X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt gameractor


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 18/06-04 22:00 
Nyt og opdateret:)

Tjek det selv ud.

her.
Spiller nu: Halo 3
RuneSPRuneSPSkrevet 18/06-04 22:02 
Er jeg den eneste der ikke kan få lavet en bruger?? når jeg har tilmeldt mig og jeg får den der bekræftelses email, hvori der er et link jeg skal trykke på for at aktivere min bruger, kommer den med en fejl meddelse når jeg trykker på linket?
PlaykidPlaykidSkrevet 18/06-04 22:06 
Du er ikke den eneste.
Spiller nu: Halo 3
RuneSPRuneSPSkrevet 18/06-04 22:09 
Godt godt... jeg skulle jo nødig være bagud i postcount fra starten af :O!
IqonIqonSkrevet 18/06-04 22:34 
Der er ikke noget, der hedder post count derinde, så du går ikke glip af noget. Også selvom I kunne lave en bruger (jeg har en), går I intet glip af. Forummet er ubrugeligt, og jeg regner ikke med at bruge siden mere.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SquareSquareSkrevet 18/06-04 23:05 
Jeg kan ikke få siden frem, den skriver bare at tiden udløb.

Kan det have noget at gøre med at jeg bruger Mozilla.. ?
It's only a state of mind.
SephirothSephirothSkrevet 18/06-04 23:12 
Det svenske GR har længe set sådan ud, men man må sige, at det hele - lissom magasinet - er utroligt flot og stilrent. Nu fortjener magasinet bare en bedre papirkvalitet og hård ryg, så er den hjemme (er godt klar over, at dette ikke sker, så længe GR er gratis).
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JloweJloweSkrevet 18/06-04 23:15 
Jeg kan heller ikke gå ind på siden.
Er det noget med vores internetindstillinger?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
The DaneThe DaneSkrevet 18/06-04 23:21 
Iqon>
Der er ikke noget, der hedder post count derinde, så du går ikke glip af noget. Også selvom I kunne lave en bruger (jeg har en), går I intet glip af. Forummet er ubrugeligt, og jeg regner ikke med at bruge siden mere.

Hvad er det lige som er så ubrugeligt? Efter en kort gennemgang af dine nuværende indlæg derinde har du kun brokket dig over minimale ting, som enten er blevet rettet eller ikke har den store betydning - eller ingen for at stedet fungere.
Så at sige det er ubrugeligt siger mere om at du ikke gider sætte dig ind i det nye, eller give det tid til at falde til ro.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
IqonIqonSkrevet 18/06-04 23:22 
Først virkede www.gamereactor.net ikke, mens www.gamereactor.dk virkede. Nu er det omvendt så .net virker, men .dk ikke gør... det er måske dét i gør forkert?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
IqonIqonSkrevet 18/06-04 23:25, rettet 18/06-04 23:26 
The Dane>
Hvad er det lige som er så ubrugeligt? Efter en kort gennemgang af dine nuværende indlæg derinde har du kun brokket dig over minimale ting, som enten er blevet rettet eller ikke har den store betydning - eller ingen for at stedet fungere.
Så at sige det er ubrugeligt siger mere om at du ikke gider sætte dig ind i det nye, eller give det tid til at falde til ro.

Ok, ubrugeligt er måske også lidt for hårdt sagt :) Men når man ikke kan se om der er nye indlæg i et forum før man går ind i det, bliver det hele meget mere uoverskueligt efter min mening. Det er en minimal ting, helt klart, og sikkert noget der bliver rettet snart (forhåbentlig da), men indtil det bliver ændret (og en del andre "småting" som f.eks. den meget lille del af skærmen der rent faktisk bliver benyttet af siden) synes jeg der er bedre alternativer (f.eks. siden her).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RuneSPRuneSPSkrevet 18/06-04 23:30 
Yup er meget enig med Iqon i de ting han fremhæver... men det er vel forhåbenligt ting som bliver rettet?

Ellers frygter jeg at GR's forum bliver endnu mere dødt end Gamesectors :O !!!
SquareSquareSkrevet 18/06-04 23:31, rettet 18/06-04 23:32 
Ingen af siderne virker her, hverken .net eller .dk. Jeg har set det svenske design, men ville gerne se det på dansk.
It's only a state of mind.
RuneSPRuneSPSkrevet 18/06-04 23:33 
Men jeg vil da mene at design osv er ganske fint... bare lige de kunne få styr på det forum og i det mindste centrering og mere udnyttelse af siden så ville det være lækkert :)
RuneSPRuneSPSkrevet 18/06-04 23:33 
Square>
Ingen af siderne virker her, hverken .net eller .dk. Jeg har set det svenske design, men ville gerne se det på dansk.

www.gamereactor.net virker fint ved mig?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 18/06-04 23:44 
Er jeg den eneste der finder det MEGET frustrende at siden er placeret i venstre side og IKKE i midten!?
Home is where the hardware is..
RuneSPRuneSPSkrevet 18/06-04 23:48 
Søgaard>
Er jeg den eneste der finder det MEGET frustrende at siden er placeret i venstre side og IKKE i midten!?

Du er ikke den eneste... ;)

Det var også det jeg mente ovenover med at det ville være rart med en centrering... desuden bliver der kun udnyttet ca. 50-60% af mit vindue :/
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/06-04 02:12, rettet 19/06-04 02:13 
Søgaard>
Er jeg den eneste der finder det MEGET frustrende at siden er placeret i venstre side og IKKE i midten!?

Sådan har jeg det også... Flere og flere sider gør dette, er der en grund til det? Jeg programmerer og designer selv websider og jeg kan ikke finde nogle fordele, udover at ligge alle reklamer i højre side...
soon the world will be one big computer
bootsbootsSkrevet 19/06-04 02:37, rettet 19/06-04 02:41 
Jeg har forsøgt at skrive til dem på de 2 mail adresser der opgives; men mail kommer retur: Sorry, no mailbox here by that name.

Mon ikke de har været lidt for hurtige til at lægge siden på nettet?

EDIT: OK - så fandt jeg ud af hvad der var galt... Man skal bare ændre .dk til .net i aktiveringsmailen - så går det fint med at blive oprettet....
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/06-04 02:44 
boots>
OK - så fandt jeg ud af hvad der var galt... Man skal bare ændre .dk til .net i aktiveringsmailen - så går det fint med at blive oprettet....

Nu siger du BARE. Det er da ret så amatør-agtig af GameReactor.. :)
Home is where the hardware is..
bootsbootsSkrevet 19/06-04 02:47 
Søgaard>
boots>
OK - så fandt jeg ud af hvad der var galt... Man skal bare ændre .dk til .net i aktiveringsmailen - så går det fint med at blive oprettet....

Nu siger du BARE. Det er da ret så amatør-agtig af GameReactor.. :)



Dét kan du have ret i ....
SquareSquareSkrevet 19/06-04 15:22, rettet 19/06-04 16:57 
Jeg kan stadig ikke komme ind på Gamereactors nye side. Jeg har prøvet både i Mozilla, og også i IE.
It's only a state of mind.
PlaykidPlaykidSkrevet 19/06-04 15:24 
Deres mail adresser virker heller ikke :/
Spiller nu: Halo 3
JloweJloweSkrevet 19/06-04 16:45 
Har akkurat samme problem, hverken .net eller .dk
Har haft det samme problem de sidste mange måneder.
Siger blot: serveren ikke fundet.

Har vi ikke en ekspert her på forummet som kan løse mysteriet? Det er enormt irriterende.

Kan man blive bannet pga. et eller andet? Jeg har aldrig været medlem eller brugt forummet såh...
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
fearless popcornfearless popc...Skrevet 19/06-04 17:03 
Jeg kan sagtens komme ind på deres side + oprette bruger..
just plug it in.
RuneSPRuneSPSkrevet 19/06-04 18:30 
Splinter>
Jeg kan sagtens komme ind på deres side + oprette bruger..

Virker også fint ved mig nu...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/06-04 19:46 
Hmmm. Udover sidens venstre align, syntes jeg at design og indhold er fint. Især artiklen om de 10 ting en spiludvikler skulle tænke på. RuneSP er det med postcount seriøst?
soon the world will be one big computer
ChronoChronoSkrevet 19/06-04 20:13, rettet 19/06-04 20:17 
Yokanabster>
Især artiklen om de 10 ting en spiludvikler skulle tænke på.

De fleste punkter er helt fornuftige og jeg er da enig i meget af det, men de er da også lidt pyldrede nogle gange. Mulighed for at gemme altid, og mulighed for referat af forudgående spiltid fordi de vil holde lange pauser med spillet - og så kalder de sig gamere!?

EDIT: Omkring designet så syntes jeg det er lidt rodet og fyldt med ligegyldige detaljer og alt for små knapper. Men jeg var heller ikke ret kendt med det gamle, så måske er det derfor.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PlaykidPlaykidSkrevet 19/06-04 20:38, rettet 19/06-04 21:00 
Nu kunne jeg så endelig bruge mit bekræftelses link:)
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 19/06-04 21:24 
? - TT er jo direkte pylret i den artikel. Han har tydelige problemer ved ikke at kunne besejre sine spil, og har vel udelukkende brug for nogle succes-oplevelser. Hvad er der nu galt i udfordring?
SquareSquareSkrevet 19/06-04 21:39 
Er der ikke andre end mig og Jlowe som ikke kan forbinde til Gamereactors nye side ?
It's only a state of mind.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig