X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2, Killzone, Fable film mm.


Svar
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 06/06-04 17:09, rettet 06/06-04 17:11 
film fra Killzone,Fable,Halo2,GT4 osv.
Halo 2 CTF gameplay video *mums!*

ENJOY!

klik her!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/06-04 18:11 
Tak! :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/06-04 18:17 
Er du tosset, hvor Killzone skuffer :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 07/06-04 18:29 
Hvorfor gør det så det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KilroyKilroySkrevet 07/06-04 18:34 
Jeg synes det ser meget fråderen ud. Det ser ikke lige så fedt ud som Halo 2, men det ser på en måde mere "realistisk" ud, hvis I forstår...
Kilroy Was Here
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/06-04 20:15 
Okotta>
Hvorfor gør det så det?

Lidt for meget been there, done that...Men måske er min hjerne bare Bungie skadet :-)

Glæder mig dog stadig til at købe det!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SolaegSolaegSkrevet 08/06-04 00:31 
Det virker bare så pokkers forkert med rocket launcherens auto-"ram", da det jo ikke har en skid med skills at gøre. Desuden så bliver jeg altså godt tosset, hvis man i MP (og egentlig også SP) kan slå det med at køretøjerne går i stykker fra. Det giver jo ikke mange muligheder for at lave lidt sjov med banernes mange muligheder ved hjælp af granater og rocket launchers.

Jeg ved heller ikke, om det nye covenant-sværd vil gøre gameplayet bedre, eller i det hele taget at kunne spille som covenants er et godt tiltag.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/06-04 13:41, rettet 08/06-04 13:41 
Tror du ikke man bare kan slå auto-aim fra i menuen? Jeg glæder mig over de nye ting, for som jeg ser det, add'er det til spillets fun factor.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PlaykidPlaykidSkrevet 08/06-04 13:50, rettet 08/06-04 13:51 
Det er vigtigt at bemærke at et direct hit med en RL, ikke dræber føreren. Det er derimod bilen der tager af for skaden, om det så dræber i et skud hvis man rammer personen inden i, er jeg ikke helt sikker på.
Jeg er også spændt på de nye tiltag, jeg glæder mig til at prøve dem og se om de gør spillet ære.
Det er også kun eliter du kan spille med i multiplayer Griberg, det er i hvert fald alt vi ved for nu.

Ellers skulle det ikke være umuligt at spille spartanere mod spartanere.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig