X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Live forlængelse


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/06-04 10:33 
He he. Jeg sad lige og kiggede på mine Liva-data og så, at mit abonnement er blevet forlænget til 2/5-2005. Hvordan ved jeg ikke, da det kreditkort, jeg brugte, for længst er udløbet - og der er ikke trukket penge nogen steder.

Måske er det et lille plaster på såret fra MS, fordi jeg brokkede mig over diverse småting, da jeg engang ringede til Live support. Han sagde nemlig, at han ville give mig et par måneder ekstra, som et plaster på såret???
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/06-04 11:00 
hvis der er trukket penge fra dit kort så skulle du gerne få en kvitiring send til den email du har skrevet i din live opsætning.
først der ved du at de har trukket penge.

men gå ind og tjek (kontroller) din konto oversigt og se om der er trukket penge.

Men ellers.. hvad brokkede du dig over?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
RitesRitesSkrevet 08/06-04 12:00 
De har heller ikke trukket penge for mig :)

Og jeg begyndte ved Jul for et år siden.
» a winner is you «
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/06-04 12:06 
har du også ikke et års abb?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
RitesRitesSkrevet 08/06-04 12:12 
Jo, som udløb for 3 måneder siden.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig