X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste fodbold spil - Hvilket?


Svar
HulleHulleSkrevet 11/04-03 16:16 
Hvilket er det bedste fodbold spil til Dreamcast. Ved godt det ikke er klassikere der kom på DC'en. Men hvis i skulle vælge et. Jeg leder nemlig.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dchangdchangSkrevet 11/04-03 16:20 
Det gad jeg egentlig osse godt vide. Jeg har selv Sega Worldwide Soccer 2000, og det er ikke så fedt. Det er lidt kantet og lidt for nemt. Men jeg gad godt prøve Virtua Striker. Det var ihvertfald i arcade-versionen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RaGeRaGeSkrevet 11/04-03 16:28 
Der findes ingen gode fodboldspil til Dreamcasten.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 11/04-03 16:30 
Det siges der jo. Det var egentlig også det jeg skrev.
Men skulle man nu være tvunget til at vælge mellem pest eller kolera.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 11/04-03 16:34 
SWWS er det ringeste! Virtua Striker er klart sjovere og 90 Minutes skulle også være okay. Spørg Restless Eyes.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tue hazukitue hazukiSkrevet 11/04-03 16:36, rettet 11/04-03 18:31 
UEFA Dream Soccer er faktisk nogenlunde godt.
Og med Virtua Striker går man ikke helt galt i byen.
Til den pris som de vel efterhånden koster kan det vel lige lade sig gøre at få skrabet penge sammen til det - hvis der ikke er nogen vej uden om.

Men mit råd er nok at købe FIFA eller PES til en anden konsol... fordi hvis der er et punkt hvor DC'en sutter lidt, så er det på fodbold-spil-siden.
»You'll never walk alone«
RaGeRaGeSkrevet 11/04-03 16:54, rettet 11/04-03 16:56 
90 minutes var godt nok det ringeste af de fodboldspil jeg har prøvet på Dreamcasten.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AssassinAssassinSkrevet 11/04-03 18:05 
Jeg synes UEFA Dream Soccer er ligeså skidt som SWWS-serien, der kom i flere nærmest identiske versioner (bortset fra den hvor man kunne spille med kvinder). Virtua Striker 2 er klart det bedste fodboldspil til DC'en, men man skal have tålmodighed og kunne tolerere en styring der lader meget tilbage at ønske. Grafisk er det dog suverænt. 90 Minutes er faktisk et ok spil når man har givet det noget tid, men specielt fremragende er det dog ikke. Så er der jo også UEFA Striker og European Super League, men begge er temmelig middelmådige. Virtua Striker er en klar vinder, selvom det ikke har noget med realisme at gøre, da det jo som bekendt er en arkade-konvertering.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
HulleHulleSkrevet 11/04-03 18:14, rettet 11/04-03 18:19 
Takker for svarene. Kan forstå der er lidt blandede valg, men Virtua Striker 2 virker ok populært.
Virtua Striker 2 it is. Det er hermed bestilt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SephirothSephirothSkrevet 11/04-03 18:34 
Der var én, der nævnte, for et godt stykke tid siden, at 90 Minutes, slet ikk sku være så ring' endda =)

...og du kan endda købe det billigt her!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HulleHulleSkrevet 11/04-03 18:41, rettet 11/04-03 18:43 
Er ikke så glad for fodbold spil. Det er mest til når vennerne kommer forbi. Så ud over det evigt geniale Sensibble Soccer på amiga'en, tjekker jeg lige Virtua Striker 2.
Det stod faktisk også på overtock.dk for 5 minutter siden, men jeg må ha' snuppet det sidste, for nu er det væk.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
flottenheimerflottenheimerSkrevet 12/04-03 00:00 
Virtua Striker er det bedste - uden at være specielt godt, vel at mærke.
90 min. er helt til hest.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
jaesjaesSkrevet 13/04-03 00:06 
Jeg blev lidt nysgerrig og søgte på Gamerankings. Virtua Striker 2 har fået 56,1 % og Striker Pro 2000 72,2 % - er sidstenævnte ikke udkommet i Europa, siden det ikke er blevet nævnt?
AssassinAssassinSkrevet 13/04-03 11:09 
Jo, det er UEFA Striker, bare med en anden titel
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
SideshowSideshowSkrevet 13/04-03 16:48, rettet 13/04-03 16:48 
RJK >
SWWS er det ringeste! Virtua Striker er klart sjovere og 90 Minutes skulle også være okay. Spørg Restless Eyes.

Der er helt sikkert mange meninger om 90 minutes. Det kommer helt an på hvad man vil have. Spillet har en rimelig ringe grafisk side. Men det er det eneste spil som holder, hvis man gerne vil spille en single player sæson. Alle andre fodboldspil til DC er nemlig for nemme. Eller også har de ufattelig ringe turneringsmuligheder. Nu er det et stykke tid siden, men så vidt jeg husker har 90 minutes også de korrekte spillernavne osv. Spillet er meget udfordrende netop pga. sværhedsgraden. Der bliver heller ikke scoret 1000 mål i en halvleg, som der gør i SWWS.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 13/04-03 16:51, rettet 13/04-03 16:52 
Dilemmaet er selvfølgelig at fodboldspillene er langt bedre til de andre konsoller. Men hvis man er hook på det, så er UEFA Striker underligt nok til, at 2-player kan være sjovt i op til 12 minutter. Det har simpelthen den mest akavet styring.

Foresten er der ingen grund til, at spekulere i SWWS, da UEFA Dream Soccer er nøjagtigt det samme - bare "bedre". - (Hvilket vil sige enormt dårligt, men ikke så man brækker sig af det)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
DommergaardDommergaardSkrevet 02/06-03 17:58 
Jeg har UEFA Striker! Det er helt fint! Massere af hold at vælge i mellem - Måler sig dog slet ikke med Fifa!!

Noget der vil købe det? ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig