X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vælg Galleon


Svar
OkottaOkottaSkrevet 17/06-04 20:18 
Få fat i Galleon; Spillet er noget specielt.

Jeg vil helst ikke skrive for meget om det, for I skal selv opleve det; I skal selv opleve styringen, miljøerne, karakterene, voice actingen, lip synching, animationen, stilen, SPILLET - kort sagt, så skal I selv opleve et spil, som tydeligvis er lavet ud af kærlighed til den historie der skulle fortælles, og kærlighed til spil mediet.

Hvis I prøver at kritisere Galleon, pga. spillets grafik, så har I intet fattet - absolut intet fattet.

Galleon vil minde jer om noget, I aldrig har set før.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/06-04 00:24 
Sorry Okotta...
men jeg er lige nød til at skrive dette:

Og dette var skrevet af en som kort sagt kritiseret grafikken af PGR2(dog inden spillet udkom)
så jo... det må jo betyde at galleon må være noget helt specielt. så jo..det spil skal helt sikkert også hjem til min spil samling.
tak for rådet Okotta.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/06-04 09:26 
Har prøvet det kort, og jeg må gi dig ret okotta, styringen er for fed. Minder mest af alt om når man kører Warthog i Halo.

Men jeg er lidt nervøs for spillets længde. Bør jeg være det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 18/06-04 10:21 
grillbiller>
Og dette var skrevet af en som kort sagt kritiseret grafikken af PGR2(dog inden spillet udkom)

Jeg vil stadig stå ved min kritik af frameraten (ikke grafikken) i PGR 2.

Men Galleon er ikke en racer, så de to spil kan ikke sammenlignes.

Galleon's framerate er iøvrigt 30 fps, og det passer fint til spillet - det kører flydende.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 18/06-04 10:24 
Konsolkongen>
Har prøvet det kort, og jeg må gi dig ret okotta, styringen er for fed. Minder mest af alt om når man kører Warthog i Halo.

Men jeg er lidt nervøs for spillets længde. Bør jeg være det?

Præcist - li'som med Warthogen, så styrer man nemlig kameraet i Galleon. Det fungerer fortrineligt.

Ang. spillets længde, så snakker folk om mellem 20 og 30 timer; Det synes jeg er en passende længde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/06-04 11:56 
Wow nice! Jeg havde regnet med 10-15 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 04/07-04 22:43 
Nu har jeg næsten gennemført Galleon, og selv hen mod slutningen, så formår spillet at komme med overraskelser - det her spil er sublimt.

Så godt er det, at jeg overvejer at hæve min score, fra 7 til 8.

Få fat i det - nu!
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
happyEDhappyEDSkrevet 04/07-04 22:46, rettet 04/07-04 22:46 
Hva.. er du sælger af det eller sådan;P
Siden du er så vild efter at få folk til at købe det.:))
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
OkottaOkottaSkrevet 04/07-04 22:56 
Næh - men det er et spil som let kunne blive forbigået af folk, fordi det har været under udvikling så længe, og efterhånden har fået et lidt tvivlsomt rygte, om hvorvidt det overhovedet er godt eller ej.

Men det er *rigtigt* godt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JAAJAASkrevet 04/07-04 23:02 
Way of The Rodent (UK site) giver Okotta ret. Jeg har fået rigtig meget lyst til at spille det.
Zzap!Zzap!Skrevet 04/07-04 23:27 
Okotta>Galleon vil minde jer om noget, I aldrig har set før.

Det må siges at være godt klaret. :)
Born to kill space
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/07-04 07:56 
Tror faktisk det var det han mente...
BeanoBeanoSkrevet 05/07-04 08:33 
Iflg. Game Rankings er Galleon kun 5% bedre end Driver 3 *host*
ComradeComradeSkrevet 05/07-04 23:25 
Nu har jeg så næsten gennemført Galleon, og det er fuld af fejl. Fejl der slet ikke må optræde i et spil, som har været så lang tid undervejs.
Har bestemt ikke noget imod grafikken, man møder dog bare så mange grafik fejl, og irriterende kampe hvor det hele virker forkert, samt det at jeg har været ude for at drukne, da jeg var oppe på noget land i en vand bane, som man tilsyneladende ikke skulle kunne gå op på, men det kan man altså og det ser virkelig mærkeligt ud at ens karakter er ved at drukne på land.

Men jo, det er da stadig et sjovt spil, men med alt for mange frustrations øjeblikke efter min mening.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OkottaOkottaSkrevet 05/07-04 23:57 
Spillet har fejl, ja - bugs og sådan.

Hvis man ikke er meget glad for spillet, så ville man måske ikke engang tilgive spillet, at det indeholdt fejl.

Der har været steder, hvor det har undret mig, at dit og dat skete, men så har jeg accepteret, at spillet simpelthen indeholder nogle bugs, og så har jeg spillet videre.

Et spil som var mindre interessant for mig, ville jeg uden tvivl ha' slået hårdt ned på, hvis det udviste forskellige fejl / bugs.

Iøvrigt synes jeg man bør rose Galleon, for spillets øvrige stabilitet og performance - det har aldrig crashet hos mig, loade tiderne er næsten ikke-eksisterende (det loader nærmest kun når man skifter ø), og draw distancen er simpelthen imponerende.

Og - dyrk det her - spillet optager kun 400 MB på spillets disc; Det synes jeg er utroligt - at sådan et stort spil, med så store områder, og så megen tale + lip synching osv osv - at sådan et spil kun fylder 400 MB.

Det kalder jeg en kode der vil noget.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ComradeComradeSkrevet 06/07-04 00:38 
Eller manglen på samme ;)

Men jeg synes bare ikke man kan acceptere de fejl og så spille videre, ville være at gøre det samme som i et spil som Driv3r som jo også er fyldt med fejl.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OkottaOkottaSkrevet 06/07-04 01:15 
Forskellen er, at Driv3r helt basalt set, er et dårligt udviklet spil - spillet er simpelthen bare dårligt; Dårlige missioner, dårlig missions struktur, dårlige gameplay elementer, dårlig styring osv osv osv.

Galleon er godt, *selvom* det har fejl - åbenlyse fejl endda; Fejl som burde være fjernet inden spillet blev udgivet.

Men Galleon har gode missioner, god missionsstruktur / level design, lækre gameplay elementer, super styring osv osv osv.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JesperJesperSkrevet 06/07-04 18:43 
Sådan kan vi jo blive ved at modargumentere hinanden... Umiddelbart synes jeg en del af Driv3rs missioner er ganske sjove / spændende.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig