X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets festivaller - Hvem skal med?


Svar
MarcusMarcusSkrevet 06/06-04 17:38, rettet 09/06-04 15:06 
Ja, jeg synes lige at alle festival gængerne skulle samles i en tråd. Line-ups ser gode ud forskellige steder selvom det at miste Midtfyns ikke var for godt! :(:

Roskilde(1-4 Juli) har: Zero 7, Luke Vibert, Swan Lee, Pixies, Muse, Lyrics born, Franz ferdinand, Graham Coxon, Fatboy Slim, David Bowie, Bergman rock, !!!, Basement Jaxx, Fatboy slim, The hives, Avril Lavigne og N*E*R*D, (1050 - 4 dage)
Http://www.roskilde-festival.dk

Hurricane(25-27 Juni) (i nordtyskland) har: Air, The cure, Black rebel motorcycle club, Mogwai, Pixies, Placebo, David Bowie, Graham Coxon, Franz Ferdinand, PJ Harvey, The Hives og Cypress Hill(3 dage - 635) (Uden rejsen frem og tilbage)
Http://www.hurricane.de

Jeg regner lige for tiden med at tage med til Hurricane i alle 3 dage hvis jeg kan finde en måde at komme frem og tilbage på.

Skal i med til nogen festivaller i år?
GatmanGatmanSkrevet 06/06-04 18:54 
Jeg skal på Midtfyn i 3 dage og efterfølgende på Roskilde i alle dagene.
Midtfyn bliver nok mest druk/hygge og Roskilde musik for mit vedkommende.
Jeg burde ikke lave en liste over navne, jeg gerne vil høre, da den slags som regel ikke er noget, jeg kan overholde. Men jeg kan da lave lister over hvem, jeg gerne vil se, hvis omstændighederne tillader det:
MF: Kashmir, Faithless, Groove Armada, Air og Filur.
Bjørn Svin og Sugarhill Gang ville også have været på listen hvis det ikke var fordi de spiller før jeg ankommer. (Og hvor fanden er Dizzy Mizz Piggy og Alexanderband?!)

RF: Beenie Man, Blue Foundation, Dizzee Rascal, Fatboy Slim, DJ Krush, Lex Records' line-up, Muse, N*E*R*D, Promoe, Santana, Scratch Perverts, Slow Train og Wu-Tang Clan.
Selvom det virker utopisk at jeg skulle komme til at opleve alle disse (også fordi spilleplanen ikke er offentligjort endnu), er der en del andre, som jeg, uden at have kendskab til dem, kunne forestille mig spillede noget, jeg ville kunne lide, blot ud fra beskrivelsen på RFs site.
SumezSumezSkrevet 06/06-04 22:58 
Jeg skal temmelig sikkert på Roskilde, og jeg har også lovet at tage med på http://www.nakkefestival.dk]Nakkefestival[/LINK]" target="">Nakkefestival, der i stor grad har fokus på druk/hygge. Det lovede jeg også sidste år, så i år må jeg hellere holde det..
Og hvis jeg snart får nogle penge, smutter jeg også til http://www.fkpscorpio.com/meraluna/]M'era Luna[/LINK]" target="">M'era Luna i Tyskland.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcKMarcKSkrevet 09/06-04 14:53 
Midtfyns Festival aflyst: http://www.midtfynsfestival.dk/mf.asp?lang=dk
NaieraNaieraSkrevet 09/06-04 14:58 
Weee, jeg var til den sidste ever Midtfyns Festival :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MarcusMarcusSkrevet 09/06-04 14:59 
Hmm det udelukker da lidt muligheder, ingen Air i DK.
asmasmSkrevet 09/06-04 15:53 
Jeg har været til http://www.wave-gotik-treffen.de i Leipzig i pinsen.

Næste festival bliver Roskilde (Dropkick Murphys og Bowie)
hvor jeg skal stå i øltelt =P

og så slutter jeg også sommerens udskejelser af med en tur til M'era Luna (Covenant, In Extremo, Fixmer/McCarthy, Funker Vogt, Welle Erdball, Icon of Coil, Decoded Feedback, Rotersand )
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
GatmanGatmanSkrevet 09/06-04 19:26 
Nå, ingen Midtfyn.
Jeg overlever nok, da Roskilde stadig står for tur, men jeg må da indrømme jeg er rimelig ærgerlig over at have mistet 800 kr. på den MF-billet. :(
fumfumSkrevet 09/06-04 19:35 
Det kommer vist an på hvor man har købt den. Se linket

Penge tilbage?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
HankyHankySkrevet 09/06-04 19:36 
Havde læst et sted, at man kunne bruge sine købte
Midt-fyns billetter til at komme ind til Roskildes' istedet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
fumfumSkrevet 09/06-04 19:45 
Ja, men kun om søndagen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
GatmanGatmanSkrevet 09/06-04 19:46 
fum>
Det kommer vist an på hvor man har købt den. Se linket

Ved det. Men jeg købte den på Posthuset, (Dvs. BilletNet) så æv, æv.

Og ja, man kan få lov at komme ind på Roskilde-festivalen den sidste dag med en MF-billet. Men jeg har allerede en billet til hele RF og der er vel næppe nogen, der vil købe min MF-billet af den grund. ;)
SumezSumezSkrevet 10/06-04 17:50 
asm>
Jeg har været til http://www.wave-gotik-treffen.de i Leipzig i pinsen.

Jeg hader jer. Jeg var meldt til, men løb tør for penge. I det mindste kommer Crüxshadows her i næste måned, så det kunne være værre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/06-04 18:01 
Gatman>
Og ja, man kan få lov at komme ind på Roskilde-festivalen den sidste dag med en MF-billet. Men jeg har allerede en billet til hele RF og der er vel næppe nogen, der vil købe min MF-billet af den grund. ;)

Hvis du kan få arrangeret at alle de bands jeg gerne vil se spiller om søndagen, så er jeg frisk! ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
MarcusMarcusSkrevet 13/06-04 14:31, rettet 13/06-04 15:33 
Jeg har besluttet mig til at tage med til Roskilde nu. Måske vi kunne mødes derinde, på et tidspunkt?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig