X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lav en dræber gaming PC


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/06-04 17:26 
Hjælp mig med at sammensætte en high-end spil PC. Det skal være klar til Doom3.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/06-04 17:42 
Prisramme?
I win, you loose
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/06-04 22:24 
Det skal bare kunne køre de nye titler fyldestgørende. Jeg overvejer X800, men skal sikkert også have et nyt bundkort.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 18/06-04 22:59 
En lækker PC ville være:

ASUS A8V Deluxe WiFi-G - Hvor du kan køre med 64 bit farver, i stedet for 32 bit, hvilket giver et knivskarpt billedet.

ATI RADEON X800 PRO / AGP 8x / 256 MB / GDDR3 SDRAM / DVI / TV-Out
- Et super grafikkort der BURDE kunne køre alle spil, men lige for tiden er spillene jo foran grafikkortene...

Ellers skal du nok have 1GB Ram... men 512 vil nok også kunne gøre det!
tastasSkrevet 20/06-04 22:53 
Jeg har på flere forskellige steder læst at folk som fikser 1024 i stedet for 512 MB RAM oplever et kæmpe performance boost - også selvom der er tale om en syg 3.0+ ghz, med det vilde GFX kort.

Det virker til, at spil som Far Cry (Og derfor sikkert også D3 og HL-2) gladeligt æder alt det RAM som de får serveret.

Så hvis man endelig skal lave dræber PC'en, er det nok meget fornuftigt med 1024 mb.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RonaldoRonaldoSkrevet 20/06-04 23:05, rettet 20/06-04 23:05 
Jeg kan stærkt anbefale 1GB (2*512) ram. Hele systemet kører mere flydende, og det er specielt ved normal office brug, multi tasking osv. at man bemærker det. Du kan have alt muligt kørende i baggrunden, imens du sidder og spiller.

Det er bare ærgeligt at ram priserne er høje for tiden.
MarcusMarcusSkrevet 20/06-04 23:14 
Jeg vil anbefale et eller andet Geforce kort, og ikke noget ati eller Radeon. Desuden skal det helst ikke være onboard.
LingobarLingobarSkrevet 20/06-04 23:15 
Ronaldo>
Jeg kan stærkt anbefale 1GB (2*512) ram. Hele systemet kører mere flydende, og det er specielt ved normal office brug, multi tasking osv. at man bemærker det. Du kan have alt muligt kørende i baggrunden, imens du sidder og spiller.

Enig der. Har Athlon 2,5 med 1GB ram og den kører som en drøm! Alt kører flydende. Nu du vil have en "Dræber" kan jeg kun anbefale det.
Dine dage er salte...
FanboyFanboySkrevet 20/06-04 23:45 
Og glem nu ikke en hidsig CPU. En Athlon 64 3700+ til ca. 5 K
ville nok kunne klare opgaven (altså hvis prisen er underordnet).
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/06-04 23:51 
Hvordan er holdningen til de nye grafikkort på markedet? Nvidia fremfor ATI eller omvendt?
(...)
TKTKSkrevet 21/06-04 16:15 
Nvidia holder:P...jeg sys mit nvidia er bedre end det jeg havde før på min stationære... og det var ati...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig