X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shinobi X virker ikke?


Svar
nerosnerosSkrevet 10/06-04 13:45 
Jeg har haft en Pal version af Shinobi X til saturn hvor spillet lige pludselig ikke ville spille mere efter man har set introvideoen. Spillet fryser sig fast og man kan intet stille op! Jeg troede så at det var spillet som på mystisk vis var gået i stykker. Så har jeg lige købt en ny version af spillet Shinobi X men helt det samme sker efter introen fryser spillet sig fast og man kan ikke spille det.. Hvad søren er der mon galt? Jeg forstår det virkelig ikke alle andre spil virker på min Pal/saturn!!!! Er der nogen som kan hjælpe mig?
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/06-04 13:57 
Har personligt aldrig haft probs med en Saturn før, den er nok en det mest pålidelige maskiner jeg længe har haft mellem hænderne, så mit eneste bud er beskidt laserhoved :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 10/06-04 15:39 
Ja! det kan da være en mulighed, men jeg kan så ikke forstå hvorfor andre spil virker uden problemer!?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 11/06-04 13:01 
Nu har jeg prøvet alt, men ingenting virker. Det lader til at min saturn absolut ikke vil spille lige præcis det spil! ØV! Er der virkelig ingen der ved hvad der kan være galt!!!??????
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 11/06-04 20:51 
Hmm Har selv spillet, og kan ikke huske om jeg har oplevet nogen problemmer som det du nævner. Måske en bug? Men så burde den optræde på alle disk, men jeg skal da prøve og kigge på min version om den laver nr.
TurricanTurricanSkrevet 12/06-04 12:55 
Mit Shinobi går også kold lige som introvideoen slutter. Underligt.
The Gods pause for a moment...
nerosnerosSkrevet 13/06-04 16:15 
Okay!? Så er der andre som også har samme problem med spillet! Jeg tror altså ikke det kan være selve maskinen som er istykker. Spillet virkede på en anden saturn konsol som jeg havde i sin tid, men den faldt på gulvet så købte jeg en ny saturn men der virker Shinobi X åbenbart ikke på!!??? Alle andre spil virker på min saturn og jeg har omkring 30 spil nu!!! Strange!!
Bashful Neophyte
Per SPer SSkrevet 14/06-04 00:06 
Jeg har testet min standard PAL version og den virker fint. Både i 50Hz og 60Hz.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 14/06-04 12:33 
Jeg giver op jeg forstår simpelthen ingenting!
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 16/06-04 21:07 
Har også prøvet min Pal version nu, og der er heller ikke nogen problemer. Strange very strange??
DizzyDizzySkrevet 16/09-04 16:36 
Jeg vil lige genoplive denne tråd.
Jeg har lige købt en stak saturn spil hvor Shinobi X også var imellem. Sælger havde ingen Saturn længere, men mente at spillet ikke virkede. CD'en ser pæn ud uden nogle ridser, men efter introen fryser spillet (som i ovenstående tilfælde).
Jeg har ikke særlig meget forstand på Saturn, da jeg først fornylligt har købt en. Jeg kan dog se der findes 2 modeller. Min Saturn er version 2 med runde knapper. Kan problemet ligge i at Shinobi kun virker på Saturn V 1. Ellers sagt på en anden måde er der nogen med V2 som kan spille Shinobi.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
nerosnerosSkrevet 16/09-04 16:53 
Ja! Jeg må sige at jeg ikke har spillet det siden jeg ikke kunne få det til at virke! Det er altså en mærkelig ting, men måske har det noget med selve saturn modelerne som du skriver. Det virkede nemlig på min gamle sega saturn med ovale knapper, men den er gået istytkker nu!
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 16/09-04 17:02 
Jeg tør godt sige, at det IKKE har noget at gøre med om det er V1 eller 2 man bruger.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DizzyDizzySkrevet 18/09-04 16:26 
Nu er jeg nok rigtig dum, men da jeg skiftede batteriet på min Saturn virker spillet pludselig uden problemer.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig