X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Driver 3 - det skuffer


154 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 00:36, rettet 19/06-04 00:38 
Jeg forudser, at Driver 3 bliver denne sommers store skuffelse.

Ved ikke om andre har set IGN's videopreview, men jeg kan afsløre at spillet ligner et halv-dårligt multiplatform spil, som ikke er optimeret til nogen platform.

Kedelig grafik, tomme miljøer, dårlig styring til fods, popup, halvkedelig framerate osv osv.

Udover ovenstående videopreview, så havde jeg "fornøjelsen" af at se spillet i funktion, i EB, i dag; Jeg fik blot slået fast, at det ser ret ringe ud - GTA: Vice City er (stadig) det pæneste spil, i den genre Driver 3 også gerne vil færdes i.

Men det der chokerede mig allermest, var hvor utrolig tomt spillet ser ud - der er næsten ingen biler på vejene i byen jeg så, og alt ser tomt og forladt ud; Nærmest ingen folk der går rundt eller noget - bare en tom spøgelsesby.

Det næst værste, var klart styringen on-foot - lock-on glimrer ved sit fravær, så det eneste man kan gøre, når der er ildkamp, det er at stå overfor sin modstander og skyde på ham; Man kan ikke strafe eller noget i den stil - bare stå foran og skyd, og se hvem der dør først; Nøjagtigt sådan så det ud - det er sgu ikke godt nok idag.

I det hele taget, så så Driver 3 ikke særligt next-gen agtigt ud - det er vist essensen i min oplevelse af spillet.

Men spillet sælger jo nok i spandevis alligevel, uanset hvormeget det besudler det originale Driver's minde - for det var nemlig et godt spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 19/06-04 11:21 
Inden du dømmer D3 alt for hårdt - så er det med stor sikkerhed en beta udgave som EB har haft til demo.
Skal man tro de første anmeldelser, så er det vist slet ikke så skidt igen som du gør det til...

Var det PS2 eller Xbox versionen du så ?
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 11:50, rettet 19/06-04 11:52 
Har du prøvet spillet, Okotta? Ellers hvordan kan du så gang på gang sige, at et spil skuffer, hvorefter du skamroser det - og omvendt?

Tror du ikke, at du bare skulle PRØVE spillet først og derefter udtale dig om selve spillet, og ikke IGN's videopreview?

[EDIT] Kig i øvrigt på GameRankings. Selvom der ikke er mange anmeldelser endnu, så virker det da ret lovende!?

Driv3r på GameRankings
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 11:55 
Beano>
Inden du dømmer D3 alt for hårdt - så er det med stor sikkerhed en beta udgave som EB har haft til demo.
Skal man tro de første anmeldelser, så er det vist slet ikke så skidt igen som du gør det til...

EB har faktisk fået spillet - det står på hylderne hos dem; Det gør det ihvertfald i Aalborg.

De sælger det dog først fra på tirsdag, når det officielt udkommer.

Og nej - det er ikke dummy boxes o. lign. kasser der står på hylderne; Det er den ægte vare.

Det var PS2 versionen jeg så i EB, men Xbox udgaven ser næsten ligesådan ud = Ikke særlig pænt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 11:58 
MajorP>
Tror du ikke, at du bare skulle PRØVE spillet først og derefter udtale dig om selve spillet, og ikke IGN's videopreview?

Hvad tror du jeg lavede i EB?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 11:59 
Okotta>

Hvad tror du jeg lavede i EB?


Prøvede en BETA-version?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dchangdchangSkrevet 19/06-04 12:01, rettet 19/06-04 12:01 
Jeg regner med at skal spille et par timer på Xbox-versionen idag. Skal nok lige komme med et first-impression, når det er sket.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 12:02, rettet 19/06-04 12:02 
Den færdige udgave eller en beta? :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 12:03 
MajorP>
Prøvede en BETA-version?

Læs nu hvad jeg skriver ovenover - det er ikke beta kopier, EB i Aalborg har på deres PS2.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 12:10 
Se mit link. 90% burde ikke være til at tage fejl af...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dchangdchangSkrevet 19/06-04 12:13 
MajorP>
Den færdige udgave eller en beta? :-)

Den færdige. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 12:22 
MajorP>
Se mit link. 90% burde ikke være til at tage fejl af...

Dit link er ÈN anmeldelse. LOL.

Gad vide om PSM 2 er et troværdigt blad eller et fanboy præget blad? Vælg selv hvad du vil tro på. Et lille citat fra anmeldelsen "A technical marvel that sets a new benchmark". Sure it does - og her bør alarmklokkerne ringe.

Læs denne tråd, hvor folk der har spillet både preview udgaver og færdige boxed udgaver, skriver hvad de mener om spillet.

17 sider om Driver 3
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 12:24 
Vent til der kommer anmeldelser fra andre sider. Hvad jeg har hørt fra andre, så skulle Driv3r være et godt spil. Og du har jo før skiftet mening, som vinden blæser?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 12:28, rettet 19/06-04 12:30 
En til Driver 3 anmeldelse til MajorP.

"Atari really has no excuse for releasing this game in the state it is in. It is far from finished at this stage ( as suggested by the variation in the quality from one mission to the next)."

Driver 3 på Eurogamer
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 12:38 
Og han er mere troværdig end professionelle anmeldere fra et blad? - Kan godt være, at det er et fanboy-blad, meeeen... Stoler nu mere på erfarne anmeldere.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 13:01, rettet 19/06-04 13:10 
Fanboy = Troværdig, erfaren og professionel? Så har jeg hørt det med.

Jeg ku' pludselig godt tænke mig at læse nogle af de anmeldelser du har skrevet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 13:06, rettet 19/06-04 13:18 
På et eller andet punkt, så er de vel erfarne, hvis de skriver for et blad? Man kan jo sagtens være fanboy OG erfaren. Ikke for at nævne nogle navne, men det ER set i Danmark.

Og der er ingen grund til personlige angreb, Okotta. Det er simpelthen for ynkeligt at høre på.

[EDIT] Pr. defination, så har professionel, noget med om man er lønnet at gøre. Tror det er de færreste blad-anmeldere, der ikke er lønnet.

Og jo, jeg så godt at du lige fik indført troværdig i din rettelse, Okotta. Har jeg sagt at PSM 2 UK er troværdige? - Jeg har sagt, at de er MERE troværdige end en eller anden bruger.

Jeg mener ikke, at de ER troværdige.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 13:28 
Jeg angriber dig ikke - du ville vide det, hvis jeg angreb dig.

Dit fuldstændigt ukritiske forsvar af Driver 3 derimod - det er ynkeligt. Du godtager 100% én enkelt *positiv* anmeldelse, men alle de andre kritiske og *ikke positive* anmeldelser - dem kan du ikke bruge til noget.

Og hvad værre er - du har ikke engang selv rørt Driver 3, og sætter alligevel uden problemer, spørgsmålstegn ved udsagn fra alle de folk som HAR rørt det, og spillet det og som skriver *hvorfor* de mener spillet er dårligt.

Hvorfor gør du egentligt det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ComradeComradeSkrevet 19/06-04 13:34 
Har også set videopreviewet, men har ikke prøvet spillet og jeg er som Okotta, skuffet.

Men som de også siger i previewet: dette er ikke et spil som vil kunne konkurrere med GTA: VC da det slet ikke er samme spil, Driver 3 minder meget om Driver 2, hvis man har prøvet det.

Mht. anmeldelser plejer jeg at læse IGNs anmeldelser og deres vurderinger kan jeg fint være enig i.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 13:39 
Driv3r er der lagt så mange kræfter I, at jeg ikke stoler på, at det lyder så skidt, som det bliver gjort til af dig. Og en eller anden forumbruger.

Det kan godt være, at Driv3r er så skidt, jeg vælger bare at give det en chance, før jeg hagler det ned. Sætter mig i min sofa med surround sound på og spille det i ro og mag. I stedet for at spille det lidt i EB.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 13:42 
MajorP>
Og jo, jeg så godt at du lige fik indført troværdig i din rettelse, Okotta. Har jeg sagt at PSM 2 UK er troværdige? - Jeg har sagt, at de er MERE troværdige end en eller anden bruger.

Jeg mener ikke, at de ER troværdige.

Du er langt ude nu - du mener ikke PSM 2 er troværdige, men de er dog MERE troværdige end "en eller anden bruger", som du formulerer det, som også har spillet Driver 3, og som kommer med sit syn på det, men hvis syn ikke lige var så lyserødt som du gerne ville ha' haft det.

Det kræver ikke engang de store læsekundskaber for at kunne gennemskue, at PSM 2's anmeldelse, den svæver på en lille lyserød sky, langt hævet over enhver kritik af spillet - alt er godt her, nothing more to see - move on.

Men alle de mennesker som synes spillet er en omgang "shovelware", og som har spillet Driver 3 i mindst ligeså lang tid, som PSM 2 - det kan du slet ikke bruge til noget.

Anyway - hvis du ikke selv synes PSM 2 er troværdige, hvorfor hiver du så deres anmeldelse frem, og baserer dine sidste mange svar på det de skriver?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-04 13:47, rettet 19/06-04 13:59 
Det er sjov som folk altid kommer op og toppes over denne slags topics, fordi man har en mening betyder det jo ikke at man skal jordes af andre som har en anden mening....

Jeg har også set det video preview, og ja, det ser meget kedeligt ud, og det er bestemt ikke et spil jeg gider overveje at købe...

I stedet for bare at rakke Okotta ned, så tag og fortæl hvorfor i ser frem til spillet. Nu har Okotta nævnt framerate, tomt miljø, pop up, dårlig styrring, det er grunden til at han ikke bryder sig om det, så tag og nævn nogle ting som er fedt ved spillet i stedet for bare at blive negativ...
For The Love Of The Game
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 14:07 
Okotta>
Anyway - hvis du ikke selv synes PSM 2 er troværdige, hvorfor hiver du så deres anmeldelse frem, og baserer dine sidste mange svar på det de skriver?

For at få et andet syn på det. Du burde vel vide, hvor forskellige folk kan være!?

F.eks.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KilroyKilroySkrevet 19/06-04 14:13, rettet 19/06-04 14:52 
Okotta>
Jeg forudser, at Driver 3 bliver denne sommers store skuffelse.


Som om det er en overraskelse!
Jeg er meget glad for PSM2, og indtil videre har jeg ikke været ude for at et spil er blevet kritiseret eller rost hvis det ikke fortjente rosen/kritikken. Men hvad, hvis der er mulighed for at brokke sig, så lad os alle blæse på anmelderne. De ved jo trods alt ikke hvordan spillet er. Det ved alle der har prøvet det i EBGames til gengæld;)

Edit: Hey, jeg kan da huske det spil... Det skulle da være det bedste siden skiveskåret brød! (I hvertfald hvis man ikke spiller det i mere end tre timer. Derefter skifter man helt sikkert mening:/)
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 19/06-04 14:33 
Okotta>
En til Driver 3 anmeldelse til MajorP.

"Atari really has no excuse for releasing this game in the state it is in. It is far from finished at this stage ( as suggested by the variation in the quality from one mission to the next)."

Driver 3 på Eurogamer

Syntes du ikke du drejer sandheden en smule nu til at passe ind i dit kram ?

Den anmeldelse du linker til er et "user review" og ikke Eurogamers eget review.

Btw. syntes du skal tage det lidt roligt mht. meget af det du HÅRDNAKKET påstår. F.eks. ingen strafing til fods... det er noget som efter sigende ikke er i betaen men implementeret i den endelige udgave. Så det lyder MEGET som om det er en beta du har prøvet !
RJKRJKSkrevet 19/06-04 15:03 
I Vurder har vi en regel der siger, at man skal have spillet et spil "i timer", før man må skrive en vurdering.

Måske skal vi til at indføre det samme i forummet...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 15:07, rettet 19/06-04 15:13 
Beano >

Nej, det er ikke Eurogamers eget officielle review, men et user review - og hvad så?

Det er velskrevet og informativt.

Havde det været velskrevet, informativt OG meget positivt, så havde det vel været iorden med jer allesammen, ik'.

Jeg baserer iøvrigt ofte mine spilindkøb på forumindlæg - ofte er folk i de fora jeg frekventerer, betydeligt mere informative i deres betragtninger, end mange "rigtige anmeldere".
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 15:09 
MajorP>
For at få et andet syn på det. Du burde vel vide, hvor forskellige folk kan være!?

Hvis du bare vil snakke udenom, så bare gør det, og link til nogle Rebel Strike anmeldelser.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MajorPMajorPSkrevet 19/06-04 15:39 
Eeeehrm... Aha...

Se derudover Driv3r scores i topicet "Diverse scores", hvor det af EGM har fået hhv. 8,5/7,5/6,5 - og når 5 er midten, så betyder det - ud fra deres synspunkt - at det ikke er heeelt så dårligt igen.

Bare lige for at få andre meninger på banen...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/06-04 16:04 
RJK>
Måske skal vi til at indføre det samme i forummet...?


Rigtig go'idé...
CoreCoreSkrevet 19/06-04 16:19, rettet 19/06-04 16:22 
Hvor er det lige, det gik galt for den tråd her ?

Okotta kommer med nogle facts han selv har "erfaret", og fortæller om hans opfattelse, af et meget ventet spil, og da han er den eneste her i tråden der rent faktisk har prøvet det, hvordan kan man så selv mene at man skal kunne modsige ham, før man selv har haft æren ?

Godt nok er jeg ikke selv enig med herren særlig ofte, men hans argumenter er da i orden, hvis "lock-on"-funktionen virkelig er så ringe, så kan jeg da heller ikke se hvad der skulle være så fantastisk ved det, især hvis byen er totalt død samtidig. Oveni det så skriver han endda selv at han var glad for det første spil i serien, så hvad er det egentlig man forventer at få ud af at modsige ham i blinde ? En medalje ?
At Atari sender en spillet gratis ?
Og tråden er da "legal" nok, det er da endnu oftere set at vi sidder og lovpriser spil der heller ikke er udkommet endnu, også selv der ikke er nogen der prøvet det. Se bare Halo 2 & Zelda...

Jeg er også en af dem der har glædet sig længe til Driver 3, men lige de to nævnte argumenter, er efter min mening mere end nok til at man nok burde slå lidt koldt vand i blodet.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 16:26 
MajorP>
Se derudover Driv3r scores i topicet "Diverse scores", hvor det af EGM har fået hhv. 8,5/7,5/6,5 - og når 5 er midten, så betyder det - ud fra deres synspunkt - at det ikke er heeelt så dårligt igen.

Jeg tror ikke på, at spillet fortjener hverken 7 eller 8 - det ligner slet ikke et spil der bør ha' sådan en høj score.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/06-04 17:19 
Siden hvornår har EGM været troværdige?

Jeg har hørt så meget crap omkring dem...:(

Jeg ved ikke om Driv3r fortjener at blive gaflet.

Hvis det dog sutter - Kan man spørger hvorfor Atari ikke lagde flere penge hos udviklerne end på den enorme marketing de har kørt, med massere af trailers, Adds og behind the scenes making filmene(har glemt hvad de hedder)!

Jeg ved bare at folk sagde det samme om True Crime. Jeg har muligvis aldrig spillet et dårligere spil end True Crime, og jeg fatter ikke at folk kan sige det er en GTA killer. Alt lige fra den stinkende historie til den tomme livløse by, med low framerate og underlig, ikke tilfredsstillende action til den idiotiske interface og kontrol! - Min mening of course, men den er der mange der ikke deler.

Måske er Driv3r noget stort, måske noget opreklameret bæ. Vi for vel at se.

-Val
Well crucify the insincere tonight...
CoreCoreSkrevet 19/06-04 17:47 
Valkyrie>
Jeg har muligvis aldrig spillet et dårligere spil end True Crime

ENIG! Bonuspoint for den :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 19/06-04 17:53 
Okotta>
Nej, det er ikke Eurogamers eget officielle review, men et user review - og hvad så?

Det er velskrevet og informativt.

Havde det været velskrevet, informativt OG meget positivt, så havde det vel været iorden med jer allesammen, ik'.

Nej, Overhovet ikke!
Det har noget med troværdigheden af anmelderen at gøre - og ikke hans/hendes dedømmelse af spillet.

Siden det ikke er Eurogamer der står bag men bare en af deres læsere, siger det intet om hvor meget man kan lægge i anmeldelsen... specielt hvis denne person *også* spiller en beta i den tro at det er en final.

Tag nu en slapper igen du igen maler dig op i et hjørne... prøv en final udgave af spillet før du bedømmer det.
BeanoBeanoSkrevet 19/06-04 17:59 
Core>
Okotta kommer med nogle facts han selv har "erfaret", og fortæller om hans opfattelse, af et meget ventet spil, og da han er den eneste her i tråden der rent faktisk har prøvet det, hvordan kan man så selv mene at man skal kunne modsige ham, før man selv har haft æren ?

For mit vedkommende modsiger jeg ikke Okotta's mening om spillet men advarer ham blot imod at bedømme en beta version og i stedet prøve den endelige udgave før han poster sin mening.
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 18:04 
Det er STADIG ikke en beta version, af Driver 3, jeg har set og prøvet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 19/06-04 18:08 
Men du siger du ikke kunne strafe til fods i den udgave i EB ?

Det kan du altså i final udgaven...
psychomantispsychomantisSkrevet 19/06-04 18:08 
Jeg har også prøvet Driver 3 i (en anden) EB. Det var xbox versionen og var FOR FACT den endelige udgave. Har aldrig nogensinde hørt om at EB skulle få en decideret beta version (og her mener jeg ikke en demo) til at afspille i deres butikker. Om spillet er dårligt eller ej, kan jeg ikke udtale mig om efter så kort spilletid. Men umiddelbart virkede det ikke specielt lovende.
OkottaOkottaSkrevet 19/06-04 18:36 
Beano>
Men du siger du ikke kunne strafe til fods i den udgave i EB ?

Det kan du altså i final udgaven...

Hmm - det kan være det var mig som gjorde det forkert så. Måske man skal slå strafing til, i noget options eller noget?

Men det virkede ihvertfald ikke som en god styring, strafing eller ej.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 19/06-04 18:39 
Man bruger begge analog pinde til styre med - venstre til at bevæge og strafe, højre til retningen. Lidt hen ad Halo kunne jeg forestille mig.
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/06-04 18:46 
Core>
...hvordan kan man så selv mene at man skal kunne modsige ham, før man selv har haft æren ?


...du har ret, men jeg synes faktisk ikke at den tid han har prøvet det er godt nok. Jeg prøvede spillet i april og igen i maj. Og vil ikke på den baggrund udtale mig om den endelig udgave. Jeg sidder med spillet i hånden nu, men har endnu ikke haft det i maskinen. Jeg synes sagtens man kan gi' de første indtryk af et spil når man "har prøvet det". Men "den endelige dom" kræver sgu at man sætter sig ned og spiller en rum tid.
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/06-04 18:51 
Okotta>
Hmm - det kan være det var mig som gjorde det forkert så.

Dette illustrerer hvad jeg mener :)
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-04 19:00 
Er jeg den eneste som syntes at True Crime var et fedt spil (så længe det varede).

Jeg holder med Okotta, spillet ser kedeligt ud, når man tænker på hvad det er blevet hiftet op til at være.. Måske skulle de bare tage slappe lidt af med deres lovende trailere, som lægger spillet op til at være noget, som det ikke er...
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 19/06-04 19:11 
Okotta>
Men det virkede ihvertfald ikke som en god styring, strafing eller ej.

Strafing eller ej, jeg syntes mere det er den angiveligt manglende "lock-on" der er lidt af et "turn-off", hvis der var en sådan, så kunne man jo godt leve med at der ikke er nogen strafing, hvis altså dette er tilfældet...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
OkottaOkottaSkrevet 20/06-04 01:10 
Atari har listet Driver 3 ud i de fleste butikker nu - inden alle de store og respekterede gaming sites og blade, har nået at anmelde det.

Det ved I vel godt hvad betyder, går jeg ud fra?

Turd Alert, people.

Sagen er, at jeg stadig håber at spillet ER brand-godt, da jeg elskede det første Driver og sagtens kan bruge endnu et fix, i selskab med et nyt godt spil i serien.

Men jeg er stadig glad for "7 dages retur-ret reglen", når det kommer til videospil's indkøb i dag.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
nullernullerSkrevet 20/06-04 02:22 
Selvom at der har været verbale tæsk til okotta, tvivlsom flameing og unødvendige hårde ord. kan jeg sige at denne tråd har sparet mig, for købet af et spil,(tak okkota san) jeg springer Driv3r over. ( den stod ellers højt på min liste)
OGSÅ SELVOM AT DET VISER SIG at holde en lille smule så kan jeg jo altid købe det som et classic spil :-)

PS. en lille ide.

i har jo snakket om de forskellige sites der anmelder spil, og det ene sted mener de det og dat høj score /lav score .osv. osv. var det ikke en ide at der var et global site, hvor man kunne krydse en speciel anmelder.af, dvs, en som man kunne se der kunne lide de spil man selv kan.
så når man går ind og melder mig til siden , skal man krydse /rate sine yndlings spil af, og så finder den "min anmelder" dvs. en der ligner "mig" så meget som muligt" .
og derfor kan man "stole" mere på de anmeldelser man får/ser ????
Nu med Xbox 360
Per SPer SSkrevet 20/06-04 02:23, rettet 20/06-04 02:40 
Jeg bliver vist nødt til at bryde isen inden PlayRight forummets orakel får pisket stemningen yderligere op.

Driv3r ER ingen ny GTA - og hvis man har haft forhåbninger om det, så bør man læse lidt mere om spillet.

Det er stadigvæk Reflections der står bag, og vægten er derfor lagt på biljagter. Og heldigvis masser af dem.

Efter min mening er det bedre end makværket True Crime og det - uanset hvad der påståes - mindst ligeså skuffende Getaway.

Det formår ikke at forny genren på samme måde som det originale Driver, men det er langt fra det trafikuheld som Okotta puster det op til at være.

- er man i tvivl så vent på flere anmeldelser.

Eller endnu bedre. Nu hvor Okotta trods alt anmelder spil på Xboxlife.dk (Hitman: Contracts, DOAXBV), så var det måske netop en oplagt chance, til at bruge tiden på spillet til en anmeldelse der. Den er der sikkert mange der gerne vil læse.

På et tidspunkt lærer man at holde sine forventninger til spil på et realistisk plan, det kommer helt automatisk over tid med de erfaringer man gør. Nogen er bare bedre til at styre det end andre.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 20/06-04 03:10 
Per S>
Driv3r ER ingen ny GTA - og hvis man har haft forhåbninger om det, så bør man læse lidt mere om spillet.

Jeg har aldrig håbet, at Driver 3 er et GTA - jeg håber Driver 3 er et Driver spil.

Det er stadigvæk Reflections der står bag, og vægten er derfor lagt på biljagter. Og heldigvis masser af dem.

Ved godt Reflections stadig udvikler Driver 3, hvilket er en af grundene til at jeg stadig ser frem til spillet.

Efter min mening er det bedre end makværket True Crime og det - uanset hvad der påståes - mindst ligeså skuffende Getaway.

Ja - True Crime var kikset og Getaway var heller ikke fantastisk.

Så på en 1-10 scala - hvad skal Driver 3 så ha'?

Eller endnu bedre. Nu hvor Okotta trods alt anmelder spil på Xboxlife.dk (Hitman: Contracts, DOAXBV), så var det måske netop en oplagt chance, til at bruge tiden på spillet til en anmeldelse der. Den er der sikkert mange der gerne vil læse.

Tak for den gratis reklame der.

Hvis jeg får mulighed for at anmelde Driver 3, så gør jeg det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 20/06-04 10:29 
Jeg fik i går mulighed for at prøve spillet på Xbox i 1½ times tid - en final version (anmelder eksemplar).

Så her er mine "12 ører"...

Ved første øjekast kan spillet godt virke skuffende grafisk da det mangler AA og frameraten til tider er ustabil.
Tilgengæld er omgivelserne og bilerne klart mere detaljerede end f.eks. GTA:VC.
Og som Okotta nævnte, er der ikke den samme mængde af liv på gaden som GTA:VC men tilstrækkeligt til at det ikke minder om en spøgelsesby.
Indendørs lokationerne er også klart bedre end GTA:VC.

Har hørt meget dårligt af styringen og kan ikke helt forstå kritikken - ihvertfald ikke på Xbox versionen.
Styringen af bilerne er fed og meget Driver-agtigt... dvs. klart mere realistisk og "tung" end styringen i GTA spillene. Styring af både virker godt og bikes er nemmere at køre uden man ryger af konstant.
Til fods fungerer kontrollen også fint (mindst lige så godt som GTA IMO) dog kan kameraet godt irritere en anelse når man render rundet indendørs.
Spillet har ingen auto-aim men jeg havde ingen problemer med at sigte manuelt - måske bliver dette et problem senere i spillet når sværhedsgraden skrues op.

Jeg havde ikke store forventninger til Driver 3 så mit indtryk er positivt so far... men jeg tror man lige skal spille det lidt før man imponeres af det grafisk. Jeg syntes det virker meget lækkert og spiller godt selv om det er upoleret flere steder. Men GTA:VC var jo også upoleret på mange punkter uden det hæmmede folk at nyde det :)
154 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig