X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sommerferien skal holdes: hvor?


Svar
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/06-04 16:15 
Ja, hva skal i lave og hvor skal i være/lave i sommerferien? (udover at spille;p)

Jeg skal selv bare nyyyde solskinsøen bornholm lidt tid, og skal måske senere i ferien, til polen, hvor jeg regner med lidt shopping..

Hva med jer?
just plug it in.
KakarotKakarotSkrevet 18/06-04 16:33 
Skal måske til Paris, men nu må vi se..
Ellers skal jeg bare være sammen med kæresten og vennerne..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/06-04 16:36 
Arbejde, slappe af og et sted hen jeg ikke ved hvor endnu :P Vi plejer at tage afbestillingsrejser, så det er aldrig sikkert, hvor vi skal hen af...
KoludaKoludaSkrevet 18/06-04 17:09 
Er lige kommet hjem i nat fra Hurghada i Egypten.
Det kan klart anbefales , dog var der lidt for varmt for mig mellem 35-43 grader den uge vi var der....
NaieraNaieraSkrevet 18/06-04 18:29 
Sporup Arcademuseum ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KeenKeenSkrevet 18/06-04 19:14, rettet 18/06-04 19:17 
Jeg regner ikke med jeg skal så forfærtelig meget denne sommer så det bliver nok noget med at besøge familie og venner ovs.

Naiera>
Sporup Arcademuseum ;)

Hvis jeg kommer deropad kan det da godt være jeg lige fik lyst til at "kikke ind" et kort øjeblik... :)
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 18/06-04 20:04 
Jeg skal til Canada... I en måned :)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
ComradeComradeSkrevet 18/06-04 20:09 
Kina
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
FourDFourDSkrevet 18/06-04 21:23, rettet 18/06-04 21:23 
Skal til Frankrig i en måned med Gawenda (en teater gruppe på omkring 100 mennesker) og bo i 10 dage på en mark, i telt med 5 gode venner :)
Ud over det skal jeg til Sverige, bornholm, og så forhåbentligt også slikke lidt sol i nogle af mine venners sommerhus.
Og *da-da-da-DA!* til Stevie Wonder koncert
Kort sagt: Har meget få dage hvor jeg ikke skal noget :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 19/06-04 17:17 
Fleeer! :)
just plug it in.
dchangdchangSkrevet 19/06-04 17:26 
Tja damen og mig tager 14 dage i en lejet lejlighed i Malaga fra den 19 juli - 2 august. Det bliver satme lækkert! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PaenPaenSkrevet 19/06-04 17:49 
jeg skal arbejde :(
Lóriens blade falder ikke forgæves
LingobarLingobarSkrevet 19/06-04 17:59 
Korsør. Juhuuuuuu! ...eller...
Dine dage er salte...
BomberBomberSkrevet 30/06-04 03:27 
Bogense på fyn på camping....weeeeeeeeeee eller noget...
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
JAAJAASkrevet 30/06-04 04:24 
Fjerne Østen.
salsalSkrevet 30/06-04 08:32 
Ingen steder. Den skal bruges på at flytte. 28. juli får jeg brev fra uni, om jeg er optaget (Hvilket jeg forventer) eller ej. Og så rejser jeg rundt sammen med en ven og ta'r narko og leger gademusikant.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
happyEDhappyEDSkrevet 30/06-04 10:16 
Er i bulgarian lige i ojeblikket, saa faar spillet noget Boktai the sun is in your hand, mario vs donky kong, og advance wars 2.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 30/06-04 10:30, rettet 30/06-04 10:31 
tager en uges tid til london med damen. mon ikke det bliver regn? ;)

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/06-04 10:54, rettet 30/06-04 10:55 
Dawn>
jeg skal arbejde :(

Samme her ...

Det eneste "ferie" der blir, er når jeg skal i studiet med bandet og knokle i knap 3 uger i august.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
FanboyFanboySkrevet 30/06-04 11:05 
Skal arbejde ca. 34 timer om ugen, men så er der også penge i kassen :)

Regner med at tage på en skitur sammen med gymnasiet senere på året istedet for at tage nogle steder denne sommer.
kooikkooikSkrevet 30/06-04 11:38 
Sidste dag i ferien i dag. Har været et smut over grænsen det er det eneste. Ellers har jeg holdt max 10 dages ferie på en måneds ferie. Resten af tiden er gået med at sætte min nye lejlighed i stand
olmeolmeSkrevet 30/06-04 11:56 
Lidt over 14 dage i Californien, Nevada, og Arizona.
PlaykidPlaykidSkrevet 30/06-04 12:20 
Jeg har omkring en uges arbejde endnu. 37 timer om ugen :-O
Det er rart med lidt ekstra penge, men bagefter smutter vi også i sommerhus i et dejligt skovområde:)
Spiller nu: Halo 3
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 30/06-04 12:52 
2 ugers ferie.. en uge i sommerhus og en uge i tyskland!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/06-04 13:23 
Vi smutter mod Normandiet imorgen og laver et lille ophold i Amsterdam på vejen derned. Skal nok blive godt.
(...)
TKTKSkrevet 30/06-04 16:50 
Sjælland...HAPPYNEESSS:(...glæder mig allerede..;)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/06-04 16:52 
På Xbox Live...

Tager heller en 5 ugers ferie til de varme om vinteren.. hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/06-04 17:27 
Jeg har kun én sølle uge indtil videre. Den skal dog bruges sammen med kæresten i Alenya i Tyrkiet. Det bliver ultra-sweet :)

Først til oktober har jeg lidt ferie igen, hvor jeg skal 10 dage til Californien og Las Vegas. Rattle them bones! :)
JoachimMAJoachimMASkrevet 30/06-04 18:31 
Skal til Hornbæk og så langt væk fra computere som muligt:) ahh, det bliver dejligt!
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
DommergaardDommergaardSkrevet 30/06-04 20:13 
På lørdag smutter jeg 15 dage til Tyrkiet. Det bliver SÅ lækkert! :D

God sommerferie til jer alle...
BomberBomberSkrevet 14/05-05 03:15 
Sååååååååå køre vi igen med denne tråd. (det må jo være tid snart)

Jeg skal 1 uge til tyrkiet i august. Retter sagt: Lalanya.

Og der skal jeg ned og stege min skold hedde spækkede drenge krop i 50 graders varme. Uhhhh jeg bliver til en gril-kylling. MEN det bliver skønt.

[Bomber] - IS BACK!
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/05-05 06:32 
Hjemme på farmen blandt vilde planter, eksotiske kvinder og dyr.
SyrefoxSyrefoxSkrevet 14/05-05 09:39 
Skal på weekend ophold i Brøndby 18-20 juni, ja vi tager mesterskabet. Også til London med en kammerat og selvfølgelig Legoland og Fårup Sommerland med ungerne.
JuggernautJuggernautSkrevet 14/05-05 10:24 
Vi skal nok et smut forbi Auschwitz.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 14/05-05 10:36 
Jeg skal arbejde de første 4 uger (40 timer om ugen), men bagefter har jeg så 3 ugers "ferie", da de nok kommer til at gå med at istandsætte vores nye hus :-/

Varme, palmer og vand må blive en anden gang...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 14/05-05 10:44 
Jeg bruger nok ferien på sadlen, nogen der er frisk på en lille tur i ny og næ?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
JAAJAASkrevet 14/05-05 20:22, rettet 14/05-05 20:23 
Nok Hong Kong igen. Medmindre jeg skal studere - så venter det til vinterferien.
KeenKeenSkrevet 14/05-05 20:46, rettet 14/05-05 20:46 
Jeg skal til djurs sommerland i tre dage ;P

Jeg har også fået strenge odre på at holde en grillfest, men ellers skal jeg bare nyde ferien med kæresten...
dchangdchangSkrevet 14/05-05 21:00 
Roskilde Festival. Og så skal jeg måske en tur til Malaga igen, ligesom sidste sommer, men det afhænger lidt af pengepungen omkring juli/august.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/05-05 21:29 
Ingen steder=(
Well crucify the insincere tonight...
MajorPMajorPSkrevet 14/05-05 23:35 
Jeg skal på Rusgilde samt to uger til Spanien. Den ene uge i Barcelona og den anden uge ved jeg ikke helt, hvor jeg skal være henne af i Spanien... Vi finder ud af det på vejn' ;-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RaGeRaGeSkrevet 15/05-05 06:11, rettet 15/05-05 06:12 
Skal til til Prag med et par gode venner i juni månede (ren druktur) og derefter gøre mig klar på en kæmpe grilparty jeg holder for de nærmeste venner.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JimPPJimPPSkrevet 15/05-05 10:45 
Jeg skal bruge hele min sommerferie i Tappernøje, formentligt med at male og lave hegn ;) men mon ikke ogsåder bliver tændt op under grillen :)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
BaggyBaggySkrevet 15/05-05 11:21 
14 dage til Californien ( Las Vegas, LA, Colorado osv)...

Så der skal vist købes en ipod mini med hjem til 200 $.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
GatmanGatmanSkrevet 15/05-05 11:32 
Roarskilde og et par uger til New York.
APHAPHSkrevet 15/05-05 14:36 
Sommerferie bliver der nok ikke så meget af i år for mit vedkommende, det bliver i hvert fald tidligst til august/september.

Men jeg tager dog formenligt en forlænget weekend til Le Mans midt i juni.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
la0sla0sSkrevet 15/05-05 15:01 
to uger i Kusadasi, Tyrkiet... måske et smut til en gal englænder i (ja!) England... og ellers på min nye bike, og nogle overnatninger på stranden med fantastisk vin og bål.

nåja og som benzin til ovenstående drømme sommer, tunge dage for post danmark (dog ikke som uddeler).
Hvad sker der?
millenniummillenniumSkrevet 07/07-18 08:53 
Så kører vi afsted i dag, ned gennem Tyskland, et par stop undervejs indtil vi når Westendorf i Østrig. Bliver der i en uge, så videre til Italiens pool og camping. Tænker jeg skal spise 2-3 pizzaer om dagen. :D

Med i tasken har jeg PSVita, og jeg regner med at bruge masser af tid på Persona 4 Golden, Axiom Verge og Dragon's Crown.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig