X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

sp nes edition


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/06-04 12:51 
nogen der har set den her i landet? har set en reklame for den, men jeg har ikke kunne finde den i nogen butik. anyone?

/dd

så er der dømt nostalgi
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Michael_Michael_Skrevet 17/06-04 13:23 
Jeg tror ikke den bliver frigivet til salg hér. Det er et "Nintendo of America" limited edition projekt, for at fejre Nes´ens fænomenale succes på det amerikanske marked.
"Nintendo of Japan" gjorde det samme for et ½ år siden, der var SP´en bare iklædt det gamle Famicom-tøj.
Jeg har én.

--Michael
TweelTweelSkrevet 17/06-04 14:17 
I følge nintendo.dk er NES Classic spil serien på vej til Danmark, så mon ikke de også kommer med en speciel GBA SP?
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
Michael_Michael_Skrevet 17/06-04 14:29 
Jeg tror det ikke, men jeg kan da tage fejl.
Spillene er vel relevante for alle markeder, men Nes´en havde langt mere konkurrence fra SEGA i Europa end den havde i USA, og var derfor klart den dominerende på markedet dér.

--Michael
BobbeBobbeSkrevet 17/06-04 15:39 
Den kommer garanteret til EU.

Vælg parlour og kig på stålpen.
Spiller nu: Wii
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/06-04 15:59 
reklamen jeg har set er på bagsiden af det seneste gamereactor-blad. ville nintendo ikke skyde sig selv i foden hvis de reklamerede for en vare i et land, hvor den ikke udkommer?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/06-04 16:04 
...nu ved vi jo at Nintendos fødder for længst er skudt af og at de på forbavsende vis stadig står ;)
KilroyKilroySkrevet 17/06-04 17:58 
Jeg synes det er forbandet øm at se på, og jeg ville da gerne have fat i sådan en nostalgisk fætter, hvis det ikke var fordi jeg allerede havde en GBA...
Kilroy Was Here
The DaneThe DaneSkrevet 17/06-04 18:05 
Hvis jeg havde pengene ville jeg købe én (eller to). Det er mere det at have den énd blot at spille på den.

Ellers hvis man absolut vil anskaffe sig én kan man jo importere den selv. Det kunne også ende som lidt billigere i længden alt efter hvor man anskaffede sig den.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dtoftedtofteSkrevet 17/06-04 19:01 
Den kommer den 9. juli til Danmark og jeg skal ihvertfald have den.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/06-04 19:21, rettet 17/06-04 19:28 
9. juli - hvilken kilde?

EDIT: nintendo.dk måske?

http://www.nintendo.dk/product/future.asp?mainid=63&subid=134&id=24

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dtoftedtofteSkrevet 17/06-04 22:50 
Jeg har læst det på www.n-club.dk, jeg ved ikk om jeg kan stole på det men det lyder rigtigt nok når nu spillene også kommer ud den dato!
happyEDhappyEDSkrevet 17/06-04 23:12 
Det lyder meget rigtig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
The DaneThe DaneSkrevet 17/06-04 23:37 
Men hvad vil prisen så ikke være - både på spil, og maskinen?
Spillene håber jeg virkelig reflektere den i can. området (og maskinen).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
MinhMinhSkrevet 17/06-04 23:46 
Skal en tur til USA/Canada om en lille måneds tid, så jeg regner med at købe én mens jeg er der:-)
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 18/06-04 21:11, rettet 18/06-04 21:12 
mht. prisen på spillene, så ligger den ifølge reklamen på gamereactor på 185kr. det er da til at overkomme...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
The DaneThe DaneSkrevet 18/06-04 21:47 
ok, det er højst en 20,- mere end i USA området (eller deromkring).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RuneSPRuneSPSkrevet 18/06-04 22:04 
185kr per styk?? ej, det synes jeg nu alligevel er for meget... eller... hmm... ej synes nu 100 kr ville være fair nok... men de er vel egentlig pænt dyre at producere de der cartridges :/
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 19/06-04 18:25, rettet 19/06-04 18:25 
en 20'er mere?
$20 * 6,17 = 123kr! men okay, det går jo stadigvæk...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
The DaneThe DaneSkrevet 19/06-04 19:15 
Det var 20 danske kr. På Dvdboxoffice står spillene til en ca. 165,- Kr.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/06-04 09:41 
spillene koster $20 i US, så der er omkring 50kroners forskel - hvilket jeg prøvede at vise i regnestykket...

/dd

classic nes series
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
The DaneThe DaneSkrevet 20/06-04 16:19 
Ja, men med EBgames så ryger den sandsynligvis gennem tolden og sammen med fragten bliver det en del mere.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/06-04 17:42 
nu sammenlignede jeg bare hvor billige spillene er for os i forhold til amerikanerne.

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ZøvnigZøvnigSkrevet 28/06-04 00:08 
Ved at spillene er sat til en pris der hedder 199 i BR-Legetøj. i vores lister fra Nintendo står der om spillene. men den specielle GBA SP er IKKE nævnt i nogen af Nintendos lister over udgivelse og engros priser på spil og maskiner. Så regn ikke med noget på nuvørende tidspunkt.

hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
dtoftedtofteSkrevet 09/07-04 22:33 
Jeg har gode nyheder til alle sammen her, NES GBA SP er kommet ud i Danmark og jeg har selv købt den i dag i B.O. i rødovre centret. De havde kun 2 af dem og jeg tog den ene. spillene koster kun 180 kr i B.O. og de havde tilsyneladende alle sammen.
The DaneThe DaneSkrevet 10/07-04 00:03 
Hvad kostede selve maskinen så - de sædvanlige 999,-?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 10/07-04 00:04 
http://www.ebgames.dk/?showproduct=860852
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The DaneThe DaneSkrevet 10/07-04 00:26 
Takker, så tror jeg at jeg vil undgå risikoen for told ved DVDboxooffice (selvom den er billigere der - ca. 100,-).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
OmenOmenSkrevet 10/07-04 11:15 
Game har maskinen til 899- og spillene til 199- stk.
Vote Ficus!
ChronoChronoSkrevet 10/07-04 12:53 
Tror det er den pris de fleste butikker her det til ;)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
OmenOmenSkrevet 10/07-04 12:59 
Hehe, det har du nok ret i :)
Vote Ficus!
The DaneThe DaneSkrevet 10/07-04 17:21 
Det må være i en butik så. For på Game.net hjemmesiden står den i en sampak med Donkey Kong og Super Mario til 1040,- (ca.).
De har vel ikke en dansk hjemmeside?

Det er vel forresten heller ikke ligemeget om man bruger et dansk opladerstik til én maskine der er købt eks. i USA eller UK? Selvom spillene virker er selve kredsløbet vel designet til noget andet - eller det går måske bare på selve stikket?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 13/07-04 23:21 
Jeg går ud fra at det er sådan det er så?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig