X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spil i ferien


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 18/06-04 13:47 
Hvilke spil har i sat jer for at gennemføre her i ferien? Jeg har valgt følgende:

. Splinter Cell: Pandora Tomorrow (Ved sidste map...)
. Simpsons: hit & Run (Tæt på slutningen)
. Beyond Good & Evil (Ved sidste boss)
. Full Spectrum Warrior (Begyndte igår...)
. Manhunt (Næsten lige begyndt)
. Hitman 3 (Ikke åbnet endnu ;)

Jeg har købt en hel del spil... så mon ikke jeg får en god sommer. Skal oxo til Tyrkiet i 15 dage her i starten af Juli ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/06-04 14:04, rettet 18/06-04 14:50 
Jeg har lagt godt og vel 25 spil ind på min xbox HD (Er ikke selv helt sikker på hvilke), som jeg så tar med til ærø. Det skulle da være underligt hvis jeg nåede at gennemføre dem alle.

Og go ferie allesammen, ses om et par måneder :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/06-04 14:26, rettet 18/06-04 14:26 
Sonic.dk>
. Beyond Good & Evil (Ved sidste boss)

Den er også rimelig svær - men på den gode måde.
Der er noget meget arkade-agtigt over hvordan den kamp er bygget op.
Man skal prøve igen og igen, og lære de forskellige angreb udenad, så man kan tage de tilsvarende forholdsregler.

Jeg er ved at gøre Eternal Darkness færdigt - jeg sidder bare fast.
Ellers har jeg lige bestilt Crystal Chronicles som klart skal spilles hvis vejret bliver ved sådan her.
Og så kan jeg færdiggøre:

GTA Double Pack
Metrid Prime
Splinter Cell
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 18/06-04 14:32, rettet 18/06-04 14:32 
Jeg skal til Virtua Fighter Gathering i Oslo en weekend i Juli.

Så har jeg lige bestilt Megaman Anniversary Edition til Gamecube (MM 1-8), så der burde være en del at lave.

Derudover håber jeg at vi snart kan starte med vores Final Fantasy: Crystal Chronicles gruppe, nu hvor eksaminerne snart er overstået.
DenverDenverSkrevet 18/06-04 15:23, rettet 18/06-04 15:23 
De spil jeg skal have gennemført er mest nogle gamle nogle jeg aldrig har fået spillet:

GTA III
Resident Evil
Parasite Eve 2
Knights of the Temple
KeenKeenSkrevet 18/06-04 15:27, rettet 18/06-04 19:24 
Jeg tror jeg vil have gang i lidt

Enclave (Skal lige gennemføres igen, der er efterhånden lang tid siden)
Ninja gaiden (Jeg VIL bare videre i det!!!)
Beyond Good & Evil (Godt spil der lige skal gennemføres igen)
Counter Strike (det er efrterhånden lang tid siden jeg har spillet det over LIVE)

Og så har jeg en lille bunke spil jeg ikke har gennemført endnu som også skal spilles...

Brute Force
F1 Career Challenge
Project Zero (slet ikke åbnet endnu)
Freedom Fighters
Grand Theft Auto: Vice City
MechAssault
Panzer Dragoon Orta
Rainbow Six 3
Soldier Of Fortune II: Double Helix
Splinter Cell: Pandora Tomorrow (Også selvom at jeg sidder fast i det)
Yager

Og der kommer nok også nogle nye spil og måske en GC som der også lige skal spilles lidt på

Så mon ikke jeg har nok at lave :)
APHAPHSkrevet 18/06-04 15:50 
Nu kender jeg ikke begebet ferie, men i øjeblikkket er jeg igang med at gennemføre Ghost Recon Island Thunder og Project Gotham Racing 2 på platin for anden gang. Fra i næste uge kommer jeg nok til at bruge en del tid med WCS2004, hvilket jer ser frem til.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DarkenDarkenSkrevet 18/06-04 15:52 
hmn så mange spil, så lidt tid (og jeg stenede så grumt i går at jeg var så dum at installerede diablo 2 lod... :P )

Regner stærkt med at Sword of Mana skal gennemføres, når jeg får det ind af døren.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/06-04 16:22 
3of19>
Derudover håber jeg at vi snart kan starte med vores Final Fantasy: Crystal Chronicles gruppe, nu hvor eksaminerne snart er overstået.

Argh - du siger bare til!!

og nu bliver jeg jo nødt til at bestille den Megaman pakke.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/06-04 17:29 
3of19>
Så har jeg lige bestilt Megaman Anniversary Edition til Gamecube (MM 1-8), så der burde være en del at lave.

Har du et Hori pad?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 18/06-04 18:26 
Der skal spilles en masse:

ESPGaluda
Guwange
Raiden Fighters Jet
Psyvariar II (Hvis ikke det sucks)
Og måske ProGear... (kommer jo an på pengene)

Der skal gennemføres:

Xenogears
Castlevania: Lament Of Innocence
(Dragon Warrior VII)
(Suikoden III)
(Final Fantasy VI)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 18/06-04 19:14 
Xenosaga
Tales of Symphonia
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PlaykidPlaykidSkrevet 18/06-04 19:21 
Jeg planlægger ikke at gennemføre nogle spil, men jeg kunne godt tænke mig at komme i gang med nogle af de N64 spil der står på hylden.
Spiller nu: Halo 3
3of193of19Skrevet 18/06-04 21:50 
Born2Play>
3of19>
Så har jeg lige bestilt Megaman Anniversary Edition til Gamecube (MM 1-8), så der burde være en del at lave.

Har du et Hori pad?



Der minder du mig om noget! *kigger på Liksang*...
DommergaardDommergaardSkrevet 18/06-04 22:03 
SeventhSun>
Sonic.dk>
. Beyond Good & Evil (Ved sidste boss)

Den er også rimelig svær - men på den gode måde.
Der er noget meget arkade-agtigt over hvordan den kamp er bygget op.
Man skal prøve igen og igen, og lære de forskellige angreb udenad, så man kan tage de tilsvarende forholdsregler.

Jeg er ved at gøre Eternal Darkness færdigt - jeg sidder bare fast.
Ellers har jeg lige bestilt Crystal Chronicles som klart skal spilles hvis vejret bliver ved sådan her.
Og så kan jeg færdiggøre:


Tell me about it... jeg prøvede 4-5 gange i træk og til sidst smadrede jeg sq min fjernbetjenning af bare frustration!! >8)

Jeg bliver nød til at klare ham her en af dagene... ARGH! Har btw. købt en ny fjernbetjening :)
KeenKeenSkrevet 18/06-04 22:17, rettet 18/06-04 22:17 
Så svær var den nu heller ikke...
KalicolaKalicolaSkrevet 18/06-04 22:53 
Jeg er blevet dårligere og dårligere til at gennemføre spil. det sidste jeg gennemførte fra Metroid Prime, og det måtte jeg endda tvinge mig selv til at gøre færdig.

Hvis jeg får tid, har jeg i sinde at gennemføre Halo (det får jo så meget ros), og metal arms: glitch in the system.

Måske gennemføre det gode gamle Conker's bad fur day, bare for at have det i blodet når det nye engang udkommer :-)
For The Love Of The Game
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 18/06-04 23:03, rettet 18/06-04 23:07 
ja, ferien er jo til for at spille i så... jeg skal igennem Mafia(fandt det i Netto???), Splinter Cell: Pandora Tommorrow(er halvt igennem), RSC2, HALO(på heroic, er godt i gang, KOTOR(mangler lige Malak) og så skal der spilles en masse links på live!

På et tidspunkt kommer Full Spectrum Warrior og Shadow Ops dumpende ind og så må de jo også presses ind i kalenderen.

Når der så slikkes sol kan der jo blive spillet på gameboyen hvor jeg vil finde det gennemspillede og helt nedslidte KuruKuru Kururin samt Super Monkey ball junior frem.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 18/06-04 23:31 
Hmmm, jeg skal i hvert fald igennem Ninja Gaiden, og mon jeg så ikke også snart burde få prøvet Star Wars: KOTOR, nu har det trods alt været i huset lige så længe som Boxen, og jeg har endnu ikke prøvet det. Det samme gælder: Splintercell, Yager, Brute Force, Star Wars: Obi Wan, Shenmue II, Dino Crisis 3, Mafia & Alien Vs. Predator: Extinction. Derudover er der en h....... masse spil til andre platforme der også skal tjekkes ud, jeg tror hellere jeg må oprette en "spil-i-kø"-tråd ude i "Multiplatform" i morgen... :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/06-04 23:47 
Metroid Prime - Det skal slagtes i ferien :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
LingobarLingobarSkrevet 19/06-04 17:15 
Ninja Gaiden. Det skal være muligt! >:(
Dine dage er salte...
dchangdchangSkrevet 19/06-04 17:28, rettet 19/06-04 17:29 
Selvom jeg ikke har så meget ferie, så skal jeg spille lidt Ninja Gaiden, Dri3er, F-Zero GX og lidt Animal Crossing.

EDIT: Jeg regner ikke med at gennemføre Animal Crossing. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig