X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout 2 til GC?


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/06-04 20:27 
Jeg kan simpelthen ikke finde det nogen steder?! Hvor kan jeg få fingre i det?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BlossomBlossomSkrevet 16/06-04 20:36, rettet 16/06-04 20:37 
cdwow

http://www11.cd-wow.com/detail_results_3.php?product_code=5429

dvdcrave

http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=2363
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
OkottaOkottaSkrevet 16/06-04 21:25 
Born2Play>
Jeg kan simpelthen ikke finde det nogen steder?! Hvor kan jeg få fingre i det?

Du har en PS2 ik'?

Burnout 2 er pænere på PS2, end det er på Cube - bare lige til information.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 16/06-04 22:08, rettet 16/06-04 22:08 
Skal så lige tilføjes at der er lidt extra i GC (Og XBX vers. for den sags skyld) versionen - så som flere maps i "Chrash" delen.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KalicolaKalicolaSkrevet 17/06-04 11:33 
jeps, og man kan aldrig få for mange crash baner...
For The Love Of The Game
OkottaOkottaSkrevet 17/06-04 12:55 
Xbox versionen er klart den bedste version af Burnout 2, men jeg foreslog PS2 versionen til BornToPlay, fordi jeg mener han ikke har en Xbox(?)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 17/06-04 13:03, rettet 17/06-04 13:03 
Jeg kan også sagtens følge dig - men GC og XBX versionen fik begge lige smidt nogle flere Crash baner (Samt racers?) i deres version, da vi var nødsaget til at vente de der 6-7 måneder yderlig på konventeringen. Og det var da værd at tage med i overvejelse mellem de 2 versioner (PS2/GC).

Nu ved jeg ikke hvor stor grafisk forskel der er mellem GC og PS2 - men hvis det høre til i den mindre afdeling, så ville jeg da selv gå efter GC versionen, da den lige har fået det extra.

Selv syntes jeg at Burnout 2 ser ganske pænt ud til GC, og det kører ganske fornøjeligt uden slowdowns.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/06-04 15:35 
Jeg har alle 3 konsoller, men kontrollen på GC udgaven er helt vild god i forhold til andre (Jeg har prøvet PS2 udgaven).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig