X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Danmark - Italien


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/06-04 18:57 
Nøj en første halvleg. Vi leger jo nærmest med italienerne! Desuden blev vi snydt for et straffe, hvis dommeren da ikke havde set sig sur på Jon! Ellers smukt!
Home is where the hardware is..
54 emne(r).
1 2 > »

Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/06-04 18:57 
Nøj en første halvleg. Vi leger jo nærmest med italienerne! Desuden blev vi snydt for et straffe, hvis dommeren da ikke havde set sig sur på Jon! Ellers smukt!
Home is where the hardware is..
dchangdchangSkrevet 14/06-04 19:03 
Stor cadeau til Danmark for at spille så godt. Men det er osse lidt misvisende, idet Italien absolut intet viser. Men jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har haft så mange skud på mål i en landskamp. Vildt. Go Danmark!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 14/06-04 19:54 
Et perfekt eksempel på hvor lam en sport fodbold kan være.

"TOTAL DANSK DOMINANS HELE VEJEN IGENNEM D00D!!!!"

Men kampen endte 0-0...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 14/06-04 19:58 
Kedelig kamp... DK havde fortjent at vinde!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 14/06-04 19:59 
Danmark fortjente at vinde. Italien kunne ikke lide det, og så kom Tottis tåbelige frispark. Første gang jeg hører en kommentator sidde og bande over en spiller...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/06-04 20:00 
Hehe, true! :)
Home is where the hardware is..
JinkJinkSkrevet 14/06-04 20:04, rettet 14/06-04 20:06 
Men de var da dumme at høre på. "03 til dommeren". Kan ikke lige se hvad han gjorde galt. Ja nogle få ting kunne gøres bedre, men helt ærligt var det da for latterligt at klage over.
NaieraNaieraSkrevet 14/06-04 20:06, rettet 14/06-04 20:06 
I løbet af anden halvleg kvajede han sig da rigeligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JinkJinkSkrevet 14/06-04 20:06 
Nævn hvad?
TKTKSkrevet 14/06-04 20:06 
Dommeren var da dårlig! Ihvertfald UNDER middel da...
ViolatorViolatorSkrevet 14/06-04 20:12, rettet 14/06-04 20:35 
Nå ja, fordi dommeren ikke dømmer alt til Danmarks fordel, så er han dårlig :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/06-04 20:20 
Han snød Danmark for et straffe!
Home is where the hardware is..
ViolatorViolatorSkrevet 14/06-04 20:24 
Hvornår blev Danmark snydt for et straffespark?
SolaegSolaegSkrevet 14/06-04 20:45 
Desuden skulle Italien (hvem var det nu lige?) have haft direkte rødt for den svinestreg på midten af banen sidst i kampen. Hvad fanden tænker han (og dommeren) på? Stempling lige ved knæet.

Nå ja, Danmark gjorde sgu en rigtig go' indsats!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/06-04 20:51 
Totti, kæmpe idioten!
Home is where the hardware is..
ViolatorViolatorSkrevet 14/06-04 21:01 
Totti skulle have haft rødt kort - det kan der ikke være tvivl om (Er han for øvrigt ikke lidt overvurderet?). Udover denne lille fadæse, synes jeg, at dommeren gjorde det ok...
JinkJinkSkrevet 14/06-04 21:16 
Enig i at der skulle have været rødt kort til Totti, men udtalesen af dommeren var vidst før denne svinestreg og jeg tvivler på at en anden dommer havde givet rødt i samme situation.
HankyHankySkrevet 14/06-04 21:26 
Jeg tvivler ikke på at der havde været rødt kort, hvis
det havde været en anden dommer.

Og jo, dommeren var til tider urimelig.
Ikke bare fordi at han ikke dømte til DKs fordel.

Nogle eksempler.

1. Jon bliver trampet ned i hælen i målfeltet, og der er ingen ting.

2. Jon bliver fældet, og dommeren giver Jon gult kort for
skuespil. Skuespil var det sidste dét var...

3. Tottis svinestreg..

Hvis man synes at Flemming Toft var dum at høre på under
kampen, sååå...
Han er IMO DK's bedste sportskommentator og de enkelte gange
hvor han brokkede sig, blev der også brokket sig herhjemme.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 14/06-04 21:48, rettet 14/06-04 21:50 
Hanky>
2. Jon bliver fældet, og dommeren giver Jon gult kort for
skuespil. Skuespil var det sidste dét var...

Første gang var det selvfølgelig ikke skuespil, men han faldt godt nok hurtigt, og ved et _meget_ lille puf (som godt kunne forsvares til at være en del af spillet) anden gang - IMO var det derfor på grænsen til film.

Hvis dommeren mener at det var film, så er det ikke underligt, at han giver gult kort - mange dommere gør dette, når det drejer sig om film to gange i straffesparksfeltet.

Men fjollet, at han overhovedet blev dømt for film første gang, kan vi vist godt blive enige om. Nogle gange undrer man sig over, at liniedommerne ikke er bedre med i kampen og/eller går mere imod dommerens kendelser...
JinkJinkSkrevet 14/06-04 21:54, rettet 14/06-04 21:55 
Hvornår er en kamp sidst blev dømt 100% korrekt?

1. Kan jeg ikke huske.

2. Rigtigt han filmede ikke, men der skal vidst mere til hvis man skal have straffe(vil dog gerne se den igen). Og et gult kort er ikke en katastrofe.

3. Kom helt til sidst og det var vidst før det hans udtalese kom om dommeren.
Det var ikke Italiens kamp og der var ikke så meget tid tilbage, så tror jeg der er mange dommere der tager den sikre og istedet giver ham et gult kort istedet for det røde.

Man må se lidt objektivt på det og tænke på at der sikkert også er blevet dømt imod Italienerne.

Det kan godt være DU synes han er den bedste kommentator, men jeg gider ikke og høre på en der klager over dommeren og at de hiver trøjerne og bla bla.
ComradeComradeSkrevet 14/06-04 23:02 
Hanky>
Hvis man synes at Flemming Toft var dum at høre på under
kampen, sååå...
Han er IMO DK's bedste sportskommentator og de enkelte gange
hvor han brokkede sig, blev der også brokket sig herhjemme.

Jeg tror det var Mølby der blev klaget over, og han er da også så fantastisk bagklog evig og altid så det er til at brække sig over. Flemming Toft derimod er rigtig god synes jeg.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
JinkJinkSkrevet 14/06-04 23:28 
Har lige set lidt af kampen igen som bliver vist sent på DR1. I det 22 minut får Del Piero et spark i brystet inde i straffesparksfeltet uden at få noget, så hvis der er nogen der blevet snydt vil jeg ligeså meget sige Italien som Danmark.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/06-04 23:45, rettet 14/06-04 23:48 
Papa>
Hvornår er en kamp sidst blev dømt 100% korrekt?

Det er da lidt af en slap indstilling!

Papa>
Har lige set lidt af kampen igen som bliver vist sent på DR1. I det 22 minut får Del Piero et spark i brystet inde i straffesparksfeltet uden at få noget, så hvis der er nogen der blevet snydt vil jeg ligeså meget sige Italien som Danmark.

Thomas Helveg ramte ham ikke i brystet!

Papa>
Kom helt til sidst og det var vidst før det hans udtalese kom om dommeren.
Det var ikke Italiens kamp og der var ikke så meget tid tilbage, så tror jeg der er mange dommere der tager den sikre og istedet giver ham et gult kort istedet for det røde.

Det gør det da bare endnu værre! Hvis dommeren pga. tiden, ikke "tør" give et rødt kort, er der noget helt galt! Desuden, Jon får gul for ingenting, Totti får gul for ja, you know!
Home is where the hardware is..
JinkJinkSkrevet 15/06-04 00:31 
Det er da lidt af en slap indstilling!

Ellers kunne vi jo klage over ALLE dommere!

Thomas Helveg ramte ham ikke i brystet!

Hvor ramte han ham så? Jeg ser det som et straffe.

Det gør det da bare endnu værre! Hvis dommeren pga. tiden, ikke "tør" give et rødt kort, er der noget helt galt! Desuden, Jon får gul for ingenting, Totti får gul for ja, you know!

Ja, det er ikke godt, men de får det jo til at lyde som om vi har et specielt tilfælde af den dårligeste dommer, selvom så mange andre sikkert havde dømt det samme.
Kan heller ikke se hvorfor det er så slemt at han ikke får rødt da det ikke havde ændret på resultatet.

Ja, man kan få gult for at bruge hånden og man kan få gult for noget som gør en fodbold spiller skadet i flere måneder, sådan er reglerne. Jon fik gult for noget som kunne retfærdiggøres, mens Totti er meget heldig med at få gult. Hvis han skulle vælge hvem der skulle have rødt havde der jo heller ikke været tvivl, men nu mente han nok at situationen ikke var til rødt.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/06-04 01:37, rettet 15/06-04 01:37 
Papa>
Kan heller ikke se hvorfor det er så slemt at han ikke får rødt da det ikke havde ændret på resultatet.

Hvor er det en slap indstilling! Det Totti gør er en total svinestreg. Det har intet med resultatet at gøre!

Det vil være det samme som at sige: "jeg kan ikke se noget galt i, at jeg kørte 190km/t på motorvejen, ingen kom jo til skade!"
Home is where the hardware is..
AsseAsseSkrevet 15/06-04 01:49 
Enig! Det ka da være fuldstændig ligemeget om det havde ændret på resultatet, et rødt kort er et rødt kort. Totti skal ikke have lov at gøre sådan noget, bar fordi han koster en milliard, eller fordi det var de sidste minutter af kampen.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/06-04 02:20 
Forresten *host* vi dækker EM på fakestar.dk og regner med at shoutcaste nogle kommende kampe på en underholdende måde :) *host*
Home is where the hardware is..
nerosnerosSkrevet 15/06-04 10:55 
Jesus! At i gider sidde og chatte på internettet når der er fodbold i fjernsynet. Get a life!!!
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 15/06-04 11:33 
Samtalerne fandt sted, efter kampen var færdig ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RitesRitesSkrevet 15/06-04 11:43, rettet 15/06-04 11:44 
Hvordan kan man fortjene at vinde, når man spiller lige så godt som modstanderen, som resultatet viste...

>Og så har man da desuden mere et liv hvis man "chatter" på nettet, end hvis man sidder og ser fodbold.
» a winner is you «
ChronoChronoSkrevet 15/06-04 11:54 
Grønkjær er tilbage - så scorer vi mål i næste kamp!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 15/06-04 11:57 
Så det også lige. Nu ser jeg rent faktisk frem til næste kamp ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 15/06-04 12:05, rettet 15/06-04 12:09 
Rites>
Hvordan kan man fortjene at vinde, når man spiller lige så godt som modstanderen, som resultatet viste...

Jeg håber seriøst for dig, at det var en joke.
Hvis du havde set kampen, og mener at Italien spillede
ligeså godt som Danmark, så vil jeg våge påstå at du er blind.
Resultater viser langt fra hver gang, hvordan holdene spiller...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SolaegSolaegSkrevet 15/06-04 12:08, rettet 15/06-04 12:09 
Rites>
Hvordan kan man fortjene at vinde, når man spiller lige så godt som modstanderen, som resultatet viste...

>Og så har man da desuden mere et liv hvis man "chatter" på nettet, end hvis man sidder og ser fodbold.

Er det ikke lidt kedeligt at konkludere ud fra et resultat?

Og det er nok ikke de fleste, som ser landskamp selv...
RitesRitesSkrevet 15/06-04 14:28 
Hellere konkludere det ud fra et resultat end at spilde tid på at se det :O)
» a winner is you «
PaenPaenSkrevet 15/06-04 15:37 
Det var en genial kamp, og danmark kan da kun være tilfreds med 0-0. Desuden er der ikke noget som hedder "fortjent at vinde" i fodbold.
Hvis man ikke kan få scoret, så er det bare det. Danmark havde fuld kontrol og burde have vundet.
Lóriens blade falder ikke forgæves
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/06-04 17:22, rettet 15/06-04 17:23 
Hvis der ikke er noget der hedder "fortjent at vinde", er der heller ikke noget der hedder "tilfreds med 0-0"..
Home is where the hardware is..
CrishakeCrishakeSkrevet 15/06-04 20:11 
Hmm, jeg ved ik er jeg den eneste der så dr. 1 for 2 min síden? Så i at Totti spøttede Kristian Poulsen i hovedet?!

Er det bare mig der er langsom, men det blev da ikke vist i går aftes gjorde det?
dchangdchangSkrevet 15/06-04 20:17 
Nej det blev ikke vist i aftes, jeg så det også først nu. Totti, det svin.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/06-04 20:21 
http://www.fakestar.dk/artikel/0016_04.jpg ??
Home is where the hardware is..
tastasSkrevet 15/06-04 20:22 
...Og han fik kun ET gult kort. Suk.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
jaesjaesSkrevet 15/06-04 20:58 
Chrono>
Grønkjær er tilbage - så scorer vi mål i næste kamp!

Synes nu ellers at Romme er helt vild målfarlig... Eller det er det, jeg håber før hver kamp ;)
ChronoChronoSkrevet 17/06-04 13:29 
Crishake>
Så i at Totti spøttede Kristian Poulsen i hovedet?!

UEFA så det og gav ham tre spilledages karantæne :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CrishakeCrishakeSkrevet 17/06-04 13:33 
Chrono>
Crishake>
Så i at Totti spøttede Kristian Poulsen i hovedet?!

UEFA så det og gav ham tre spilledages karantæne :D

Ja og det har han fortjent! ;)
RJKRJKSkrevet 17/06-04 13:34, rettet 17/06-04 13:35 
Al respekt for Totti som fodboldspiller, jeg er selv fan af Italien og vil savne at se ham spille og jeg synes generelt de hårde straffe bør gives for ondsindede ting, der kan skade folk.

Men det her er helt i orden. Så ka' de lære det...

Måske UEFA så også snart vil fatte at give nogle ordentlige straffe for doping.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PoulPoulSkrevet 17/06-04 13:43, rettet 17/06-04 13:44 
Sagen omkring Totti er ikke afgjort endnu. Som jeg forstår det, så er han blevet indstillet til fire dages karantæne, men der skal først voteres om dette.
CrishakeCrishakeSkrevet 17/06-04 13:50 
RJK>
Al respekt for Totti som fodboldspiller, jeg er selv fan af Italien og vil savne at se ham spille og jeg synes generelt de hårde straffe bør gives for ondsindede ting, der kan skade folk.

Men det her er helt i orden. Så ka' de lære det...

Måske UEFA så også snart vil fatte at give nogle ordentlige straffe for doping.


Helt enig.
JoachimMAJoachimMASkrevet 17/06-04 13:51 
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php?id=953282

Det er afgjort, han er dømt 3 spilledages karantæne
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/06-04 17:26 
Synes det er noget svineri det han gjorde og han fortjener klart karantæne. Men hvad med hans grove tackling til sidst i kampen? Det burde have givet ham rødt!
Home is where the hardware is..
IqonIqonSkrevet 17/06-04 17:34 
Men eftersom dommeren gav ham gult kort for det, må han have set - og dermed bedømt det - på det tidspunkt. Det kan ikke laves om.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
54 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig