X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Phantom product demo


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/06-04 18:43 
Den bliver spændende...*suk*

Klik på "product demo"
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ComradeComradeSkrevet 13/06-04 19:05 
Den virker faktisk rigtig lækker.

Kan godt li' at de selv har udviklet deres keyboard og mus, som ser ret lækkert ud, i stedet for bare at købe noget hos Logitech el.lign.

Hvis jeg hørte rigtigt i interviewet (kunne ikke lige finde ud af at spole i det) så snakkede han om at hvis man ikke har plads nok til nye spil på sin harddisk, så kan man slette nogle gamle og så ligge den over på deres server, hvor man så kan hente den igen senere, det er da en okay løsning på det problem?

Synes også det er en fed idé med interfacet så man kan tilpasse det til sig selv.

Alt i alt ser den rigtig spændene ud synes jeg, selvom målgruppen er pc gamere :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 13/06-04 19:09 
Ligge dem på deres server?

Det registreres vel bare på ens account hvilke spil og services man har betalt for.
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 13/06-04 19:37, rettet 13/06-04 19:38 
ikke fordi jeg selv er verdens største staveørn, og jeg forbeholder mig stadig retten til at lave fegl, men:

man _lægger_ et spil på serveren
spillet _ligger_ på serveren

lægge, lægge, lægge <- så laver i ikke den fejl igen ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quaNquaNSkrevet 13/06-04 19:42 
Comrade>
Hvis jeg hørte rigtigt i interviewet (kunne ikke lige finde ud af at spole i det) så snakkede han om at hvis man ikke har plads nok til nye spil på sin harddisk, så kan man slette nogle gamle og så ligge den over på deres server, hvor man så kan hente den igen senere, det er da en okay løsning på det problem?


Højeste upload for den normale bruger er der ved 512kb/s. Kan ik se den fede løsning ved at uploade et spil til deres server.

sry hvis jeg ik forstod dit indlæg rigtigt.
ComradeComradeSkrevet 13/06-04 19:49 
Nej ok, man registrerer nok bare at man har købt spillet, og så kan man hente det igen hvis man har slettet, men som jeg skrev kunne jeg ikke lige finde ud af at spole i interviewet og det var sådan jeg hørte det :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/06-04 20:15 
Jeg forstod det sådan, at Infinium Labs renser ud i ens gamle filer for én?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/06-04 23:57 
Ja
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig