlem af PRs stab og heller ikke Palles personlige ven, men jeg synes godt nok du går fuldstændig over gevind her. Som jeg læser det, gør Palle sig bare lidt morsom på din bekostning. Slap dog af, mand. Træk vejret.
OkottaOkottaSkrevet 21/06-04 13:40 
Han mener det alvorligt - derfor pisser det mig af, at det tilsyneladende er okay at slynge sådan en omgang bæ ud.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 21/06-04 13:50 
Bæ eller ikke bæ... du har jo netop lige selv illustreret at du ikke har spillet Driver 3 ordenligt før postede din hårde dom. Og det er jo set før at du har skiftet mening 180 grader når du har spillet et spil er par timer....
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/06-04 14:24 
Okotta>
Han mener det alvorligt

...ja, det gør jeg også...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 21/06-04 14:25 
Okotta>
EDIT: Og så synes jeg det er rigtigt smukt gået, at den samlede moderator stab på P:R, ser igennem fingerne med Hr. Jensen's løgnagtige udtalelser, om hvorvidt undertegnede overhovedet spiller de spil han anmelder, hos det site han er skribent for.

Hvis du har et konkret problem med et medlem af dette forums udtalelser, er du meget velkommen til at sende mig (eller vedkommende selv for den sags skyld) en privat besked, med ønske om yderligere forklaring. Det kan være det kunne løses så nemt?

Alternativt kunne du jo prøve at gøre rede for at hans udtalelser ikke holder stik, hvis dette altså er tilfældet - i stedet for blot at råbe op.

Ve den formastelige, som begynder at beskylde medlemmer af P:R's moderator stab, for ikke at spille de spil de anmelder - henstillinger, advarsler og sletning af indlæg, ville være udfaldet af sådan nogle beskyldninger.

Men ikke i Hr. Jensen's tilfælde.

Som foreslået ovenfor, kunne du jo selv prøve at gøre rede for de uretmæssigheder du mener at være blevet udsat for. Som du selv så flot formulerer det, så vil enhver af P:R stabens medlemmer naturligvis gøre dette, hvis det var dem selv det gik ud over - hvorfor vi skal fremføre din sag for dig er jeg ikke helt med på.

Og hermed vil jeg så selv gøre lige dette, netop bede dig enten trække din udtalelse tilbage, eller gøre rede for hvorfor/hvornår du mener at vi (P:R staben) bruger henstillinger, advarsler og sletning af indlæg til egen personlig vinding. Det er naturligvis hverken meningen, eller vores opfattelse at vi gør dette.
(og naturligvis skal ovenstående underbygges med konkrete links)

Så nu vil jeg lade dig forklare, i stedet for at slette dit indlæg :)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
HeroldHeroldSkrevet 21/06-04 14:35 
Nu tager I måske også Okotta lidt mere seriøst end I burde. Han har en mening, som måske er lidt skæv, kontroversiel og fremfarende... og af og til forhastet, alt imens den skifter som vinden blæser. Men han holder af spil, og skaber da i det mindste debat. Han ville jo ikke skrive at han var bange for at Driv3r skuffer, hvis han ikke mente det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 21/06-04 14:44 
Okotta>
Ve den formastelige, som begynder at beskylde medlemmer af P:R's moderator stab, for ikke at spille de spil de anmelder - henstillinger, advarsler og sletning af indlæg, ville være udfaldet af sådan nogle beskyldninger.

Selektiv hukommelse.

Du beskyldte i sin tid mig for ikke at have spillet Rocky, da jeg anmeldte det negativt. Faktisk kørte du en særdeles grov og usmagelig hetz på dét gennem længere tid.

Og du fik hverken henstillinger, advarsler eller slettede indlæg selvom det var helt vanvittigt, det du påstod.

Tænk dig om.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 21/06-04 18:09 
MIKA-L>
Og hermed vil jeg så selv gøre lige dette, netop bede dig enten trække din udtalelse tilbage, eller gøre rede for hvorfor/hvornår du mener at vi (P:R staben) bruger henstillinger, advarsler og sletning af indlæg til egen personlig vinding. Det er naturligvis hverken meningen, eller vores opfattelse at vi gør dette.
(og naturligvis skal ovenstående underbygges med konkrete links)

Jeg skriver at I *ville* bruge henstillinger, advarsler og sletning af indlæg, hvis en bruger begyndte at beskylde *jer* for noget, som ikke passede; Ingen steder skriver jeg, at P:R staben "bare" slynger om sig til højre og venstre med ditto henstillinger osv. Ergo - det er min *formodning*, at I ville gøre dette, såfremt en bruger begyndte at beskylde jer for ting som ikke passede.

Og så skal jeg gerne *igen* skrive, at Palle J faktisk insinuerer, at jeg ikke spiller de spil jeg anmelder for Xboxlife.dk, og det hverken gider eller vil jeg finde mig i at skal lægge øre til.

Så vil I være venlige at bede Palle J trække *sin* løgnagtige udtalelse tilbage.

Tak.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 21/06-04 18:14 
RJK>
Du beskyldte i sin tid mig for ikke at have spillet Rocky, da jeg anmeldte det negativt. Faktisk kørte du en særdeles grov og usmagelig hetz på dét gennem længere tid.

Mener mere jeg kritiserede, at du bare trykkede løs på "Y", for så kunne man tilsyneladende vinde alle sine kampe i Rocky, vha. denne buttonbashing, istedetfor at spille spillet ordentligt.

Grov og usmagelig hetz? Det mener jeg ikke - og jeg kan ikke huske i detaljer, hvad vi overhovedet snakkede / skrev om dengang. Måske du har nogle links til diskussionen, som jeg kan genopfriske hukommelsen med?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 21/06-04 18:22 
Beano>
Bæ eller ikke bæ... du har jo netop lige selv illustreret at du ikke har spillet Driver 3 ordenligt før postede din hårde dom. Og det er jo set før at du har skiftet mening 180 grader når du har spillet et spil er par timer....

Det har ikke et klap med hinanden at gøre. Jeg har ikke skrevet en anmeldelse af Driv3r, men kommet med nogle iagttagelser udfra hvad jeg *har* set og prøvet af spillet.

Derfra og så til at skrive, at jeg ikke spiller de spil jeg skriver deciderede anmeldelser til, DET bæ finder jeg mig ikke i at skal lægge øre til!

Idag har jeg spillet mere på Driv3r, og jeg holder fast i, at spillet desværre virker som noget bras.

Det har dårlig styring on-foot, upræcis sigtning med våben on-foot, kameraet er placeret for tæt på bilen, når man kører = Man har dårligt overblik. Frameraten er ikke god nok, mission objectives virker uinspirerende (spillede 3 missioner - og failede den sidste, hvorefter jeg ikke gad mere).

Med mindre Xbox udgaven af Driv3r er et andet og meget bedre spil - det var PS2 udgaven jeg spillede - så fastholder jeg altså, at spillet virker som noget bras.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 21/06-04 18:29, rettet 21/06-04 18:40 
Det må være fordi du er sur, at du ikke kan se, at Palle ikke mente det bogstaveligt :)

Men personlígt vil jeg da gerne opfordre til, at de folk som ofte er i negativ diskussion, holder op med at tirre hinanden.

Det går jo galt hver gang Halo eller et FF-spil nævnes, når der snakkes om hvor længe et spil er spillet inden det kommenteres, når der diskuteres frame rate bedømt i online filmklip osv. osv.

Lad i stedet de ømtålige emner hvile, med mindre I er 100% sikre på, at der ikke gives forkerte oplysninger eller lignende. Det er hvor subjektiviteten spiller ind, at det går galt.

Gem hellere den subjektive indfaldsvinkel til de emner, som I ikke på forhånd ved vil ende galt.

Det er interessant at diskutere, når man ikke er 100% enig, men ved nogle emner, er det åbenbart ikke nok at diskutere, der skal der skændes. Det er vist bevist adskillige gange efterhånden.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 21/06-04 19:50 
Okotta>
Jeg skriver at I *ville* bruge henstillinger, advarsler og sletning af indlæg, hvis en bruger begyndte at beskylde *jer* for noget, som ikke passede; [snip] Ergo - det er min *formodning*, at I ville gøre dette, såfremt en bruger begyndte at beskylde jer for ting som ikke passede.

Så....

#1 Du har intet grundlag for det du skriver?

# 2 Du "formoder", altså glemmer du endnu en gang den gyldne regel om at underbygge udtalelser med fakta?

# 3 Sagt med et andet godt dansk ord - beskylder - du hele P:R staben for noget du i samme åndedrag siger vi aldrig har gjort, men alligevel skulle det lige med?


Og så skal jeg gerne *igen* skrive, at Palle J faktisk insinuerer, at jeg ikke spiller de spil jeg anmelder for Xboxlife.dk, og det hverken gider eller vil jeg finde mig i at skal lægge øre til.

Så vil I være venlige at bede Palle J trække *sin* løgnagtige udtalelse tilbage.

Tak.

Alternativt kunne du jo prøve at gøre rede for at hans udtalelser ikke holder stik, hvis dette altså er tilfældet - i stedet for blot at råbe op. Hvorfor vi skal fremføre din sag for dig er jeg (stadig) ikke helt med på.

Jeg overvejede at skrive "okay gutter, så tager jeg denne omgang" med en lille smilie i halen, som starten på mit første indlæg. Det indser jeg nu at jeg burde have gjort, for jeg ser nu at jeg allerede er suget godt ind i dette (dit?) absurde cirkus....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
BeanoBeanoSkrevet 21/06-04 19:58 
Okotta>
Idag har jeg spillet mere på Driv3r, og jeg holder fast i, at spillet desværre virker som noget bras.

Fair nok - jeg satte heller ikke spørgsmål ved din mening (som du selvfølgeligt har lov at have) men pointerede at du ikke behøver blive dødelig fornærmet når folk poienterer at du tydeligvis udtaler dig om et spil som du bare ikke havde prøvet nok.
OmenOmenSkrevet 21/06-04 23:26 
MIKA-L>
Alternativt kunne du jo prøve at gøre rede for at hans udtalelser ikke holder stik, hvis dette altså er tilfældet - i stedet for blot at råbe op. Hvorfor vi skal fremføre din sag for dig er jeg (stadig) ikke helt med på.

Så i fremtiden skal der dokumenteres med timer spillet, screenshots taken, secrets revealed... før at man bliver troet på hvis man siger man har anmeldt et spil?
Fremragende forumspolitik...

Og desuden er der vist ikke nogen i denne diskussion der har spurgt andre om at "fremføre" nogen "sag". Okotta bad ganske simpelt om at en tekst blev fjernet eller argumenteret for. En tekst der ganske vist ville have fået en helt anden slags opmærksomhed hvis den havde været rettet anderledes.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 21/06-04 23:33 
Okotta>
Grov og usmagelig hetz? Det mener jeg ikke - og jeg kan ikke huske i detaljer, hvad vi overhovedet snakkede / skrev om dengang.

Som sagt: selektiv hukommelse.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
LessCDTLessCDTSkrevet 21/06-04 23:47 
Er det her topic ikke ved at afvige en smule fra oprindelsen?? Det burde snarere hedde: P:R vs Okotta - Fight for you life!

Ej, men helt ærligt. Okotta starter med et førstehåndsindtryk af et spil. Det bliver der så debatteret om - og en af moderaterne laver en lille joke. Den joke bliver så taget alvorligt af Okotta og så er vi her!
Kan i ikke bare acceptere at det er en misforståelse og så godtage hinandens synspunkter og glemme det her. Det er jo snart et løssluppent amerikansk talkshow uden vært!
Det lader jo heller ikke til at der bliver nogen løsning så længe Okotta føler sig personligt fornærmet og moderaterstaben ditto. Jeg har kun een ting at sige:

Peace, love and harmony... =)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
MIKA-LMIKA-LSkrevet 21/06-04 23:52, rettet 21/06-04 23:55 
Omen>
Så i fremtiden skal der dokumenteres med timer spillet, screenshots taken, secrets revealed... før at man bliver troet på hvis man siger man har anmeldt et spil?
Fremragende forumspolitik...

Okay, så du mener ikke Okotta kan svare for sig selv, fint nok, så kan vi da få det samme agenda fra flere vinkler.

I stedet for at flippe ud og gøre som i dit eksempel, kunne Okotta jo også blot nøjes med at skrive "det passer ikke" og tilføje "alle jer der tvivler kan jo bare se på siden, der er ikke noget som helst tekst omhandlende Driv3r skrevet af mig - Palle, træk det venligst tilbage da det provokerer mig" - ja, så nemt kunne det være gjort!

Og desuden er der vist ikke nogen i denne diskussion der har spurgt andre om at "fremføre" nogen "sag". Okotta bad ganske simpelt om at en tekst blev fjernet eller argumenteret for. En tekst der ganske vist ville have fået en helt anden slags opmærksomhed hvis den havde været rettet anderledes.

Som sagt, ja - jeg havde reageret hvis den var rettet imod mig. Men det er rettet imod Okotta, og han reagerer jo ikke, han klager bare offentligt til P:R staben - ikke et ord ytres der til Palle selv. Så igen igen, hvad er det du/I vil jeg/vi skal gøre? Slette noget fordi I ikke bryder jer om det, uden nogen for for argumentation? Hvorfor skal JEG går ind og tjekke om det Palle skriver passer? Hvad med om Okotta selv kom frem med fakta for en gangs skyld, og gjorde rede for hvorfor det Palle skriver ikke passer - se til den tid skal vi nok tage stilling til sagen, men det er jo åbenbart for meget at forlange....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/06-04 11:00 
Det er jo et EA game.. så hvad kan man forvente?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ComradeComradeSkrevet 22/06-04 11:05, rettet 22/06-04 11:14 
IGN Xbox: 5,5

"Even if Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto Vice City, The Getaway and True Crime didn't exist, Driver 3 would be a disappointment."

EDIT: Gamespot: 54%

Avg. Gamerankings: 65%

Men det kommer vel ikke som en overraskelse .. ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/06-04 11:07 
grillbiller>
Det er jo et EA game.. så hvad kan man forvente?

Atari, even...
OkottaOkottaSkrevet 22/06-04 11:33 
Comrade>
IGN Xbox: 5,5

"Even if Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto Vice City, The Getaway and True Crime didn't exist, Driver 3 would be a disappointment."

EDIT: Gamespot: 54%

Avg. Gamerankings: 65%

Jeg har læst Gamespot og IGN's reviews, og selvom jeg noglegange hader at få ret, så chokerer det mig stadig, at spillet virkeligt er SÅ dårligt.

Det er jo slet ikke udviklet færdigt, og de har haft - hvad - mere end 3 år til det?

Chokerende og særdeles pinligt.

Mere end nogensinde er jeg interesseret i at vide, hvorfor Per S mener Driv3r er et ganske habilt og godt spil?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 22/06-04 12:36 
PalleJensen>

Hehe - XboxLife får da noget for deres penge - en anmeldelse når Okotta har set en film på IGN, en ny anmeldelse når han har spillet spillet i 20 minutter og en tredje anmeldelse, når han rent faktisk har prøvet spillet - samme mønster som her på forummet...

Palle,

Disse er links til mine to anmeldelser på Xboxlife.dk.

Uddyb venligst hvorfor du insinuerer, at jeg ikke spiller de spil jeg har anmeldt.

http://www.xboxlife.dk/anmeldelse.php?id=32

http://www.xboxlife.dk/anmeldelse.php?id=28

I andre er selvfølgelig også velkomne til at læse anmeldelserne - faktisk håber jeg at I vil læse dem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 22/06-04 13:17, rettet 22/06-04 13:17 
Er det meget svært at se hvad jeg mener, udfra min meget kortfattede og ganske præcise udmelding, om Driv3r?

Jeg gentager lige mig selv igen:

>>

Driv3r ER ingen ny GTA - og hvis man har haft forhåbninger om det, så bør man læse lidt mere om spillet.

Det er stadigvæk Reflections der står bag, og vægten er derfor lagt på biljagter. Og heldigvis masser af dem.

Efter min mening er det bedre end makværket True Crime og det - uanset hvad der påståes - mindst ligeså skuffende Getaway.

Det formår ikke at forny genren på samme måde som det originale Driver, men det er langt fra det trafikuheld som Okotta puster det op til at være.

<<
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 22/06-04 13:55 
Men Driv3r *er* jo et trafikuheld - også ifølge anmeldelser på to af de største sites.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 22/06-04 14:41 
Dvs. fordi IGN og Gamespot siger det er det ikke tilladt at have en anden mening om det ?

Du kan ikke li' det, det har vi efterhånden fattet - men derfor behøver du ikke presse din mening ned over hovedet på andre.
ComradeComradeSkrevet 22/06-04 14:51 
Christ, har lige set videoreviewet på IGN, den AI er da så forfærdelig dårlig at det næsten burde være nok til ikke at købe spillet!

Også det at man i en mission skal aflevere 3 biler op i en van.. når man så har kørt en bil op i den van bliver man derefter kastet ud gennem gulvet for at lande 20 meter tilbage og har modtaget en del skade, det virker i mine øjne rigtig ringe.

Man skal virkelig være fan af serien for at kunne li' dette spil, men samtidigt tilbyder det ikke noget nyt som ikke er set i Driver 2. Det er nogenlunde det jeg får ud af IGNs anmeldelse.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ValkyrieValkyrieSkrevet 22/06-04 16:31 
OMG!

Det her er ikke spor sjovt, men stadig: LOL!

Det her må være det biggest flop of all time! Tænk at Driv3r skulle slå Daitakana!

Men stadig... Spillet er en succes! Lidt ala Enter the matrix, skal Ataris markedsføring nok få penge hjem i kassen!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
JloweJloweSkrevet 22/06-04 16:31 
Jeg er bare enormt glad for at jeg byttede mig til spillet på vej hjem fra job idag...
Glæder mig allerede til at sætte det i maskinen. Suk
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
jaesjaesSkrevet 22/06-04 17:21 
*Fnis*
;)

Men ok, det har da også fået enkelte gode anmeldelser, og p.t. står det til 74% (PS2) og 64%(Xbox) på Gamerankings, så måske bliver du overrasket.

Noget kunne tyde på, at hvis man kan acceptere, at den tekniske side halter, så er man ganske godt underholdt.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 22/06-04 17:24 
Gab hvor lyder det spil kedeligt :( Ign var bestemt ikke tilfredse ....
I win, you loose
DommergaardDommergaardSkrevet 22/06-04 18:13 
Jeg kan kun grine af den karakter som Gamespot har givet spillet: http://www.gamespot.com/xbox/action/driver3/index.html

Men måske skulle jeg grine lidt af mig selv... bestilte spillet igår :/
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/06-04 18:25 
ALLE siger Driver 3 er noget crap!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 22/06-04 18:53 
Yep... ARGH! Regnede sq med at det ville blive et af årets store titler, men det skuffer åbenbart totalt! Damn...
JloweJloweSkrevet 22/06-04 20:28 
har spillet ca. 1 ½ time.
Det er nu ikke så dårligt - hvorfor de kritiserer on foot styringen fatter jeg ikke. Styringen er da langt bedre end fx. 007 everything or nothing. Og spillet er flere klasser bedre end "True crap (mener crime)"
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
OkottaOkottaSkrevet 23/06-04 10:42 
RJK>
Som sagt: selektiv hukommelse.

Glemte lige den her.

Det går mig ikke så meget på, RJK - når der er gået et par år, og du også har glemt hvad du skrev om Rainbow Six, så vil jeg gerne komme og minde dig om det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 23/06-04 11:52 
Endnu en Driv3r anmeldelse.

Hvis man syntes Tomb Raider: Angel of Darkness var et godt og solidt spil, som sku' ha' 7/10, så vil man sikkert nyde Driv3r.

Hov, vent.

Driv3r på Eurogamer
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
fumfumSkrevet 23/06-04 12:18 
En god tråd på gamesradar:

GR
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ComradeComradeSkrevet 23/06-04 13:47 
Ret interessant tråd og også interessant at der er sider som giver spillet høj karakter, hvorefter der kommer et klistermærke på spillet, hvor der f.eks. står 9/10-PSM2.
Gratis reklame for PSM2 og god reklame for Driv3r.

Den næste anmeldese jeg læser i enten et magasin eller på internettet, som giver det over 8 vil jeg se en smule mere mistænkeligt på i fremtiden. Bare min mening, man kan ikke udelukke så mange fejl, som der er i det spil. (Har nu også selv spillet det!)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
154 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig