X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Få 2 måneders gratis Xbox Live


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/06-04 17:50 
Kunne du godt tænke dig at prøve Xbox Live, men har du ikke lyst til at bruge 500 kr. på et Starter Kit endnu? Så har jeg løsninger lige her!

Jeg har talt med Microsoft om det og enhver, der har lyst til et 2 måneders trial til Xbox Live kan få det. Det eneste det kræver er en Xbox (doh!), en bredbåndsforbindelse og et kreditkort. Sidstnævnte er nødvendigt af sikkerhedsmæssige grunde og så fordi det gør alt sammen meget lettere.

Hvis du i forvejen har Xbox Live nytter dette trial card ikke noget, da det kun kan bruges til at oprette konto'er med!

Men skriv mig en mail på tf2tiic@hotmail.com med jeres adresseoplysninger og så skal jeg nok sørge for det!
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
psychomantispsychomantisSkrevet 07/06-04 19:06, rettet 07/06-04 19:08 
Jeg har tænkt lidt over det, men jeg kan ikke rigtigt få det til at betale sig. Korrigér mig endelig hvis jeg tager fejl. Jeg ønsker ikke at spille Live uden headset, som hvis jeg ikke husker helt forkert, koster 249 eller deromkring købt løst . Ergo betaler jeg 249 for to måneders x-box live og et head set. Men jeg kan gå ned og købe et starter kit til 399 som inkluderer et helt års abonnement og et headset. Hvori ligger fidusen?
nullernullerSkrevet 07/06-04 19:21 
ja så er det ikke nogen fidus for dig.
men for ham der gerne bare lige vil smugkigge på det geniale live koncept, er det et rigtig god ting med 2 måneders live.
Nu med Xbox 360
psychomantispsychomantisSkrevet 07/06-04 19:24 
Men hvis ham der bare vil snuse, så beslutter sig for at fortsætte så trækkes der vel automatisk 500 for det næste år, stadigvæk uden headset. Så kan han selvfølgelig melde fra og så oprette en ny konto med et starterkit. Ok, men lidt besværligt.
nullernullerSkrevet 07/06-04 19:52 
så VIDT jeg VED, så kan du købe et livekit. og proppe den nye 12 måneders kode ind. og så kan du jo beholde dit gamertag (som du oprettede med dit gratis 2måneders abo.)

men det gider grilbiller sikkert godt at svare på så vi ved det 100%

jeg gør nemelig det samme. mit abo. udløber d. 30/10
og mit headset er gået i stykker så jeg køber et nyt kit. til 349.- (eller hvad det nu koster til den tid)
og dermed beholder jeg mit gamertag.

/nuller
Nu med Xbox 360
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/06-04 19:52 
Der trækkes ikke 500 for det næste år. Der trækkes ca. 60 kr om måneden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/06-04 20:00, rettet 07/06-04 20:01 
nuller>
men det gider grilbiller sikkert godt at svare på så vi ved det 100%
/nuller

selføgli.
gider han det.

Det man får med posten fra MS er det samme skrabelod som findes i de livespil som kører med live kampange i øjeblikket.

når de 2mdr er udløbet trækker den automatisk de ~50kr.
derefter kan man gøre 2½ ting.
Den "dovne" gå ind i Live menuen og køb et års abb til ~450kr og køb et headset ved siden af.

Den kloge: køb en live kit i en butik og indtaste den "nye" kode og "pling" er års abb + headset = ~399kr

Den smarte:
køb rainbow six 6/project godtham racing2 Live kampange pakken som indholder et live kit + headset og 12mdr. pg indtast den i live menuen
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig