X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live Alerts


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/06-04 12:47 
Hvis I bruger Xbox Live OG har messenger installeret kan jeg kun anbefale, at I melder jer til Live Alerts.

Det fungerer super smart at man får en lille besked hver gang nogen på ens friends list spiller et Live spil.
De behøver ikke at være på Messenger listen.

Man kan også se alle de alerts man har fået, og på den måde let lige tjekke om der er nogen, der har startet et Live spil op for nylig.

Dog skal man nok passe på med at sige ja til at få beskeder på ens mobil også, for det skal man altså betale for.

Live Alerts
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 11/06-04 12:54 
Jeg har også tilmeldt mig, og synes det er cool.
Specielt det med at tjekke recent alerts for lige at se, hvem der er på, er genialt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
fumfumSkrevet 11/06-04 13:29 
Har meldt det fra igen. Der kom simpelthen for mange forstyrrende beskeder nå man sidder og arbejder.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WehnerWehnerSkrevet 11/06-04 13:36 
Du må have for mange venner med for lidt liv :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FozferFozferSkrevet 11/06-04 14:44, rettet 11/06-04 14:46 
Man kan også ændre sine passport oplysninger til at man kommer fra USA. Så får man en ny Xbox Tab hvor man kan se sin friend list :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/06-04 23:47 
Wow, sejt, hvor ændrer man de oplysninger? Det har jeg jo glemt siden det er mange år siden jeg først fik en passport-konto.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/06-04 00:02 
Hmmm, jeg har ændret mine passport oplysninger, så jeg nu kommer fra San Francisco, men der er ikke kommet nogen ny tab frem i messenger?!? :-s
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 12/06-04 00:09 
genstart msn..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/06-04 00:22 
Har jeg prøvet ... og jeg har prøvet en anden stat, no luck. Skal man ha et ikke-dansk xbl-abb.?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
PlaykidPlaykidSkrevet 12/06-04 00:34 
Du skal vist bare ændre landkoden i msn.

her.
Spiller nu: Halo 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/06-04 00:56 
Det er jo netop det jeg har gjort ...
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
PlaykidPlaykidSkrevet 12/06-04 09:05 
Ja, men hvad har du ændret til?
Spiller nu: Halo 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/06-04 10:33, rettet 12/06-04 10:40 
Til Rusland ... nej sgu da, til USA som Blaine siger.
Jeg har prøvet med Californien, Massachusetts og New York, men det ændrer ikke noget.
Jeg fandt ZIP Codes her: http://whitepages.addresses.com/zip_code_lookup.php

TILFØJELSE:
En "anden" ting: De andre faner der er, er jeg også temmelig ligeglad med; MSN Shopping, MSN Stævnemøde og Spil med Coca-Cola. Hvis nogen ved hvor man kan tilpasse hvilke faner der er, ville det være cool. Jeg ledte selv rundt i lang tid igår både i messenger og på MSN's site, men fandt intet.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
PlaykidPlaykidSkrevet 12/06-04 11:29 
Jeg spurgte bare for at være sikker. Jeg ved nemlig at The guardians har samme problem, selvom han også ændrede sin landkode til USA.
Det skulle bare underligt hvis der var forskel på de forskellige stater i USA.
Jeg valgte selv Missouri.
Spiller nu: Halo 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/06-04 12:23 
okay, men har du et DK live abb. eller?
Jeg prøvede at hente US version af messenger, det hjalp heller ikke.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
PlaykidPlaykidSkrevet 12/06-04 12:47 
Svensk abb.
Spiller nu: Halo 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/06-04 14:51 
Nu fik jeg det endelig til at virke!
Efter 4 forskellige stater og tidszoner, fandt jeg ud af at man også skal sætte flueben ved "Share my other registration information." - Endelig! :-)
De kunne godt have gjort vinduet bredere, listen fylder kun halvdelen i bredden.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig