X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Revolution


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/06-04 18:29 
Hvad betyder det her? Ikke flere "dybe" spil som Zelda og Metroid?

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dRxLdRxLSkrevet 10/06-04 18:50 
Jeg forestiller mig et interface der er radikalt anderledes end det vi kender. Noget hvor man skal bruge hele kroppen ville være godt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 10/06-04 18:58, rettet 10/06-04 20:37 
Det lyder MEGET lovende. Lad MS og Sony fortsætte deres tidligere stil, og lav en konsol hvor "connectivity" og en mere fysisk brug af controllere er i fokus :)

En videreudvikling af DS-konceptet, med bedre grafik og lyd, og også gerne flere muligheder for atypiske controllers, vil jeg gerne se.

EDIT: Dette er meget optimistisk, men hvis "Revolution" kan lægge sig et sted mellem det traditionelle computer-/konsolspil, og "analoge" spil som bræt- og kortspil, og dermed tiltrække en helt helt ny brugerskare, så bliver det en ægte revolution.

Generelt synes jeg, at produkter der kan tiltrække alle typer mennesker, som Eye Toy, SingsStar og sandsynligvis DS, er ret fascinerende - og det er sjovt når man kan lokke ikke-gamere til at spille "computerspil" :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/06-04 21:39 
Helt enig. Men jeg kan altså ikke leve uden mit Zelda ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RuneSPRuneSPSkrevet 10/06-04 21:56 
Det kunne være fedt med noget virtual reality ;)
JoachimMAJoachimMASkrevet 10/06-04 22:20 
Jeg forventer mig ikke så meget af Revolution pt. På den måde bliver jeg ikke så skuffet hvis det er noget lort Nintendo har fundet på:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
jaesjaesSkrevet 10/06-04 22:35 
Born2Play>
Helt enig. Men jeg kan altså ikke leve uden mit Zelda ;-)

Det skal nok komme - lille pus da ;D

Men på den anden side, så ved man jo aldrig hvad Nintendo finder på.

Lidt ærgerligt i øvrigt, at de har afkræftiget, at der ikke bliver nogen dual-screen. En lille skærm på hver controller, kunne da have været meget sjovt. Men på den anden side, så ville controllerne, sikkert blive ret store...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 10/06-04 22:48 
Personligt synes jeg det er opmuntrende at høre, at Nintendo tør gamble og udfordre vores opfattelse af konsolspil. Der skal jo være nogen der skubber industrien videre og videreudvikler måden hvorpå samspillet mellem spiller og spil foregår og jeg synes kun det er passende, hvis det er Nintendo, der tager skridtet fremad.

Men hvem ved, måske bliver denne "Revolution" et flop af dimensioner. Jeg kunne ihvertfald ikke selv være mere ligeglad med hvordan Mario Party-konceptet kan realiseres vha. denne nye teknologi (læst på GameSpot) og der er nok også en snært af nødvendighed over hvad Nintendo gør her, da de vel oprigtigt talt ikke selv tror på, at de for alvor kan genvinde tabte markedsandele ved at lave en konsol, der læner sig op ad Xbox Next og PS3; altså en konsol i gængs forstand. Men hvadend motivet er, så ser jeg på med optimisme, når Nintendo prøver at gå nye veje.

Hvo intet vover, intet vinder :)
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig