X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad sker der hos Silicon Knights?


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/06-04 23:48 
Jeg undrer mig over, at man overhovedet ikke hører noget om deres break-up med Nintendo eller nye spil?

Deres logo er vist fjernet fra Eternal Darkness siden (Hvis det nogensinde har været der) og deres egen HP er ikke blevet opdateret siden maj.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 09/06-04 23:52 
Deres website har altid været utroligt sølle.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/06-04 10:52 
Nu synes jeg jo at Eternal Darkness er super fedt spil ( i modsætning til RJK :-D ), så jeg har tit ærgret mig over at Silicon Knights er så sløve til at give noget information.

Til gengæld kan man jo så glæde sig over at der endelig er et rigtigt Lovecraft spil på vej.
http://www.callofcthulhu.com/
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RuneSPRuneSPSkrevet 10/06-04 12:39 
Eternal Darkness er da helt sikkert et rigtig fedt spil efter min mening, that is.

Men hvad tror I silicon knights har gang i nu? Der har så småt været nogle meget uholdbare rygter omkring de hjælper til med udviklingen af det næste Zelda, hvilket jeg dog ikke tror er tilfældet. Ellers kunne det være de stadig er i gang med Too Human, som så bliver en launch titel til N5 ;) Det kunne i hvert fald være nice nok.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig