X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aldi MultiSelector


Svar
AmbyAmbySkrevet 14/06-04 16:58 
Jeg ville lige høre om nogle har/havde planer om at købe denne.
Hvordan er kvaliteten?

Aldi MultiSelector
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 14/06-04 17:49 
Helt sikkert elendig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 14/06-04 17:50, rettet 14/06-04 17:50 
Fjernbetjening + lav pris -> sandsynligvis lav billedkvalitet pga interferens fra andre tilsluttede apparater.
JmogJmogSkrevet 14/06-04 19:14 
RGB nævnes ikke med et ord, så enten er beskrivelsen skrevet af en Aldi medarbejder eller også understøtter den det ikke.

...nåja, eller begge dele :-)
HeroldHeroldSkrevet 14/06-04 19:17 
Hvornår har de den fra? Til 169 er den et forsøg værd.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 14/06-04 20:05 
Aldi-tilbud plejer at starte om onsdagen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 05/07-04 19:02 
Feedback fra nogen, der prøvede det?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
LingobarLingobarSkrevet 05/07-04 20:25 
Jeg har fået en foræret. Jeg skriver mere når jeg har fået sat den op.
Dine dage er salte...
msxtrdmsxtrdSkrevet 05/07-04 22:21 
Jeg må lige aflive nogle rygter her...

Dyret er faktisk udmærket. Jeg har selv købt to styks, og de virker upåklageligt.
JA de æder RGB råt ;), også audio/composite / svhs.
Billed kvaliteten fejler ikke noget.
Det eneste den ikke var glad for var composite signalet fra N64, som så ret weird ud.
Interferens? Du kan tænde for flere konsoller på en gang og skifte imellem dem. Det virkede i det mindste her.

Jeg er fuld tilfreds med ydelse/pris. Så er jeg sluppet af med at alt det kabel rod ;).
KTCKTCSkrevet 06/07-04 22:29 
Hmm, og man kan skifte med en fjernbetjening og det hele?
Nogen der ved, om de har flere?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nullernullerSkrevet 06/07-04 22:39 
Det skal du nok ikke regne med,Kenneth :-) jeg var i 3 Aldi´er klokken 14 samme onsdag, og der var støvsuget :-(
Nu med Xbox 360
msxtrdmsxtrdSkrevet 06/07-04 22:46, rettet 06/07-04 22:49 
Ja, du skifter "indgange" med fjernbetjeningen (1-4 scart/av) bag på, og 5 i front (av). Dette kan også gøres manuelt om man skulle ønske...

Billeder af hvordan det ser ud når alt er tilsluttet bag på disse er

her
LingobarLingobarSkrevet 12/07-04 21:59, rettet 12/07-04 22:01 
Der står 6 stk. i Aldi Korsør. Stadig 169,-

Og den virker fint. Ingen interferens hos mig.
Dine dage er salte...
KTCKTCSkrevet 14/07-04 22:58 
Jeg tror vist lige jeg skal forbi den lokale Aldi imorgen så. Krydser fingre :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkenDarkenSkrevet 15/07-04 00:15 
jeg har ingen forhåbninger, men er der nogen der ser en i en aldi i KBH området så råb lige op.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/07-04 18:08 
Der ligger aldi på Howitzvej, og så skulle der ligge en på vesterbro.
Den på Howitzvej plejer ikke at have noget stort udvalg, så jeg tvivler på de har nogen.

Linket til tilbudet virker ikke længere, hvornår startede tilbudet?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
LingobarLingobarSkrevet 15/07-04 18:34 
Midt i Juni.
Dine dage er salte...
KTCKTCSkrevet 15/07-04 19:12 
Der var lige en enkelt tilbage i den lokale Aldi. Lækkert apparat umiddelbart og et fund til prisen.
Jeg har dog et problem med, at min Xbox starter i 16:9 format hver gang jeg booter nu, hvis den er tilsluttet apparatet. Mit fjernsyn fatter selvfølgelig minus...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 15/07-04 19:35, rettet 16/07-04 00:13 
Azalon>
og så skulle der ligge en på vesterbro.

Der lå tre - Ingerslevgade, Matthæusgade og Rejsbygade og - de to førstnævnte er lukket (men står stadig på hjemmesiden) :/
Den sidste ved jeg ikke om stadig eksisterer.

EDIT: To vejnavne byttet om...
LingobarLingobarSkrevet 15/07-04 20:17 
KTC>
...min Xbox starter i 16:9 format hver gang jeg booter nu, hvis den er tilsluttet apparatet.

Det lyder mærkeligt. Starter den i 4:3 hvis du sætter den direkte til fjernsynet?
Dine dage er salte...
KTCKTCSkrevet 15/07-04 20:21 
Jeps, det gør den...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
LingobarLingobarSkrevet 15/07-04 20:37 
Hmmm. Mere mærkeligt... Hvilke apparater har du ellers tilsluttet?
Dine dage er salte...
KTCKTCSkrevet 15/07-04 20:53 
Ingen lige i øjeblikket
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
LingobarLingobarSkrevet 15/07-04 20:55, rettet 15/07-04 20:59 
Er det "falsk" 16:9, altså bliver det forvrænget? - Det kan tyde på at det er dit fjernsyn der fjoller.
Sker der noget hvis du ændrer TV-settings på Xboxen?
Dine dage er salte...
KTCKTCSkrevet 15/07-04 21:36 
Det er fjensynet, der ændrer det til 16:9. Altså, jeg kan skifte til 4:3 med remoten, men det er kun indtil næste gange jeg booter. Jeg har også prøvet at lege med tv-settings på Xboxen uden held...
Den gør den bare aldrig med Xboxen ellers, kun PS2...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/07-04 00:46 
Ud over RGB signalerne, sendes også 2 kontrol signaler igennem scartstikket. Ét til at gå i RGB-mode, og ét som fortæller om tv'et skal skifte av-4:3 eller av-16:9. Tror du ikke det kan have noget med det at gøre, hvis den ikke overfører begge disse kontrolsignaler korrekt?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KTCKTCSkrevet 16/07-04 01:33 
Jo, det er også mit bud, men der er jo ikke så vildt meget at gøre ved det... Ellers skal jeg til at modde.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 16/07-04 01:44 
Mht. PS2'en kan du slå 16:9 mode fra i setupmenuen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 04/11-04 08:49 
Jeg har været så smart at smide min fjernbetjening væk (Med den størrelse var det jo uundgåeligt)

Jeg får dog snart en programmérbar fjernbetjening, som jeg regner med kan lære funktionerne.

Hvis jeg låner en anden fjernbetjening, kan jeg så regner med at de virker på min også?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 04/11-04 09:16 
Ja, det vil jeg tro...
Jeg bruger for tiden ikke min, da jeg stadig plages af 16:9 problemet. Nogen, der har et forslag til en løsning, uden at jeg skal til at lodde modstande ind og sådan noget?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig