X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout 3 - Videopreview IGN


Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/06-04 10:32 
IGN har deres videopreview af Burnout 3 oppe.

Det spil ser nærmest uvirkeligt ud - ualmindelig lækker grafik og hastighed / framerate.

Og sjovt ser det også ud til at være.

September kan ikke komme hurtigt nok.

Burnout 3 videopreview
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-04 10:51 
Okotta: burnout 3 ser super lækkert ud. Lige et tillægs spørgsmål. Hvad koster det helt præsist at være medlem af ign? helt nøjagtigt.

Fremgår det af video previewet, om man kan gemme sine replays? ligesom i 1'eren...
For The Love Of The Game
OkottaOkottaSkrevet 15/06-04 10:56, rettet 15/06-04 10:59 
Det koster ca. 45,- pr. måned, at være IGN Insider; Det er pengene værd.

Det fremgår ikke af video previewet om man kan gemme sine replays.

Iøvrigt skal det lige siges, at al det gameplay man ser i videoen er fra PS2 udgaven, men li'som med de forrige Burnout spil, så bliver det noget pænere på Xbox.

Jeg er ikke vild med frameraten i 2 player splitscreen, men det må være fordi spillet kører på PS2 i videoen - kun Xbox versionen af Burnout 2, kørte med 60 fps i splitscreen, så mon ikke også Burnout 3 gør det på Xbox, i splitscreen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 15/06-04 11:02 
Darknon>
Hvad koster det helt præsist at være medlem af ign? helt nøjagtigt.

Du kan også vælge et tage et års abonnement - der er en del at hente.
Nu ved jeg ikke lige om prisen stadig er 20$ (~120 kr) - det var den i forbindelse med E3 - men det ligger deromkring, så der er er noget at spare :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ComradeComradeSkrevet 15/06-04 11:33 
Sweet. Det ser fantastisk ud, glæder mig til at se Xbox versionen !
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-04 18:07 
Jeg overvejer stærkt sådan et ign medlemsskab.. Hvor langt tid vare sådan et video preview af burnout? Det spil bliver det vildeste!!!!
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 15/06-04 18:08 
10 minutter og 15 sekunder:)
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 16/06-04 10:13 
ja så meldte jeg mig sgu ind. Og så det preview. Det ser jo overdrevet lækkert ud. Og jeg har intet at klage over med hensyn til multiplayer, det ser da rimeligt solidt ud.

Men jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om aftermath. Der hvor man kan styre sin bil i luften, det fjerne lidt af realismen syntes jeg.

Hvor er det fedt at de langt om længe har tilføjet eksplosioner :-D
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig