X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"Wholesale Lots"


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 11/04-03 09:43 
Det er efterhånden mange af de auktioner på eBay. Man kommer til at tænke på, hvor mange penge Sega tabte på DC'ens undergang. Alle de spil, som man ellers havde regnede med ville blive solgt til 300kr eller 400kr...

Wholesale Jet Set Radio
Lunch is for wimps.
AmbyAmbySkrevet 11/04-03 16:15 
Har stadig mine betænkeligheder med at bruge eBay.
Sidste gang(første gang) krydsede PayPal og auktionæren sine email og jeg betalte derved 2 gange.
Plus at jeg (her 10 dage efter) ikke fået spillet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 11/04-03 17:34 
Har aldrig haft problemer med eBay eller PayPal...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FizbanFizbanSkrevet 11/04-03 17:37 
Har heller ikke haft nogle problemmer, og har snart brugt det 40+ gange.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
AmbyAmbySkrevet 11/04-03 18:07 
OT:
Det er fra gameunivers.com. Fik et mail hvor der var et checkout link. Gik dertil, betalte.
Under customer service står den på pending payment. Hvor lang tid tager det normalt ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 11/04-03 18:58 
Nogen er langsomme, men ikke SÅ langsomme.

Min første dårlige eBay oplevelse er dog måske på vej. "Gamebuyers" viste sig lige at være BYU RITE (jordens største skodbutik!). De har sendt mig to order confirmations, ca. en uge efter betalingen blev sendt, hvor der stod jeg ville få confirmation på at tingene blev sendt. Jeg har ikke fået noget fra dem endnu, og det var UMULIGT at få et e-mail svar fra dem. Jeg synes shipping raten var lovligt lav, så jeg skrev til dem "nogle" gange... Nothing. De har dog masser af positive i deres feedback profil, så man kan kun håbe på det bedste.

Ja, jeg kunne have tjekket deres profil ID history, men hvor meget skal man tjekke før man giver sit bud eller Buyer It Now?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
asmasmSkrevet 11/04-03 19:56 
Det bedste er imo altid at læse de dårlige feedback da det giver det bedste billede af om det er en semi fusker man har gang i eller om vedkommende bare har været uheldig, positiv B (buyer) feedback giver jeg intet for da det er for let bare at købe 100 ting a 0.1$ og så få en høj rating på den baggrund, positiv/negativ S (seller) feedback er altid værd at læse...

(og husk altid at læse beskrivelsen mere en 2 gange, og hvis noget lyder for godt til at være sandt... så kan du godt kysse dine penge farvel)

men jeg har da heller aldrig haft problemer med ebay/paypal/bidpay o.s.v... men det er nok også fordi jeg er så paranoid/kynisk som jeg er =P

(jeg har idag købt ICO (ps2) og Conkers:BFD (n64) for 45$ samlet incl shipping, og begge spil er "new factory sealed" ) =D
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
AmbyAmbySkrevet 11/04-03 20:14 
du er en af dem der mener at 1 negativ handel kan udelægge 10 gode ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 11/04-03 20:27, rettet 11/04-03 20:29 
asm >
(og husk altid at læse beskrivelsen mere en 2 gange, og hvis noget lyder for godt til at være sandt... så kan du godt kysse dine penge farvel)

Spil er spil, ikk'? (der er tale om KOF 2001 til DC, og Xenosaga til PS2, og det kan jo ikke så nemt være fusk. HK bootleg sælgere er nemme at spotte, de gør det tit i GBA spil)

Selvfølgelig læste jeg det negative feedback, og der var da nogle der sagde at der aldrig kom noget, men det kan jo glippe for selv de bedste. Der var stop-fyldt med positiv feedback der var lavet af folk der hurtigt og nemt havde modtaget deres sager.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 13:21 
Det kan så tilføjes, at det blev til en god oplevelse med skodbutikken over dem alle.

Xenosaga til PS2... LIDT for billigt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 14/04-03 17:17 
Et eller andet i transaktionen mellem paypal og firmaet gik galt så jeg betalte 2 gange.
Jeg har dog fået en mail fra PayPal hvor de siger at den ene beløb er refunderet, men min saldo er 0 ? Hvordan hænger dette samme ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 18:01, rettet 14/04-03 18:02 
Hvor lang tid er der gået? Det kan tage laaang tid. (hvis de siger de har sendt dem tilbage til din bankkonto)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 14/04-03 18:02, rettet 14/04-03 18:03 
hmm ok. Der er gået et par dage. Men saldoen skulle figurer med det beløb jeg får refunderet ?

Tak

EDIT: de skulle have refunderet det til min PayPal-konto.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 14/04-03 18:03 
Så ved jeg dælme ikke hvad der er galt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig