X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MS snupper 22 kr. fra mig - hvorfor?


Svar
PapandPapandSkrevet 09/06-04 18:14 
06.06.04 MICROSOFT ONLINE SVCS - 1,92 GBP - -21,52 DKK

Dette står der på min kontoudskrift. Jeg forstår det simpelthen ikke.

I sidste måned ringede jeg til MS for at få lukket min Phantasy Star Online account, da der røg over 70 kr. hver måned. Det forløb uden problemer, og jeg forventede ikke at se Microsofts navn på mine kontoudskrifter før marts 2005, når mit Live! abonnement igen skal betales. Men sådan gik det altså ikke.

Nogen der har en ide' om hvorfor de 1,92 GBP er hævet?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
NaieraNaieraSkrevet 09/06-04 18:22 
Du har vel købt noget downloadable content. Kom der ikke noget spændende for nylig?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PapandPapandSkrevet 09/06-04 18:23 
Hmm... Koster det penge at hente den nye planet til Star Wars: Knights of the Old Republic?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 09/06-04 18:23, rettet 09/06-04 18:25 
hvis det er din rigtige email du har skrevet i din live opsætning.. så får du en kvitiring tilsendt hvor du kan se hvad der er trukket for.

(ps. hvis det koster at downloade noget på live så kommer live frem og siger at det koster penge.. og om du vil aksepter det.!
$DL har et seperat ikon foran navnet.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HankyHankySkrevet 09/06-04 19:00 
Spillet PGR2 ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PapandPapandSkrevet 09/06-04 19:46 
Ja, men jeg har ikke hentet noget ekstra til spillet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
3of193of19Skrevet 09/06-04 23:26 
Noget download content er gratis, noget koster.

- Her en et lommetørklæde til din tud.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 09/06-04 23:33 
M$ = min hånd er i din lomme. Syntes selv at DL content der koster, bliver noget værre rod. Lav et spil der er fedt og gennemført, og udgiv det, herefter kan producenten lave patches hvis koden er crap. Men det andet virker på en måde ufuldstændigt.
soon the world will be one big computer
3of193of19Skrevet 09/06-04 23:36 
Patches er jo også gratis!
Det er kun ekstra baner ect der evt koster.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-04 23:40 
Desuden er det jo kun 5-10% af alle contents der koster. Der er ingen der tvinger dig til at hente dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 09/06-04 23:42 
Snowman, kunne det være du har Dancing Stage Unleashed? De ekstra sange man henter koster nemlig en lille smule per styk. Alt andet plejer at koste 5 dollar/euro.
CoreCoreSkrevet 10/06-04 00:02 
Det er da stadig latterligt at de skal tjene penge på et at have udgivet et spil der ikke var komplet fra start af...især i de tilfælde hvor den samme titel udkommer et halvt år senere MED de nye baner til en anden konsol...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-04 00:10 
Jeg skal lige ha et eksempel på sidstenævnte!
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 10/06-04 00:17 
Splintercell...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-04 00:22 
Jammen hurra! Hvis du satte dig ind i tingene ville du vide at SC til xbox udkom meget før PS2 versionen.
Da PS2 versionen kom var der inkl. en ekstra bane. Der gik ikke længe før man kunne hente selv samme bane til xboxen... GRATIS!. Og siden hen er der så kommet yderligere 2-3 baner... igen, GRATIS.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 10/06-04 00:28 
OK, jamen så bruger jeg da gladeligt alle mine penge på tilføjelser, bredbånd og LIVE, for at få det hele med til et spil jeg i forvejen har givet en hel dagsløn for...

Det er da meget muligt, men efterhånden som der kommer flere titler som kommer på Xbox før PS2, så er det da oplagt at dette nok skal komme. Hvis ikke i forbindelse Xbox kontra PS2, så Xbox kontra pc...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-04 00:32 
Core>
OK, jamen så bruger jeg da gladeligt alle mine penge på tilføjelser, bredbånd og LIVE, for at få det hele med til et spil jeg i forvejen har givet en hel dagsløn for...

Der er ikke tale om "at få det hele med". Xbox versionen er hel. At PS2 versionen så har en bane til, gør jo ingen forskel. Det kan da kun være en god service at den så bagefter bliver udgivet til xbox.

Det er da meget muligt, men efterhånden som der kommer flere titler som kommer på Xbox før PS2, så er det da oplagt at dette nok skal komme. Hvis ikke i forbindelse Xbox kontra PS2, så Xbox kontra pc...

Utvivlsomt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 10/06-04 00:40 
Konsolkongen>
Xbox versionen er hel. At PS2 versionen så har en bane til, gør jo ingen forskel.

Det var mere ment generelt, end lige i Splintercells tilfælde, faktisk har jeg slet ikke ikke engang prøvet SC. Det gør mig bare vildt harm at Microsoft bliver ved med at skulle indkassere alle steder de kan komme til det. F.eks. den bug i Midtown Madness 3, vi har snakket om tidligere, her skal man så online for at få den rettet (ja, jeg ved godt at rettelsen er gratis, men det er LIVE jo ikke). Før i tiden var udviklerne tvunget til at have rettet alle fejl og mangler inden de udgav et spil, nu kan de bare sende det på gaden, for fejlene kan jo altid rettes, og så tjener de lidt ekstra på det også. Oven i det, så syntes jeg at det er for langt ude at der allerede er DL-content når et spil udkommer, hvorfor ikke bare smide det hele ind i spillet fra start af ? Det virker lige en tand for pengebegærligt til at jeg hopper på den vogn...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-04 00:48 
Vi kan sagtens blive enige om at de er alt, alt for dovne med gennemtestning af deres spil. Og ja, det er ikke serlig sjovt at man kun kan rette det hvis man betaler for live...
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 10/06-04 00:52 
cool, lidt medhold er altid rart :) Så må jeg jo få afløb for min harme ved at sidde og snotte på et microsoft-logo...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/06-04 00:54 
Ja, før eller siden skulle vi jo blive enige om et eller andet ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 10/06-04 01:37 
3of19>
Snowman, kunne det være du har Dancing Stage Unleashed? De ekstra sange man henter koster nemlig en lille smule per styk. Alt andet plejer at koste 5 dollar/euro.

Nej jeg har aldrig prøvet Dancing Stage Unleashed. Faktisk er den kun Counterstrike, PGR2 og KOTOR der er blevet brugt online de sidste 2 måneder. Counterstrike har jeg kun lige prøvet kort, PGR2 er kun blevet brugt til at uploade tider med og så har jeg som sagt hentet den nye planet til KOTOR. Jeg har intet imod at skulle betale for nyt indhold til mine spil, men jeg har bare ikke købt noget jo...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
enfenenfenSkrevet 10/06-04 07:10 
Det er sikkert bare for en lille periode af Phantasy Star Online.

Hvis du er i tvivl, så er der ikke andet at gøre, end at ringe til Xbox support.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig