X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

mulig mangel under rare


Svar
la0sla0sSkrevet 05/06-04 21:43 
Jeg kiggede med stor fornøjelse jeres rare del igennem, især på hardware side, og kom til at tænkte på, om i ikke mangler at skrive Capcoms CPS changer på listen? Jeg er bevidst om, at man muligvis kan tale imod at kalde den konsol, men alligevel? Der blev dog udgivet specielle "cartridges" (hvor lyder det sjovt i denne sammenhæng), kun til Changeren, som jo var "konverteringer" af arcadeboardene. Alt i alt synes jeg da egentlig den burde høre under "andre", og den vil da heller ikke skade som et af de mere spøjse indslag? :)


http://darkwatcher.psxfanatics.com/console/cps.htm

og

den her med bedre picts
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 05/06-04 21:53 
Den er skam på vej.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 05/06-04 21:55 
hvorfor nu påvej, før var du ahead of me? :)


hvad med playdia'en?
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 05/06-04 21:55, rettet 05/06-04 21:57 
Jeg opdagede lige, at den ikke var blevet opdateret endnu ;) Ditto for Playdia.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 05/06-04 21:57, rettet 05/06-04 21:57 
ahhh :)

ja men jeg har også travlt med at spille alle mine pippin og playdia spil ;)

så jeg smutter
Hvad sker der?
HulleHulleSkrevet 05/06-04 22:19, rettet 05/06-04 22:19 
Var der ikke også noget med at Ericsson skulle lave en konsol engang, var det en af dem?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
MIKA-LMIKA-LSkrevet 06/06-04 19:00 
Der kan ikke rigtig tales om "mangler" under Rare som sektionen er nu. Jeg har mere end dobbelt så meget materiale liggende som uploaded, så der er masser på vej - bare ha' en lille smule tålmodighed.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig