X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ugens sparetip!


Svar
dchangdchangSkrevet 11/04-03 10:57 
Hvis i gerne vil have en ny billig mobilos, så køb en Sony Ericsson T310 til 99,-, få den låst op og læs derefter abonnementet over på en af dine mindre søskende. Min lillesøster fx. Hun ville nemlig helt vildt gerne have Telia Xpress, i ved godt det med gratis ubegrænset sms. Så det var jeg jo så flink at give til hende. :-)

Så fra næste uge af vil jeg sidde og spille Tony Hawk Pro Skater 4 på min T310 til 99 kr... Buyaa! ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
enfenenfenSkrevet 11/04-03 11:39 
Angående Telia Express, så kan det kun betale sig, hvis man sender omkring 650 sms om måneden. Hvis ikke antallet ligger deromkring, så er Telmore et bedre valg.
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 11/04-03 11:51 
Ved jeg osse godt. Derfor er det perfekt at have en 13-årig lillesøster med en Nokia 3310. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
zpeakerzzpeakerzSkrevet 11/04-03 12:51 
Men hvad gør man hvis man er den yngste?
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
dchangdchangSkrevet 11/04-03 12:55 
Så bruger du det selv. Altså hvis du sender mange beskeder. Eller så finder du en der kan bruge det.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/04-03 13:21, rettet 11/04-03 13:21 
Hvor lang tids abo binder man sig for i forbindelse med den Sony/Ericson til 99,-
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 11/04-03 13:32 
6 måneder
Sælg mig en Xbox =)
RitesRitesSkrevet 11/04-03 14:08 
Nokia 5100 er bedre :(
-Og dyrere.
» a winner is you «
dchangdchangSkrevet 11/04-03 14:27, rettet 11/04-03 14:30 
Hmm. Virkelig relevant i en sparetips-tråd. :-)

EDIT: Nå ja, adidas-telefonen. Jeg vil sige at den er dårligere, grimmere og dyrere. Den kan da ikke nær så meget. Medmindre du går meget op i at have kalorietæller i din telefon. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RitesRitesSkrevet 11/04-03 14:31 
Bedre, hurtigere, pænere og 4096 farver sammenlignet med dine 256.
» a winner is you «
quadquadSkrevet 11/04-03 14:34 
Men hvor er sparetippet?
dchangdchangSkrevet 11/04-03 14:51, rettet 11/04-03 14:52 
Bedre? Hvordan? Hurtigere? Hvordan?

Pænere? NEJ! Du må lide af seriøs smagsforvirring hvis du syntes at den er pæn. No offense, men den telefon er den grimmeste siden Alcatels murbrok i slutningen af halvfemserne.

EDIT: Farverne er selvfølgelig bedre, men andet kan jeg ikke lige se.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SoqratesSoqratesSkrevet 11/04-03 15:40 
Hvis det er det der Telia Xpress abonnemt du taler om som der er pampletter i i stogende s prisen for T310 altså 999.
HulleHulleSkrevet 11/04-03 15:55 
Kunne også godt tænke mig at vide hvor du har fundet den til 99,- henne!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dchangdchangSkrevet 11/04-03 16:11 
Det har jeg fundet hos www.telemobilia.dk til 99 kr som sagt.

Og prisen er den billigste jeg hidtil har set. Så det er bare om at være hurtig tror jeg.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RitesRitesSkrevet 11/04-03 16:39 
Hvordan pænere?

Well, den har for det første et design der ikke udspringer fra et stykke plastiklegetøj fra 90erne.

Hurtigere? Hvordan? Jo, den henter hurtigere data over GPRS.
T310 er et stykke legetøj. Den er lavet til at spille på. Dybt useriøs mobiltelefon(feedback i joysticket...).
» a winner is you «
dchangdchangSkrevet 11/04-03 16:48, rettet 11/04-03 16:49 
Hmmm. Så vidt jeg ved har T310 osse GPRS. Og mht designet er du helt hen i vejret. Nokia 5100 ligner som sagt et levn fra 80'erne. Og det er ikke altid at retro er cool, ikke i det her tilfælde.

Men jeg må nok give dig ret i at Nokia 5100 er en mere seriøs telefon. For hvem har virkelig ikke brug for kalorietæller, lommelygte, lydmåler og termometer i sin telefon.....? Nu mangler vi bare at Nokia laver en telefon som kan lave popcorn og du kan tage den med i seng om aftenen. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RitesRitesSkrevet 11/04-03 17:13 
Lommelygte, termometer har jeg haft gavn af. Lydmåleren kan da bruges. Men hvem har brug for 32-lags polyfoniske ringetoner? Eller alle de spil som T310 er bygget til? Man har jo sin GBA til leg, ik?

Når alt kommer til alt har du jo ikke brug andet end en af de første mobiltelefoner uden andet end navnebog.

Eneste dårlige ved 5100 er, at den er lidt for stor. Dog er dets konkurenter(fx. ikke din legetøjstelefon) ikke meget mindre.
Designet er ret blæret, selvom det sorte cover er ret kedeligt.
» a winner is you «
dchangdchangSkrevet 11/04-03 17:20 
Jeg har nu ikke tænkt mig at købe den for at spille. Det er mere fordi den er billig, den har farveskærm, polyfoniske ringetoner, gprs, tri-band, mms osv. Meget billigt endda. Og så er det kun et plus at der kan fås, og er, fede spil til den.

Men jeg må indrømme at jeg har overvejet at købe Nokia 5100 til min stedmor. Hun er nemlig sygeplejerske. Så kan hun tage temperaturen i numsen og lyse ind i øret på hendes patienter...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RitesRitesSkrevet 11/04-03 17:40 
Lyder som om, at T310 er lige telefonen for dig.

Det er jo en såkaldt "ungdomstelefon", så folk med småbørnsmentalitet kan sikkert også få gavn af den, ja.

Men gider ikke diskuterer det mere, da jeg ikke har set nogen gode argumenter fra din side, blot bemærkninger med kun en bagtanke.
» a winner is you «
dchangdchangSkrevet 11/04-03 18:04 
Det er bare helt fjong at du ikke gider diskutere mere, for jeg havde faktisk givet op siden at have hørt dine gode argumenter. Altså dem du ikke er kommet med.

Det kan godt være du syntes at det er en spiltelefon, men det er nu ikke min begrundelse for at købe den. Den dækker de behov jeg har. Og hvis din Nokia Handyman telefon dækker dine, så køb den. Den koster jo osse kun en 20-25 gange så meget. Men så får du jo osse en masse med i købet. Hvor tit ser man fx ikke en lommelygte til et par tusinde???

Jeg prøvede bare på at give et folk et suverænt billigt tilbud på en telefon med en masse features. Og så har jeg ikke brug for at du kommer og leger gestapo, bare fordi du syntes at det er et bedre tilbud at betale en 20-25 gange mere, og at du desuden ikke kan lide den.

Det kan jeg, og andre osse. Så gå venligst ud og mål et eller andet. Takker.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RitesRitesSkrevet 11/04-03 18:09 
Telefonen er først og fremmest en ungdomstelefon. Det ses på den heftige satsning på spil i telefonen, der har Tony Hawk’s Pro Skater 4® skateboardspil - der er kendt fra andre spillemiljøer end mobiltelefoner - med som standard.
» a winner is you «
dchangdchangSkrevet 11/04-03 18:22 
Det er håbløst det her!

Det er jo en vurdering. Det er jo ikke derfor jeg køber den. Nokia 5100 bliver fx osse lanceret som en sporty telefon. Så kan folk der ikke er sportsinteresserede måske ikke købe den eller???
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RitesRitesSkrevet 11/04-03 18:28 
Har jeg aldrig sagt.

Hvor har du forresten set T310 til 99,-

Har kun set den med Telia Xpress til 999,-
» a winner is you «
HulleHulleSkrevet 11/04-03 18:45 
Kig i det link han sendte med længere oppe..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig