X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

'Game on' i Lille / Frankrig

Svar
crying outcrying outSkrevet 09/06-04 16:54 
Nu er der jo ofte mange danskere, der tager mod Franrig i ferien ... Lille, som ligger i Nord, er kulturby i 2004, og der er iøjeblikket en udstilling "Game on"

Jeg så en udsendelse i TV igår om denne udstilling, og det så faktisk ganske spændene ud, så jeg skal da et smut forbi her i Juli.

Sakset fra deres side :

Organised by the Barbican Gallery, London in collaboration with the National Museum of Scotland, Edinburgh, GAME ON is the first ever major exhibition on the history and culture of video games.
The manufacturing secrets, technological evolutions, ancient consoles and the design of cult characters are included in a vast interactive exhibition. So let’s play!
In a player-friendly layout, we can discover legendary games and machines, (Nolan Bushnell’s Computer Space, the first ever consoles), the creative processes behind mythical titles such as Tomb Raider or Final Fantasy, the design of cult characters like Mario, the transformation of cinema blockbusters – Star Wars ! – and the future development of games to come.

Mere på deres side - søg efter Game On.

Nævnte tv udsendelse skulle gerne komme på webcast i løbet af et par dage : http://www.cybercafe.tv

Den officille side for Lille 2004
Jusqu'a ici tout va bien....
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/06-04 19:41, rettet 09/06-04 19:42 
Vi skal til Normandiet i starten af juli og der kører vi netop igennem Lille, så der ville det jo være ret oplagt, lige at lave et pitstop.

Tak for dit "heads up", du har lige gjort min sommerferie ekstra spændende :)
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig