X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Blinx 2: Fra fiasko til succes?


Svar
TweelTweelSkrevet 17/06-04 15:43 
I følge http://xbox.gamespy.com/xbox/blinx-2/523913p1.html ser det ud som om at kritikken af første spil (som var ubeskriveligt dårligt) er taget til efterretning. Jeg glæder mig til at se 2'eren, og jeg tror også det kunne være fint for XBoxen at få en maskot. Og et godt platformspil er specielt rart i disse tider hvor den genre er ret overset.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
The DaneThe DaneSkrevet 17/06-04 18:18 
Som det også står i artiklen kan det spil kun blive bedre.
Der er simpelthen et væld af dårlige elementer i det første - som ganske vist i starten ikke er et problem, men som længere henne umuliggør gennemførsel.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SephirothSephirothSkrevet 17/06-04 18:42 
Tweel>
Og et godt platformspil er specielt rart i disse tider hvor den genre er ret overset.

Jeg vil nu ikke ligefrem sige, at platform genren er blevet overset i denne generation. Mangel på innovation er derimod alt for tydelig.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 17/06-04 20:15, rettet 17/06-04 20:16 
ja, spillere er blevet mere krævende, når det gælder platformspil og det er, som om at folk forventer samme forbedrelse/ inovation Mario Bros. spillene gav spillerne for hver udgivelse af et nyt.

Så hvis ikke blinx finder på noget vildt tror jeg ikke det vil være så overraskende, som de ligger op til.
By the power of Grayskull!
TweelTweelSkrevet 17/06-04 20:40 
Ok, lad mig så rette det til "overset i forhold til tidligere". I 8- og 16-bit generationen var 2d-platformsspil jo nærmest altdominerende, og kom i mange varianter. I den vestlige del af verdenen har genren stået for mindst 50% i sig selv, men genren er vel også blevet mere udflydende efterhånden.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
KeenKeenSkrevet 17/06-04 21:11 
Tweel>
jeg tror også det kunne være fint for XBoxen at få en maskot.

Hvem sagde Halo?
nullernullerSkrevet 17/06-04 21:53 
for min skyld kunne de godt gøre Voodo Vince til maskot, han er en sej gut, og spillet er morsomt, og har mange sjove puzzels.

/nuller
Nu med Xbox 360
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/06-04 00:14, rettet 18/06-04 00:18 
Jeg syntes nu også at Blinx1 var et hygsomt spil og dengang det kom frem stemte jeg også at Blinx skulle være Xbox maskot.

Jeg syntes tilgengæld det lyder spændende at der er multiplayer med i 2'eren. for det sagde de i 1'eren at man ikke kunne af den simple grund at man ikke vidste hvordan man skulle takle det at sin medspiller kunne stoppe tiden mens man selv "spolede tiden baglænds"

til gengæld syntes jeg ikke rigtigt om master chief som maskot.
det skyldes nok mere fordi at hyben om Halo1 er gået over gevind. at høre på en halo1 fan er som at høre på en Counterstrike spiller som ikke har lavet andet de sidste 3-4år.
Jo Halo er et fedt spil og selføgelig ser jeg frem til Halo2, men i mellemtiden er der jo kommet masser af fede spil som jeg vil sige slår Halo1 både i gameplay og grafisk.( Brute force slog den grafisk 2½månede efter halo)
men hvis det nu af en eller anden øvre magt sagde at Xbox front figur skulle stamme fra Halo.. så skulle det selvføglig være Cortana hehe.. nammenam
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
OkottaOkottaSkrevet 18/06-04 10:51 
Fra nyheden på GameSpot:

"Titled Blinx 2: Masters of Time & Space, the sequel claims to be "the world's first 5-D game, giving players control over both Time and Space." The game's feline protagonist--whose appearance can be customized by the player--will be able to fast-forward and rewind in-game action. The heroic cat will need the help, as he must fight an inter-dimensional army of evil pigs which can control wormholes in space. "

Det lyder ligeså ligegyldigt, pinligt, tåbeligt og dumt, som det første Blinx - "the world's first 5-D game, giving players control over both Time and Space." - stop det nu! Det var heller ikke sjovt den første gang man prøvede at sælge Blinx som "The world's first 4D game".

Den eneste grund til at folk har stemt på Blinx, som en maskot til Xbox, er at der ikke har været andet at stemme på.

Master Chief du'r ikke i denne sammenhæng - en faceless intergalaktisk marine soldat, er altså bare ikke så spændende at se på.

Så med Blinx 2, så vil Microsoft igen prøve at ta' kampen op med Nintendo, når det kommer til likeable characters - og igen vil MS tabe stort.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 18/06-04 10:58 
Okotta>
Master Chief du'r ikke i denne sammenhæng - en faceless intergalaktisk marine soldat, er altså bare ikke så spændende at se på.

Som du beskriver det der, så lyder han ellers meget passende som repræsentant for xbox'en. Hvis man lige tilpassede beskrivelsen til at strejf-berøre fascistoit-afstumpede magt-ambitioner, så ville den være lige i xbox'ens store grønne blinkende øje.



:-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OkottaOkottaSkrevet 18/06-04 11:07 
Du har en pointe der ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KeenKeenSkrevet 18/06-04 15:39 
nuller>
for min skyld kunne de godt gøre Voodo Vince til maskot, han er en sej gut, og spillet er morsomt, og har mange sjove puzzels.

Ja det ville også være en god ide
Og Blinx er nu heller ikke så sjov at se på
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig