X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gul skærm?


Svar
MosterMosterSkrevet 08/06-04 11:03 
Er der et teknisk unikum som kan fortælle mig, hvorfor en ellers velfungerende PS2, pludselig lægger et gult skær på skærmen?
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
3of193of19Skrevet 08/06-04 11:07 
Bruger du RGB kabel? Det kunne være at en af årerne i kablet ikke er forbundet, så mangler der farver i billedet.
MosterMosterSkrevet 08/06-04 11:28 
Ja, det gør jeg, men jeg har prøvet at skifte det ud med et andet, uden resultat.
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
dRxLdRxLSkrevet 08/06-04 11:35 
Bare rolig det behøver ikke at være kablet. Det kan nemlig også være inde PS2'en eller i fjernsynet at den er gal ;-)

Ellers er det rigtig nok hvad 3of19 skriver at det kan være den blå farve der er faldet ud et eller andet sted i dit system, gul skyldes nemlig mangelen på blå:

Gul skærm?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 08/06-04 12:28, rettet 08/06-04 12:29 
Moster>
Ja, det gør jeg, men jeg har prøvet at skifte det ud med et andet, uden resultat.

Ofte er det ikke kablerne, men stikkene. Både i konsollerne og fjernsynene. De kan ikke holde til at blive taget ind og ud så tit, som mange af os gør det. Prøv at vrikke i stikkene i begge ender og se, om den blå farve ikke kommer hjem (hvis det ER det, der er galt).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/06-04 13:45 
dRxL>
Bare rolig det behøver ikke at være kablet. Det kan nemlig også være inde PS2'en eller i fjernsynet at den er gal ;-)

*lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MosterMosterSkrevet 08/06-04 14:04 
Efter lidt vrikken frem og tilbage ;) - har vi fundet fejlen. Det er stikket i PS2'en den er gal med, så det må jeg lige skifte i løbet af dagen.
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig