X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

kendskab til DVDsoon.com


Svar
YamadaYamadaSkrevet 16/06-04 14:02 
Hey, tænkte på om der evt. er nogen som har kendskab til DVDsoon.com siden. Bliver de taget i tolden, er de sikre osv.?

PÅ FORHÅND TAK!

Dvdsoon
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
NaieraNaieraSkrevet 16/06-04 14:42 
De bliver taget i tolden, men servicen skulle være rigtig god.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
YamadaYamadaSkrevet 16/06-04 14:45 
Og hvor meget er det tolden er (filmen jeg skal købe koster 110 kr, hvad kan det så løbe op i) ?
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
NaieraNaieraSkrevet 16/06-04 14:49 
38 % + måske en 50-60 kroner i ekspeditionsgebyr.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 16/06-04 15:01 
Sidste år tror jeg det var, blev man ikke snuppet i tolden, men efter at de er begyndt at skrive værdien uden på pakken bliver den snuppet.

Leveringstiden svinger dog meget, kommer jo selvfølgelig også an på om den bliver snuppet i tolden, en af mine kammerater måtte vente ca. 40 dage på at få sine film.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 16/06-04 15:02 
Så gætter jeg på de ikke har haft tingen på lager...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 16/06-04 17:33 
De har altid skrevet værdien på pakkerne. I starten var det bare fast at de skrev 12$CAD på uanset hvad pakken reelt var værd. Så begyndte de desværre at variere det så der nogen gange kom den reelle værdi på. Efter det holdt jeg op med at bruge dem.

Axelmusic.dk, CD-wow.com og dv-depot.com (med DHL) er blandt de få rigtig billige forretninger, hvor man er sikker på ikke at betale told.
YamadaYamadaSkrevet 16/06-04 23:28 
Jamen mange tak for hjælpen allesammen. Bliver DVD'er fra www.dvdboxoffice.com taget i tolden så?

dvdboxoffice
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
ComradeComradeSkrevet 17/06-04 11:05 
Nope de bliver ikke taget? Har bestilt derfra ca. 7 gange og er aldrig blevet snuppet i tolden. de sender også deres kuverter uden angivelse af værdi.

Nej Naiera, der stod den var på lager, og de sendte da også filmen 3 dage efter han havde bestilt, men det tog åbenbart lang tid at komme igennem tolden.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 17/06-04 11:16 
Ja, det kan jo gå galt. Jeg måtte også vente en måned på noget helt normalt Airmail fra USA, her i starten af året. Sh*t happens...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The DaneThe DaneSkrevet 17/06-04 15:28 
Dvdboxoffice bliver kun taget hvis man bestiller noget via express, da pakkeservicen så automatisk giver tolden besked om det.
Ellers har jeg selv aldrig skullet betale told for nogen af mine 32+ pakker derfra (-1, eller 2 pga. de blev sendt med service).

Noter at service reelt ikke går hurtigere end normalt fra dvdboxoffice (og det er påtvunget ved konsoller af normal størrelse - ikke håndholdte). Fik på et tidspunkt mine film helt ned ved tre dage efter de var sendt. Normal tiden er ca. en uge.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig