X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars


Svar
CanonCanonSkrevet 08/06-04 13:28, rettet 08/06-04 16:26 
Jeg kan sige det som det er – for jeg er virkelig en stor fan af Star Wars. Og jeg har snart tænkt mig at gå ud og få investeret i alle de Star Wars spil som man nu kan få til GameCube.

Men er der også andre Star Wars fan her på Play:Right? I hvert fald. Så tror jeg at Star Wars Episode III bliver den ultmative Star Wars film, siden Star Wars VI: Return of the Jedi kom. For det blive... Se hele indlægget
Bah...
67 emne(r).
1 2 > »

Svar
CanonCanonSkrevet 08/06-04 13:28, rettet 08/06-04 16:26 
Jeg kan sige det som det er – for jeg er virkelig en stor fan af Star Wars. Og jeg har snart tænkt mig at gå ud og få investeret i alle de Star Wars spil som man nu kan få til GameCube.

Men er der også andre Star Wars fan her på Play:Right? I hvert fald. Så tror jeg at Star Wars Episode III bliver den ultmative Star Wars film, siden Star Wars VI: Return of the Jedi kom. For det bliver rigtig sejt at se når Anakin Skywalker bliver til Darth Vader, så det bliver rigtig godt!

http://www.starwars.com/episode-iii/ - Her kan man få lidt info om Episode III, for eksempel kan man se en lille video om skabelsen af General Grievous:

Star Wars

Jeg er i gang med bøgerne, som findes i en kæmpe serie, så der man kommer ikke til at kede sig i sommerferien:-).

Lad den her emne være til, hvor vi snakker om Star Wars generelt.
Bah...
3of193of19Skrevet 08/06-04 13:53 
Ved ikke om jeg overhovedet gider gå og se Star Wars ep 3 næste år, "Serenity" udkommer lidt før, og den skal jeg i hvert fald ind og se 5-6 gange :D
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/06-04 16:17 
Episode 1 og 2 er godt nok skuffende i forhold til de gamle. Men skal vel ind og se 3'eren alligevel, så man har set alle filmene :)

Du har vel set billedet af, når Skywalker bliver Darth Vader? Ser meget skummelt ud...
CanonCanonSkrevet 08/06-04 16:21 
Nej, hvor ser du det?
Bah...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/06-04 16:37 
Jeg vil også gerne se det.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
millenniummillenniumSkrevet 08/06-04 16:42, rettet 08/06-04 16:44 
Jeg syntes nu heller ikke Lucas har gjort det super godt med den nye serie, men selvfølgelig skal 3'eren ses. (Glæder mig nu mere til at få den gamle trilogy på DVD til september).

Men det bliver spænende at se slutningen på episode 3. Optimalt set skulle det hele jo ende af h.... til! - Tyraniet triumferer, Emperiet tager magten, Skywalker bliver opslugt af mørkets kræfter, Jedi ridderne drives væk eller slås ihjel, og Rebellerne må hense sig til at være på flugt. - Det må blive en af de skumleste trilogi-afslutninger nogensinde, siden Godfather 3.

Dét blir sjovt... :)
The medium is the message.
CanonCanonSkrevet 08/06-04 16:44 
Skal i hvert fald med til en marton, hvor de viser alle film i træk:)
Bah...
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/06-04 16:54, rettet 08/06-04 16:54 
Der går nogen rygter om at Lucas er flippet ud over den kritik han fik fra Episode 1 og 2.

Episode 1, som var for cookie cutter sweet med Jar Jar Binks, som mest handlede om en lille dreng uden en ordentlig historie. Episode 2, som var meget bedre action paced, men havde en romantisk historie, og mange mente at Young Anakin, lignede meget en homo!?

Episode 3, skulle være filmen som er mørk og meget blodig. Nogen fra Lucasfilm har sagt at der vil flyve meget blod rundt, og ALLE dør næsten!

Som de siger i de gamle film, med at Luke, Yoda og Obi-Wan, er de sidste, så kan man regne ud at Jackson og Co. Går ned!


Jeg tror ikke at PT(Prequel Trilogy) Skal anses for at være en ny "Serie" Af film. Men blot forhistorie til hovedpersonen i Trilogien. Darth Vader. Det handler vel i bund og grund om hans liv! Episode 1; Barn, forlader mor og bliver jedi! Episode 2; Vokser op og bliver forelsket, for konflikt med sine følelser! Episode 3: Forføres af The Dark side og bliver til Darth Vader!

Jeg hørte endda at de små børn fra Episode 2, allesammen vil dø! Splatter er vist blevet sat i fokus!?

-Val
Well crucify the insincere tonight...
DizzyDizzySkrevet 08/06-04 17:16, rettet 08/06-04 17:22 
Her er billedet

http://www.supershadows.com/starwars/pictures/1/anakin_skywalker_ep3.jpg

Da billedet er lidt stort har jeg valgt kun at linke :D

Edit:
Læs plottet her

plot
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
CanonCanonSkrevet 09/06-04 13:04 
Billedet er da ikke fra filmen?
Bah...
OkottaOkottaSkrevet 09/06-04 13:28, rettet 09/06-04 13:29 
Valkyrie>
Episode 3, skulle være filmen som er mørk og meget blodig. Nogen fra Lucasfilm har sagt at der vil flyve meget blod rundt, og ALLE dør næsten!

Hvem fra Lucasfilm skulle ha' sagt det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
millenniummillenniumSkrevet 09/06-04 13:53 
Billedet ligner godt nok et dårligt paparazzi-foto fra optagelserne... men det er det måske også?!
The medium is the message.
CanonCanonSkrevet 09/06-04 13:57, rettet 09/06-04 14:01 
Det med at der vil flyde blod rundt over det hele, passer ikke helt til at Star Wars film - efter min mening. For hvis Episode III skal holde sig til de gamle film (hvilket den nok ikke gør), skal der næsten ingen blod være (som der stort set ikke var i de gamle!).

Ja billedet er hvis ikke helt rigtig hvis vi sammenligner det med Anakin ser ud på det billed og så med den rigtige Anakin:

Star Wars

Eller er det bare mig?
Bah...
MarcusMarcusSkrevet 09/06-04 14:04 
Jeg tror også jeg skal ind og se en marathon selvom det bliver svært at holde sig vågen, uanset tidspunkt på dagen (=

Forhåbentligt er den bedre end de 2 første. Jeg håber der er noget kamp i rumskibe dene gang og at de ikke går så meget amok med lyssværd og jedi tricks som i de tidligere film. De overgik klart de ældre film som foregår i fremtiden. F.eks. burde de lyn ikke kunne bruges af andre end kejseren.
CanonCanonSkrevet 09/06-04 14:07, rettet 09/06-04 14:13 
Og også hvis vi sammenligner de droider der i de nye film og så de droider der er i de gamle film, som virker noget mere klodset end i de nye:)

Og det samme er det med rumskibene.
Bah...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/06-04 14:11 
Valkyrie>
Episode 3, skulle være filmen som er mørk og meget blodig. Nogen fra Lucasfilm har sagt at der vil flyve meget blod rundt, og ALLE dør næsten!

GL er en money hungry bitch, der hellere går på kompromis med indholdet, frem for at risikere en højere rating og i sidste instans (minimal?) lavere indtjening.

Men jeg håber du har ret :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
LingobarLingobarSkrevet 09/06-04 14:32 
Canon>
...For hvis Episode III skal holde sig til de gamle film (hvilket den nok ikke gør), skal der næsten ingen blod være (som der stort set ikke var i de gamle!).

Enig der. Selv når Luke får hugget hånden af, bløder han ikke nævneværdigt. -Hm, det må være noget med at lyssværd er så "varme" at de brænder såret sammen igen... Jeg skal ikke gøre mig for klog på det.
Dine dage er salte...
CanonCanonSkrevet 09/06-04 14:39, rettet 09/06-04 14:44 
lingobar>
-Hm, det må være noget med at lyssværd er så "varme" at de brænder såret sammen igen... Jeg skal ikke gøre mig for klog på det.

Det er nemlig rigtig! Lyssværd er meget varm, hvilket vi kan se i Episode I hvor Qui-Gon Jinn prøver i starten af filmen at skære sig igennem døren med sit lyssværd, så den mindst ligeså varm som en svejser.
Bah...
PlaykidPlaykidSkrevet 12/06-04 14:25 
Jeg fatter ikke rækkefølgen i filmene. Den nye kommende film, er det meningen den er en fortsættelse til den der blev vist i går?
Spiller nu: Halo 3
DizzyDizzySkrevet 12/06-04 14:33 
Den "nye" film er nummer 3 i serien, den igår var nummer 6.

Rygterne siger iøvrigt at han igen overvejer at lave nr 7-9
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
3of193of19Skrevet 12/06-04 14:39 
Det kunne for en gangs skyld blive interessant, da vi ikke ved på forhånd hvad der sker i store træk.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 12/06-04 16:45, rettet 12/06-04 16:46 
Canon>
Og også hvis vi sammenligner de droider der i de nye film og så de droider der er i de gamle film, som virker noget mere klodset end i de nye:)

Og det samme er det med rumskibene.

Nu sker der jo det at infrastruktur bliver smadret i store krige, samt teknologi går tabt. Jeg ser intet modstridende i at de er mere avanceret i den æra hvor republikken eksisterede.
DenverDenverSkrevet 12/06-04 16:52, rettet 12/06-04 17:04 
Svovlmunk>
Canon>
Og også hvis vi sammenligner de droider der i de nye film og så de droider der er i de gamle film, som virker noget mere klodset end i de nye:)

Og det samme er det med rumskibene.

Nu sker der jo det at infrastruktur bliver smadret i store krige, samt teknologi går tabt. Jeg ser intet modstridende i at de er mere avanceret i den æra hvor republikken eksisterede.

Uden at kende til historien mellem episode 2 og 4, så har imperiet alt andet lige ikke lidt den store overlast og deres droids, rumskibe, kampuniformer osv. ser ældre og mere mekaniske ud end i episode 1 og 2.

En anden ting som jeg synes ikke holder er, at i den opdaterede version af episode 6 hvor der bliver festet rundt omkring i universet efter ødelæggelsen af den 2. dødsstjerne, ser man festbilleder fra Coruscant.
Coruscant er imperiets hovedplanet, hvad sker der?!
tastasSkrevet 12/06-04 16:57 
Blot fordi at Imperiet hovedsæde er Coruscant, betyder det jo ikke nødvendigvis at befolkningen holder med Imperiet - det er vist set før at folk fejre et diktatur's fald, så at de gør det i Starwars ser jeg intet galt i.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DizzyDizzySkrevet 12/06-04 16:58 
3of19>
Det kunne for en gangs skyld blive interessant, da vi ikke ved på forhånd hvad der sker i store træk.

Ikke længere :D

Episode 7:
http://www.supershadow.com/starwars/episode7/plot.html

Episode 8:
http://www.supershadow.com/starwars/episode8/plot.html

Episode 9:
http://www.supershadow.com/starwars/episode9/plot.html
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
DenverDenverSkrevet 12/06-04 17:03 
tas>
Blot fordi at Imperiet hovedsæde er Coruscant, betyder det jo ikke nødvendigvis at befolkningen holder med Imperiet - det er vist set før at folk fejre et diktatur's fald, så at de gør det i Starwars ser jeg intet galt i.

Nå ja, jeg var ikke lige helt sikker på at imperiet blev endeligt besejret i episode 6. I mange af de bøger der er skrevet i Star Wars universet som tidsmæssigt foregår efter episode 6 er der stadig masser af kamp med imperiet (bla. x-wing serien). Men det er nok bare forfatterne som ikke er blevet informeret af hr. Lucas.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 12/06-04 17:04 
Denver>
Svovlmunk>


Nu sker der jo det at infrastruktur bliver smadret i store krige, samt teknologi går tabt. Jeg ser intet modstridende i at de er mere avanceret i den æra hvor republikken eksisterede.

Uden at kende til historien mellem episode 2 og 4, så har imperiet alt andet lige ikke lidt den store overlast og deres droids, rumskibe, kampuniformer osv. ser ældre og mere mekaniske ud end i episode 1 og 2.


Mjah, men nu er denne her film jo heller ikke designet til et 1977 publikum. Lad os nu se hvad der sker i ep3 :)
FourDFourDSkrevet 12/06-04 19:15, rettet 12/06-04 19:17 
Dizzy>
Den "nye" film er nummer 3 i serien, den igår var nummer 6.

Rygterne siger iøvrigt at han igen overvejer at lave nr 7-9

Godt! Syntes at slutningen i nummer 6 var lidt skuffende :/
Har i det hele taget aldrig syntes meget om de gamle starwars film.

Flere starwars III pics! Enjoy!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
GatmanGatmanSkrevet 12/06-04 19:18 
WilliDaRappa>
Har i det hele taget aldrig syntes meget om de gamle starwars film.


Fy, fy, fy! :)
SumezSumezSkrevet 12/06-04 19:30 
Denver>
Uden at kende til historien mellem episode 2 og 4, så har imperiet alt andet lige ikke lidt den store overlast og deres droids, rumskibe, kampuniformer osv. ser ældre og mere mekaniske ud end i episode 1 og 2.

Det er jo også udelukkende et designspørgsmål. De har også smartere frisurer i ep 2. ;)
Måske udvikler "moden" sig bare omvendt i Star Wars-universet i forhold til vores tid og sted. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 12/06-04 19:32 
Canon>
Jeg kan sige det som det er – for jeg er virkelig en stor fan af Star Wars. Og jeg har snart tænkt mig at gå ud og få investeret i alle de Star Wars spil som man nu kan få til GameCube.

Jeg skriver mig også lige på listen over Star Wars- disciple :D

Og jeg kan udemærket godt forstå at du vil ud samle spillene ind, jeg kører selv samme stil (selv om stort set alle sammen bliver svinet til i anmeldelserne), og jeg har da efter min egen mening efterhånden fået skrabet en rimelig imponerende Star Wars-spilsamling sammen. Hvis ikke du har prøvet det skal du i hvert fald lægge ud med Rebel Strike, som nok er det af dem der lægger sig nærmest op af filmene...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/06-04 01:40 
At se slutningen af 'SW: RotJ' er ligesom at gennemføre et action/adventure spil, som 'Zelda: OOT' :)
Home is where the hardware is..
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/06-04 11:57 
Mysterious>
F.eks. burde de lyn ikke kunne bruges af andre end kejseren.

Svovlmunk>
Canon>
Og også hvis vi sammenligner de droider der i de nye film og så de droider der er i de gamle film, som virker noget mere klodset end i de nye:)

Og det samme er det med rumskibene.

Nu sker der jo det at infrastruktur bliver smadret i store krige, samt teknologi går tabt. Jeg ser intet modstridende i at de er mere avanceret i den æra hvor republikken eksisterede.

Ligeledes med "The Art of Lightning". Jeg synes det er helt fint, at lynkaster-kraften er gået tabt med de mange Jedis fald og kun Kejseren har adgang til dem i de gamle film (4, 5, 6). Dooku har også god gang i de knitrende fingre. I spillene er Force Lightning portrætteret som en Dark Side Skill, og den er en "high level skill".

Dog vil jeg sige, at krige har en evne til at skabe en rivende udvikling på den teknologiske front (og giver god mulighed for at teste nye våben osv.), så jeg er også lidt skuffet over at den gamle trilogi virker mere primitiv.

Men kan vi blive enige om, at Ewoks der baldrer højteknologisk krigsmateriel med bue og pil var lige en tand for langt ude? Jeg er med på den dybere tolkning, men filmisk virkede det meget søgt.
MarcusMarcusSkrevet 13/06-04 13:31, rettet 13/06-04 13:34 
Hyakotake>> Det virkede bare federe efter min mening at kejseren var den eneste der var trænet nok til at bruge de lyn. Han er jo både lederen i I-III og IV-VI, hvorfor skulle han så ikke kunne lære Darth Vader de samme tricks?

Enig, den kriger Ewok slutning er lidt overdrevet.
Jeg tror min personlige favorit er IV, egentlig.

Gatman>
WilliDaRappa>
Har i det hele taget aldrig syntes meget om de gamle starwars film.


Fy, fy, fy! :)

Nemlig!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/06-04 14:08, rettet 13/06-04 14:12 
Hyakotake>
Dog vil jeg sige, at krige har en evne til at skabe en rivende udvikling på den teknologiske front (og giver god mulighed for at teste nye våben osv.), så jeg er også lidt skuffet over at den gamle trilogi virker mere primitiv.

Men kan vi blive enige om, at Ewoks der baldrer højteknologisk krigsmateriel med bue og pil var lige en tand for langt ude? Jeg er med på den dybere tolkning, men filmisk virkede det meget søgt.

Jeg holder stadig på at Ewokkerne har Desintegrate-sticks :)

Læg mærke til hvordan alle stormtrooperne også forsvinder hver gang en Ewok har nakket én.

Anyway, nu foregår Star Wars altså ikke i en tid som anden verdenskrig, men i et univers hvor man i forvejen kan rejse mellem stjernerne på nogle få timer. Teknologi fremspringer af nødvendighed, og det ligner at de har hvad de skal bruge, ærlig talt :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/06-04 15:41, rettet 13/06-04 15:43 
Mysterious>
Hyakotake>> Det virkede bare federe efter min mening at kejseren var den eneste der var trænet nok til at bruge de lyn. Han er jo både lederen i I-III og IV-VI, hvorfor skulle han så ikke kunne lære Darth Vader de samme tricks?

Jeg kan da godt se, at en "boss" skal have unikke evner, ligesom i spil. Men det er bare let at bortforklare dit spørgsmål, hvis man tænker rollespilsmæssigt, og desuden bruger de brede fantasi-rammer, som hele Star Wars-eventyr-universet giver.

Der er sikkert masser af fiktive grunde til at Kejseren ikke har lært Darth Vader op i at lyne. Nogle af dem kunne være:

1. Kejseren ville alligevel have denne trumf på hånden, efter at Dooku forsvinder (?) (jeg gætter på at Dooku dør i treeren, men det er ikke for at spoile)

2. Darth Vader kan nogle "andre ting" f.eks. slås med lyssværd og lave Choke Grip og kan derfor ikke rumme mere Force-viden uden at hans hoved springer i luften. (Hans midiclorian count er højt, men ikke SÅ højt (brrrr, HADER midiclorian-teorien :-/!!!))

3. Darth Vader ØNSKER slet ikke at erhverve sig denne evne, da han synes det er noget sissy, og det ville lave kage i hans "breathing apparatus" foran på brystkassen hvis han begyndte at sende volt ud gennem fingerspidserne.

...find selv på flere... :-)
nerosnerosSkrevet 13/06-04 16:19 
Jar jar Binks skulle have tæsk og dø! De to nye film SUCKS!
Bashful Neophyte
solid snakesolid snakeSkrevet 13/06-04 20:32, rettet 13/06-04 20:33 
Jar Jar Binks er den største fejl
i Star Wars 1 og 2. Inden filmen er færdig hader man ham som pesten..
Heldigvis er han ikke så meget med i toeren.
Men der er tilgengæld alt for meget computer grafik,
i de 2 film.
De nye stormtropper er computer lavet med mere..
Hvilket efter min mening ødelægger filmene rigtigt meget.
Hvorfor holdt det fjols til Lucas
sig ikke til den gamle stil.
Der er intet som overgår de gamle film
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
nerosnerosSkrevet 14/06-04 12:29 
Jeg er fuldstændig enig med dig! Der er alt for meget computergrafik og det ødelægger totalt! Så synes jeg også det er federe at se på gamle rustne rumskibe end skulle se på ny pusede pocellensrumskibe!! Pu-ha det stinker!
Bashful Neophyte
MarcusMarcusSkrevet 14/06-04 12:50, rettet 14/06-04 13:00 
Enig angående computer grafik, og jeg synes specielt det er værst med Yoda.


Hyakotake>>
Hmm ja ok :) Fine forklaringer.

Siden Kejseren er den stærkeste kunne man dog også godt forestille sig at hans midiclorian tal var højere og derfor kunne lære endnu vildere skills end dem han selv lærer videre.
Ligesom med en troldmand og hans lærling. Troldmanden vil, hvis han bruger sin tid ordentligt, altid være foran lærlingen magimæssigt..
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-04 13:35 
de 2 nye film stinker. Det eneste som holder er Pod-Racing, det er for vildt!!! Resten er en gang blå lort.
For The Love Of The Game
CanonCanonSkrevet 14/06-04 13:42, rettet 14/06-04 13:44 
Men der var jo også en grund til Lucas lavede de tre sidste film i trilogien først.
Bah...
Michael_Michael_Skrevet 14/06-04 15:06 
Denver>

Nå ja, jeg var ikke lige helt sikker på at imperiet blev endeligt besejret i episode 6. I mange af de bøger der er skrevet i Star Wars universet som tidsmæssigt foregår efter episode 6 er der stadig masser af kamp med imperiet (bla. x-wing serien). Men det er nok bare forfatterne som ikke er blevet informeret af hr. Lucas.

Den nye Republik (the good guys) overtager Coruscant som hovedsæde kort efter begivenhederne i RotJ. Coruscant har altid været magtens centrum i SW-universet, uanset om der har været lyse el. mørke kræften ved roret.

I bøgerne er rollerne vendt lidt på hovedet. Den nye Republik (tidl. Oprørerne) er nu den reelle magtfaktor, mens de styrker fra Imperiet de møder, primært opererer i periferien og på mange punkter er de sølle rester af en tidligere stormagt.

Alle bøger er godkendt og koordineret af Lucas selv forresten. Et godt bud på episode 7-9 kunne endda stadig være Timothy Zahns fantastiske "Heir to the Empire"-trilogi.

--Michael
jaesjaesSkrevet 30/09-04 00:11 
Kender nogen til interviews, hvor George Lucas kommenterer på, hvordan Episode 1 og 2 er blevet modtaget af fansene?

Link eller referat, please?
WehnerWehnerSkrevet 16/07-05 14:14 
Godt nyt til alle Star Wars-fans:

http://www.606studios.com/bendisboard/showthread.php?t=21975

Det er naturligvis kun rygter, men i hvert fald må det siges, at være en meget veludført hoax, hvis det er en sådan.

Jeg kan ikke se noget galt i, at han manipulerer videre med de gamle film - dels er de hans, og hvis jeg havde lavet film, var der i hvert fald ingen, der skulle lære belære mig om dem, dels kan de, der foretrækker de gamle versioner jo bare holde sig fra de nye.

The boxed set to end all boxed sets
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GakuGakuSkrevet 16/07-05 14:22 
Jo vist, men han kunne måske udgive orignalerne på DVD. Så må han gøre hvad han vil derefter med filmene.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/07-05 14:50 
Kan man egentlig overhovedet købe de oprindelige tre film på DVD uden alt det ekstra digitale plidderpladder?
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 16/07-05 14:56 
Du kan få dem på Laserdisk, men ikke DVD.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
tastasSkrevet 16/07-05 15:35 
Suk.

Man bliver jo fattig :/

Faktisk lidt irriteret over at han gør det (hvis han gør det).

Det kunne han fint have annoneceret fra starten, så ville jeg have ventet på det. Nu kommer jeg jo måske til at sidde inde ned I+II, Special Edition DVD boks hvis man skal have den nye boks (og da jeg ikke kan få nok skal jeg jo)... For ikke at tale om den gamle VHS boks :)

På Jydsk: Træls!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
WehnerWehnerSkrevet 16/07-05 15:48 
Jeg tror faktisk ikke han har haft en ond snedig master-plan kørende i årevis. Mon ikke han udfører ideerne efterhånden som de kommer?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
67 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig