X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad hedder filmen?


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 16/06-04 21:24, rettet 16/06-04 21:26 
Jeg prøver at finde navnet på en film jeg så engang for mange år siden.

Den er nok lavet i midt 80´erne højt sandsynlig til tv. Den handler om mand der får et job hvor han skal hjælpe folk, som lider af mareridt. Ved hjælp af en avanceret maskine kan han trænge ind i deres drømme og ændre dem. Han finder senere ud af at han kan gå ind i andres drømme uden brug af maskinen.
<... Se hele indlægget
99 emne(r).
1 2 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 16/06-04 21:24, rettet 16/06-04 21:26 
Jeg prøver at finde navnet på en film jeg så engang for mange år siden.

Den er nok lavet i midt 80´erne højt sandsynlig til tv. Den handler om mand der får et job hvor han skal hjælpe folk, som lider af mareridt. Ved hjælp af en avanceret maskine kan han trænge ind i deres drømme og ændre dem. Han finder senere ud af at han kan gå ind i andres drømme uden brug af maskinen.

Skurken i filmen er en som finder ud af at hvis han myrder folk i drømmen så dør de i den rigtige verden, han bliver sat til skulle myrde en højtstående politiker, i hans mareridt.

På dansk hed filmen noger i retning af "Drømme-mesteren" har ledt på imdb.com mange gange uden held.
Nogen der kender den film??
OkottaOkottaSkrevet 16/06-04 21:36 
Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master?

Kan dog ikke lige huske plottet i den film, men der er vist ingen avancerede maskiner i den, så vidt jeg husker.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BlossomBlossomSkrevet 16/06-04 21:43, rettet 16/06-04 21:47 
Her er din film:

Dvdoo:

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=13560

dvdboxoffice:

Dreamscape
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/06-04 12:06, rettet 17/06-04 12:13 
Det er den. Mange tak for hjælpen.

Opdate: Fandt den som widescreen version på http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=34816
OkottaOkottaSkrevet 17/06-04 12:51 
Selvfølgelig - det er jo Dreamscape! :-)

Den så jeg for mange år siden.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
GreaseballGreaseballSkrevet 17/06-04 20:27 
Det er nemlig også mange år siden jeg så den, engang i slut 80´erne da der var noget der hed 7-forstillingen på Kanal 2(Nu TvDanmark). Mand det er sku´ længe siden når man tænker over det:/
nerosnerosSkrevet 15/10-09 15:51 
Jeg leder efter en ny vampyrfilm som vist udkom sidste år eller måske i år. Jeg troede den hed Them, men efter beskrivelsen på imdb synes jeg slet ikke det passer til det jeg kan huske. Altså det var noget med at vampyrene lever sammen med menneskene uden at dræbe dem, men en "ond" vampyr beslutter sig for at følge sin egen natur og dræbe et menneske og så går den vilde jagt. Der mangler sikkert vigtige oplysninger i plottet men jeg kan kun huske den ud fra den trailer jeg har set.

Kan nogen hjælpe mig?
Bashful Neophyte
KajikaKajikaSkrevet 15/10-09 17:15 
Perfect Creature?

IMDB
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
nerosnerosSkrevet 15/10-09 17:44 
YES mange tak for det :D Har folk set den og er den god?
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/10-09 18:49 
Efter billeder, ratings og review at dømme er det en vaskeægte B-film.

Hvorfor i alverden vil du dog se den :D?
KajikaKajikaSkrevet 15/10-09 19:21 
Den kørte på Viasat action i et stykke tid, historien er ret svag, men underholdende på en måde som kun b film er :p
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
nerosnerosSkrevet 15/10-09 19:37, rettet 15/10-09 19:38 
Nu har jeg jo ikke set den, men jeg ville nok aldrig kategorisere den som en B-film. Nok bare en film. Der skal noget ganske særligt til før man navngiver film til B ;D

Nu da vi snakker om B-film bare så i forstår mig korrekt. Så findes der gode og dårlige B-film. Den nye Transformers film er f.eks en meget dårlig B-film i mit univers.

Tag den ;-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/10-09 21:57 
Som du beskriver plottet på den vampyr film der, minder det egenligt lidt om den nye transformers :P

Personligt gider jeg sjældent spilde tid på film der ikke minimum har 7 i average rating på imdb og med 5.5 tror jeg desværre din vampyr film er skræmmende dårlig.

Men held og lykke med det :P
nerosnerosSkrevet 15/10-09 22:23 
Haha den var god.

Ja det kan godt være du har ret, men jeg er inde i en utrolig træng til at se noget vampyr halløj fortiden. Så den anden dag Bram Stokers Dracula igen. Den er en af de bedre vampyrfilm til dato. Jeg gider ikke alt det der teenagegøgl Lost Boys osv.

Hov det skal dog siges at Near Drak er et fantatisk teenage gys ;-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/10-09 23:13 
Hvis man er f.eks. horror-fan kan man ikke bruge imdb-ratings til en skid. De er totalt skævvredne af en brugerskare, der slet ikke er inde i genrerne... mainstream-film får et mere retvisende billede, fordi publikum netop er mainstream-seere... men som sagt, for genrefans er imdb fuldstændig ubrugeligt!
WehnerWehnerSkrevet 15/10-09 23:18 
Jeg synes, den er ligeså ubrugelig for mig, der trods alt er meget mainstream i min filmsmag :) At kigge for meget på deres Top 250 giver mig nervøse trækninger.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/10-09 07:20 
Azzkikr>
Personligt gider jeg sjældent spilde tid på film der ikke minimum har 7 i average rating på imdb

Så er du godt nok gået glip af en forbandet masse gode film. Imdb's ratings er lige til at proppe op, hvor solen ikke skinner.
AV Intelligent Terminal
happyEDhappyEDSkrevet 16/10-09 07:22 
hvis man kun ser film der har over 7 på imdb, så går man godt nok glip af mange gode film.
Og så vil jeg nok også sig at man ikke har den store mening om film selv.
Det er jo bare de film der er spyttet reklame penge i der kommer højt op, pga folk som dig der ikke har en mening selv
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
CoreCoreSkrevet 16/10-09 08:26 
neros>
Den nye Transformers film er f.eks en meget dårlig B-film i mit univers.

Der er du da WAY OFF!

B-film er en beskrivelse man bruger om film der er lavet for små budgetter, og har intet at gøre med om filmen er god eller dårlig.

Man kan sige meget om Transformers, men budgettet kan man vist ikke kalde småt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 16/10-09 10:08, rettet 16/10-09 10:13 
Som jeg prøver at forklare så har jeg lidt mit eget rating system hvor B-film ikke nødvendigvis har noget med penge at gøre :-) Det kommer simpelthen an på hvordan filmen er lavet og skruet sammen. Selvom filmen har kostet mange penge kan plottet være nok så skørt at det vil kategoriseres som en B-film og der går kult i den. Det er f.eks set i Total Recall :-) Kult og B-film er lidt en og samme sag hos mig.

At Transformers filmen har kostet det vide ud af øjnene at lave kan jeg kun grine af fordi det er så røv dårlig en film, at den kommer på højde med Mega Shark vs Giant Octopus.

Læs det her:
In its current usage, the term has two primary and somewhat contradictory connotations: it may signal an opinion that a certain movie is (a) a genre film with minimal artistic ambitions or (b) a lively, energetic film uninhibited by the constraints imposed on more expensive projects and unburdened by the conventions of putatively "serious" independent film. The term is also now used loosely to refer to some higher budgeted, mainstream films with exploitation-style content, usually in genres traditionally associated with the B movie.
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/10-09 11:01 
ARGH!

Tillad mig lige at være den gamle sure mand (igen)

Hvad sker der med Paradise Hotel versionen af vores sprog?
Sproget er vores fælles referenceramme, og for alvor dét, der adskiller os fra dyrene.

Hvis alle begynder at bruge ord og udtryk som de har lyst til, kan vi til sidst ikke tale sammen.

Slang og kreativt sprogbrug er fint nok, men lad nu være med at pludselig bruge et klart defineret ord som "B-film" på en fuldstændig anderledes og forvirrende måde.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 16/10-09 11:15 
Men han argumenterer jo netop for at sproget udvikler sig - og dermed har det forkerte brug af ordet, med tiden givet det en ny betydning. Det er meget normalt at dårlige film bliver kaldt for B-film - det er nærmest daglig tale.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 16/10-09 11:28, rettet 16/10-09 11:30 
Præcist!

Og hvis jeg en gang mere bliver sammenlignet med Paradise Hotel sender jeg Chuck Norris efter din ass :-)

Læs det her link og se hvordan B-films genren har ændret sig op igennem tiden.

Wiki
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/10-09 11:39, rettet 16/10-09 11:41 
Killer Bean 2>
Så er du godt nok gået glip af en forbandet masse gode film. Imdb's ratings er lige til at proppe op, hvor solen ikke skinner.

Det mener jeg nu ikke, det er muligt at jeg går glip af nogle gode film, men jeg vil omvendt mene at jeg undgår langt flere dårlige film. Men nu skal en film (og spil for den sags skyld) også have en rimelig høj standard før jeg gider spilde tid og penge på den. Jeg er ikke typen der gider færdige en dårlig/middelmåddig film bare for at se den.

Men der er naturligvis undtagelser, derfor ordet 'sjældent' ;).

Det kommer selfølgelig også an på hvilken type film man er til, men nu er jeg generelt mest til mainstream film og ikke fx horror film og andet bras (min mening) hvor jeg godt er klar over at imbd's ratings ikke altid kan bruges til ret meget fordi det er folk som mig der ikke kan lide genren der saver rating ned ;)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/10-09 14:47 
Herold>
Det er meget normalt at dårlige film bliver kaldt for B-film - det er nærmest daglig tale.

Det ændrer ikke på at jeg synes det er både dumt og dovent.

Jeg er sådan set åbent uenig i Dansk Sprognævns "forvaltning" af dansk, som sådan set bare går ud på, at hvad som helst folk siger er korrekt.
Så jeg vil til min dødsdag holde på, at det er forkert at bruge "bjørnetjeneste" som noget positivt.

Så ligesom det er folks ret at tale som retarderede teenagere, så er det også min ret at kalde dem nøjagtig dét :-)


En ting er at konstatere at kælling nu betyder noget negativt, noget andet er at prøve at fastholde at B-film kommer af budget.
Hvis B-film pludselig betyder dårlige film, hvad skal man så kalde smalle seværdige film, der er lavet for få penge?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nerosnerosSkrevet 16/10-09 16:04 
SeventhSun>
En ting er at konstatere at kælling nu betyder noget negativt, noget andet er at prøve at fastholde at B-film kommer af budget.
Hvis B-film pludselig betyder dårlige film, hvad skal man så kalde smalle seværdige film, der er lavet for få penge?

Det er jo præcist der jeg vil hen når jeg omtaler B-film. Sådan som jeg ser det findes der gode og dårlige B-film. Det har ikke noget med penge at gøre i mine øjne. Ligegyldigt hvor mange bananer man skyder efter et filmprojekt kan det sagtens gå hen at blive en B-film aligevel.

I min bog skal der noget ganske særligt til for at man kan kalde det B-film. F.eks tag "chesse" faktoren og tyg på den ;-)

Det handler om at forstå hvad B-film egentlig er for en størrelse. Som jeg efterhånden har været inde på mange gange nu så ændre tiden på forståelsen af sådanne begreber om man vil eller ej, så er det sådan det er!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/10-09 16:16 
SeventhSun>
En ting er at konstatere at kælling nu betyder noget negativt...

"...nu..."? Øhm, har kælling ikke altid betydet noget negativt? Eller misforstår jeg din formulering?

neros>
Det handler om at forstå hvad B-film egentlig er for en størrelse.

Men det er jo netop umuligt, når nogle folk opfinder deres egne definitioner, andre folk går efter flertallet og endnu en gruppe holder sig til en gammel oprindelig betydning. Så er det sgu da klart at det går galt med kommunikationen! >:-(
HeroldHeroldSkrevet 16/10-09 16:30 
SeventhSun>
Herold>
Det er meget normalt at dårlige film bliver kaldt for B-film - det er nærmest daglig tale.

Det ændrer ikke på at jeg synes det er både dumt og dovent.

Jeg er sådan set åbent uenig i Dansk Sprognævns "forvaltning" af dansk, som sådan set bare går ud på, at hvad som helst folk siger er korrekt.
Så jeg vil til min dødsdag holde på, at det er forkert at bruge "bjørnetjeneste" som noget positivt.

Så ligesom det er folks ret at tale som retarderede teenagere, så er det også min ret at kalde dem nøjagtig dét :-)


En ting er at konstatere at kælling nu betyder noget negativt, noget andet er at prøve at fastholde at B-film kommer af budget.
Hvis B-film pludselig betyder dårlige film, hvad skal man så kalde smalle seværdige film, der er lavet for få penge?

Indie :P

Jeg kan ikke se hvordan du kan være uenig - de konstaterer jo bare at sproget har ændret sig for meget af befolkningen - hvilket det har. Jeg synes også det er ærgerligt at sådan noget skal ændre sig, men hvis der kun er få der kender ordets rette betydning, ender det med at det betyder noget andet.

Med andre ord - hvis vi ikke kan uddanne neros, så får det lov til at blive ved med at være sådan :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 16/10-09 16:32 
Min formulering af begrebet er den eneste rigtige ;-) Vi lever ikke længere i 50'erne og man kan sagtens omdefinere gamle begreber til ny betydning. Det hedder udvikling ;-)

Resistance is futile!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/10-09 16:49 
neros>
Det har ikke noget med penge at gøre i mine øjne. Ligegyldigt hvor mange bananer man skyder efter et filmprojekt kan det sagtens gå hen at blive en B-film aligevel.

Vi tager lige en håndfuld definitoner:

"A B movie is a low-budget commercial motion picture"
wikipedia.com

"a cheaply made film, often of poor quality, which in the past was shown before the main film in a cinema"
Cambridge Advanced Learner's Dictionary

"The actual technical definition is that a b-movie was the second movie on a double bill. It was typically a low budget formula type film, which fell somewhere in the suspense, horror, sci-fi, western, exploitation or gangster genres, although there were other genres covered as well. This definition later gave way to the wider definition of b-movie, which basically encompassed any low budget film."
bmoviecentral.com

"a cheaply produced motion picture"
merriam-webster.com

"a low-budget movie, esp. one made for use as a companion to the main attraction in a double feature"
encyclopedia.com

Dagens ord er her: LOW-BUDGET som tydeligvis indgår i definitionen af begrebet. At DU så ikke "lægger vægt på det" gør bare at du har en forkert afkodning af budskabet og kun vil fremstå som et forvirrende element i en diskussion af emnet.
nerosnerosSkrevet 16/10-09 18:20, rettet 16/10-09 18:43 
Jeg er skam udmærket godt klar over hvad b-film står for bare rolig.

Så må jeg skære det ud i pap for dig istedet:

B-film ligegyldigt om du henter det fra Cambrige "Advanced Leaner Dictionary" eller hvor pokker du finder beviser for hvad B-film er. Så kan det ikke benægtes at visse folk med "smag" for mediet har en anden opfattelse og vil prøve at omdiffinere begrebet B-film fordi disse mennesker måske har en forkærlighed til emnet og faktisk mener disse film er mesterværker, og skal ses med andre øjne ;-)

Min afkodning af budskabet er ikke forkert men en ny lysende vej. At det skaber forvirring er altid noget som vil følge med. Det gjore det også den gang mennesket fandt ud af at jorden var rund eller at Lars Løkke Rasmussen er statsminister ;D

Det som det for mig handler om er stil! Disse film bliver til en vis form for kunst. Dermed kommer det ud over at low-budget film kun kan diffeneres på grund af mønter på skattekisten. Det handler om at kunne se hvad der skabes :-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/10-09 18:25 
Hvad hedder filmen?
nerosnerosSkrevet 16/10-09 18:35, rettet 16/10-09 18:44 
Er det sådan du ser ud ;D

B-film bliver skabt på grund af et smalt budget det kan vi blive enige om, men det jeg bare prøver at sige er at "there is more too it".
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 16/10-09 20:34 
neros>
B-film ligegyldigt om du henter det fra Cambrige "Advanced Leaner Dictionary" eller hvor pokker du finder beviser for hvad B-film er. Så kan det ikke benægtes at visse folk med "smag" for mediet har en anden opfattelse og vil prøve at omdiffinere begrebet B-film fordi disse mennesker måske har en forkærlighed til emnet og faktisk mener disse film er mesterværker, og skal ses med andre øjne ;-)

Arh, neros. Nu skal du ikke bruge smagskortet til at trumfe din mening igennem. :P Din definition af begrebet, omend accepteret, udspringer jo af en misforståelse. Jeg vil mene at kendere og elskere af genren ville bruge begrebet som det oprindeligt blev tiltænkt, og ikke bare til film, der er ringe.

Jeg forstår dog ikke helt hvad du mener med stil - synes du oprigtigt at Transformers 2 har stil, udover at den er dårlig - og derfor er en b-film?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 16/10-09 21:14, rettet 16/10-09 21:14 
neros>
"there is more too it".

Så vil jeg mene, at man godt må kalde en venstrehåndet kunstmalers værker for venstrehåndsarbejde :P
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 16/10-09 21:14 
Jamen nej Transformers 2 er bare en ringe film og meget B-agtigt i dens skuspil og plot. Det er bestemt ikke noget jeg ser som godt :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 16/10-09 21:15 
Core>
Så vil jeg mene, at man godt må kalde en venstrehåndet kunstmalers værker for venstrehåndsarbejde :P

Ja gør du bare det, men husk "there is more too it" :-)
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/10-09 12:30 
neros>
.. fordi disse mennesker måske har en forkærlighed til emnet og faktisk mener disse film er mesterværker, og skal ses med andre øjne ;-)

Ahh den går ikke Granberg.

Der ligger jo netop ikke noget negativt i ordet B-film - hvilket netop kendere og filmelskere osv. burde vide.

Men hele min pointe ang. forvirring fremgår tydeligt af dine posts.
Først var Transformers 2 en B-film. Og det handler om at den er dårlig. For budgettet kan vist ikke diskuteres.
Men nu skriver du om B-film: "... mener disse film er mesterværker, og skal ses med andre øjne".
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/10-09 12:35 
Hyakotake>
"...nu..."? Øhm, har kælling ikke altid betydet noget negativt? Eller misforstår jeg din formulering?


Tjaeh måske har jeg misforstået noget, jeg troede egentlig at det oprindeligt bare betød kvinde, men det har vist altid været negativt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/10-09 12:59 
Jeg synes efterhånden diskutionen her er fuldstændig latterlig.

Hvori ligger forvirringen og misforståelsen? Både Seventhsun og Hyokotake har jo netop tydeligvis IKKE misforstået noget som helst. Man kan jo tydeligt høre hvad der menes med begrebet 'b-film' når man kigger på indholdet og sammenhængen i en post/tekst. Spænd nu lige hjelmen folkens.

Nej, jeg vil heller ikke katagorisere Transformers 2 som en b-film, men jeg forstår hvad han mener med det og det skal ikke forhindre mig i at bruge udtrykket om dårlige film med mere eller mindre mangelfuldt skuespil og effekter, selvom det reelt set ikke er en b-film i ordets oprindelses forstand.

Tak ;)
nerosnerosSkrevet 17/10-09 13:21, rettet 17/10-09 14:12 
SeventhSun>
Der ligger jo netop ikke noget negativt i ordet B-film - hvilket netop kendere og filmelskere osv. burde vide.

Men hele min pointe ang. forvirring fremgår tydeligt af dine posts.
Først var Transformers 2 en B-film. Og det handler om at den er dårlig. For budgettet kan vist ikke diskuteres.
Men nu skriver du om B-film: "... mener disse film er mesterværker, og skal ses med andre øjne".

Der findes jo både gode og dårlige B-film det burde end hver kunne forstå. B-film handler ikke kun om budget men om stil, plot og skuespil ligesom mange andre ikke B-film...Når man kan kalde noget for en B-film om den er dårlig eller ej, så er disse elementer skæve i kunstens forstand.

Angående Transformers 2 så ER det en B-film og JA den er dårlig, og JA det ser jeg som negativt.

Ellers er jeg fuldstændig enig med Azzkikr :-)
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 30/11-09 03:20, rettet 30/11-09 04:02 
Leder efter en vampyr film og kan ikke huske hvad den hedder :(

Altså det handler om de her unge mennesker (Kan ikke huske om de bor i huset sammen eller om det er en af dem med forældrene), men der flytter en mand ind ved siden af som så er vampyr. De unge er to drenge og en pige. Og den unge pige er så på diskotek hvor ham der vampyren dukker op og så kommer sangen Tainted Love imens han jagter hende i gaderne.

Ham vampyren minder lidt om Rene Friis ^^

EDIT:

Det var Fright Night jeg ledte efter :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KalicolaKalicolaSkrevet 30/11-09 09:10 
ja eller på dansk" hjælp min nabo har hugtænder"
For The Love Of The Game
DarklynoonDarklynoonSkrevet 14/06-10 18:16, rettet 14/06-10 18:18 
jeg leder efter en titel på en film jeg så i 90erne,

det handler om en mand som er opvokset i fangeskab hos sin mor som har bildt ham ind at hvis man går ud fra lejligheden vil man dø af giftig gas, og de har kun en gasmaske til hende. eneste underholdning han har er at tape ting ind og i en af scenere taper han deres kat ind så den dør.

han bliver også i en scerne misbrugt sexsuelt af sin mor, hans alkoholiske far dukker op og på et tidspunkt går de vist i byen og glemmer at lukke døren( eller også taper han også faren ind mens han er dyb i en rus) hvor han så stikker af, jeg husker ikke så meget mere men ihverfald kommer han så med at blive forsanger for et band hvor han egenlig bare står på scenen og fyrer alle de skælsord og nedlagede bemærkninger af om han har hørt fra sin mor og far, (han har ikke lært at tale bare gentage) ellers husker jeg en scerne hvor band bliver populært og han ender på et værelse med nogle groupies hvor han afviser dem da de ikke har store hængepatter som hans mor.

nogle der kan hjælpe synes den hed noget bobby og world men jeg finder kun en tegnefilm
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 14/06-10 19:31, rettet 14/06-10 19:32 
Bad Boy Bubby! :-)

Link...
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 14/06-10 19:45 
tak for dethurtige svar, så kan jeg læse nærmere omkring filmen, kunne lige frem være at som tak at jeg burde lade dig vinde en enkel gang i ssf4
Mortal Kombat the mother of all fighting games
nerosnerosSkrevet 14/06-10 19:54, rettet 14/06-10 19:55 
Bring it :-)

Jeg har desværre ikke min 360'er iøjeblikket, men venter på at min JAP maskine skal komme hjem fra Neoamusement om et par dage vil jeg tro!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 06/07-10 18:18 
Jeg leder efter en film som både indeholder Rutger Hauer og Sylvester Stallone. Hvad hedder filmen?
Bashful Neophyte
KilroyKilroySkrevet 06/07-10 18:23 
Nighthawks?
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 06/07-10 18:57 
Sjovt nok den første film, der dukker op når man googler de to navne ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
99 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig