X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Screenshot?


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/06-04 01:54 
Hvordan tager jeg et screenshot i Windows Media Player?
Home is where the hardware is..
BobbeBobbeSkrevet 08/06-04 07:42 
Kan du ikke bare bruge Alt+PrintScreen?
Spiller nu: Wii
dRxLdRxLSkrevet 08/06-04 09:44 
Og jeg som troede det var nok bare at trykke "PRINT SCREEN" for at kopiere den gældende framebuffer over i hukommelsen. Hvilken forskel gør det at trykke +alt ?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
fumfumSkrevet 08/06-04 09:59 
Så er det kun det 'aktive' skærmbillede der bliver pushet på bufferen. Ellers er det hele skærmen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RonaldoRonaldoSkrevet 08/06-04 10:06 
Alt + Print Screen kopierer det aktive vindue over i udklipsholderen. Det er effektivt at bruge, hvis det aktive "vindue" ikke fylder hele skærmen.

Det er nogle medietyper, som ved brug af Print Screen, giver et sort billede. Det kan ikke fikses, og du skal have fat i en medieafspiller, som kan capture frames. Ulead DVD Player kan anbefales. http://www.ulead.com/dp/trial.htm
HankyHankySkrevet 08/06-04 12:25 
Mener også man kan capture frames med RealOne Player.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/06-04 14:43 
1000 tak Hanky, det virker sgu :)
Home is where the hardware is..
TweelTweelSkrevet 08/06-04 14:53 
Jeg har faktisk haft en sjov effekt med Media Player. Da jeg kopierede et billede i en film der kørte, og derefter pastede den i Paint blev filmen ved at køre i paint.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/06-04 15:57 
Lol. Det er jo netop det, som er problemmet hos alle :)
Home is where the hardware is..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 18/07-04 16:52 
Nu kan jeg ikke 'capture video screenshots' længere.. Nogen som kender et gratis program, så jeg kan gøre dette?
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig