X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tegneserie-spil


Svar
CoreCoreSkrevet 05/06-04 11:54 
Som Marvel-fan, har jeg svært ved at lade være med at anskaffe mig spil der er bygget over Marvel-characters, også selvom spillene sjældent får særlig gode anmeldelser.
Oftest bliver disse spil mildest talt svinet til af anmeldere alle steder, men en sjælden gang i mellem dukker der et enkelt spil op som egentlig er sjovt nok. Det sidste jeg selv stødte på er The Hulk, som jeg faktisk syntes var udemærket af en simpel beat'em'up-titel at være, men dette havde heller ikke fået særlig rosende ord, fra anmelderne. Hvad syntes i ? Hvilke tegneserie-spil vil I mene er endt som nogle rimelig gode spil ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 05/06-04 12:03 
Marvel vs. Capcom 2 =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 05/06-04 12:08 
Spiderman The Movie.
De fleste 2D-fightere med Marvel-figurer.
The Hulk har potentiale, men det bliver for hurtigt det samme igen og igen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
3of193of19Skrevet 05/06-04 12:08 
jep jep, MvsC2 er et fantastisk sjovt fighter spil, især i multiplayer. Faktisk et af de få fighterspil der fungerer godt med standard Dreamcast paddet btw.
CoreCoreSkrevet 05/06-04 12:15, rettet 05/06-04 12:16 
Ja, Spiderman The Movie syntes jeg også holder 100 %, og det første Spiderman-spil til PS1 er egentlig også ret godt.

Marvel Vs. Capcom har jeg aldrig prøvet så det kan jeg ikke rigtig udtale mig om, det eneste af capcoms 2D-fightere med Marvel-characters jeg har spillet er X-men children of the Atom til PS1, og det var ikke særlig heldigt, men det er jo altid sjovt nok at spille med X-men...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ChronoChronoSkrevet 05/06-04 12:22 
Jeg havde da en del rosende ord til The Hulk så vidt jeg husker :)

Et rigtigt sjovt spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Michael_Michael_Skrevet 05/06-04 12:46, rettet 06/06-04 11:22 
Marvel Super Heroes (SS).
Eminent Capcom-fighter baseret på "The Infinity Gauntlet" sagaen.

ShadowMan(N64)er også OK. Meget mørk og dyster.

SpiderMan(DC)Sjovt, men kort. God Marvel-atmosfære.

--Michael
dRxLdRxLSkrevet 05/06-04 14:19 
Palmer Eldritch>
Marvel Super Heroes (DC).

Enten menuer du det her: http://www.playright.dk/infotitel.php?id=1170 eller også mener du marvel vs. capcom 1 til dreamcast.
Hvilken af dem er det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JesperJesperSkrevet 05/06-04 14:23 
Måske fordi der mest bliver diskuteret konsol spil her, men I glemmer da en af de mest oplagte, nemlig Freedom Force til PC... det er nu også rimelig sjovt.
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/06-04 14:24 
Det nye Spider-man ser lovende ud. Det er selvfølgelig en videreudvikling af etteren, men de har trukket et GTA-lignende sandbox-gameplay nedover så du kan løse en masse side-opgaver udover hovedhistorien.

Desuden kan jeg varmt anbefale City of Heroes (til PC) som man kan spilde meget af sit liv på ;)
Michael_Michael_Skrevet 06/06-04 11:21 
dRxL>
Palmer Eldritch>
Marvel Super Heroes (DC).

Enten menuer du det her: http://www.playright.dk/infotitel.php?id=1170 eller også mener du marvel vs. capcom 1 til dreamcast.
Hvilken af dem er det?

Det er MSH til Saturn. Sorry about that. Nu rettet.

--Michael
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/06-04 16:00 
Palmer Eldritch>
ShadowMan(N64)er også OK. Meget mørk og dyster.

Er det ikke en valiant/Acclaim comics figur?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GakuGakuSkrevet 06/06-04 16:06 
Shadowman var en Valiant-figur indtil Acclaim købt rettighederne til ham og resten af Valiant-universet. Derefter gør de, hvad du kunne for at ødelægge det, de købte.
GakuGakuSkrevet 06/06-04 16:10 
På E3 blev præsentende et x-men spil "X-Men Legends", der ser ud til at blive temmelig godt.

Preview på IGN
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/06-04 14:03 
Gaku>
Derefter gør de, hvad de kunne for at ødelægge det, de købte.

Hvad skete der egentlig? Havde det ikke et "Acclaim Comics" brand, på et tidspunkt?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GakuGakuSkrevet 09/06-04 14:55 
Valient startede ud rigtig godt med Jim Shooter ved roret. Men da succes og gode slagstal begyndte at komme, gik resten af Valiant sammen om at smide ham på porten. Rygterne vil vide, at selvom Jim er en dygtig forfatter og editor, skulle han være meget svær at arbejde sammen med. Resultatet var, at kvaliteten blev støt faldende, og den eneste tegneserie der forblev læsbar var Shadowman. Efter nogle år købte Acclaim rettighederne til hele Valiant´s figurkatalog. Ideen var at kunne lave spil baset på egne ejede figurer. Acclaim genstartede i 1997 hele universet med nye karakterer, der hedder / var baset på de gamle figurer fra Valiant. Den eneste af de nye tegneserier, som er værd at læse er "Quantum & Woody". Pudsigt nok var "Quantum & Woody" ikke baseret på valiantfigurer, men
med helt nye karakterer.

Valiant og Acclaim
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 09/06-04 21:25 
Quantum & Woody var alt for godt, og rigtig sjovt, de måtte gerne komme tilbage
these go to eleven....
JAAJAASkrevet 09/06-04 22:56 
Iron Man til GBA er ret godt skruet sammen.
CoreCoreSkrevet 23/06-04 22:19 
Det må jeg sgu gi' dig drxl, jeg har lige fået fat i Marvel Vs. Capcom 2, og det er da et fantastisk spil, ikke alene er der rigtig mange fede Marvel-characters med, men Jill fra Resident Evil der river zombier, krager og monsterhunde ind i arenaen er da for fedt. Og jeg elsker den tegnefilms-agtige grafik :)

Jeg har også endlig fået prøvet X-Men: Next Dimension til boxen, og det er nok den dårligeste fighter, jeg nogensinde har set ! Hvad sker der for det der slow motion-tempo...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 22/07-04 19:18 
Jeg er ikke den store tegneserie-freak, men Activision har netop annonceret, at der er et spil på vej bygget over The Fantastic Four. Det synes jeg, er en god nyhed :)
LingobarLingobarSkrevet 22/07-04 22:50 
Soul Calibur 2 er godt nok ikke et tegneseriespil, men Spawn og Necrid er med på Xbox-versionen. Og det er da et godt fighting-spil. Det er bare ærgerligt at man ikke kan bruge Spawns kæder...
Dine dage er salte...
RuneSPRuneSPSkrevet 22/07-04 23:20 
Necrid er med i alle versioner, men Spawn er kun med i Xbox versionen... Link er med i GC versionen (startede Zelda egentlig ikke som en tegneserie, eller sådan noget?)
LingobarLingobarSkrevet 22/07-04 23:21 
-og Heihatchi fra Tekken er med på PS2-versionen.
Dine dage er salte...
CoreCoreSkrevet 23/07-04 00:43, rettet 23/07-04 00:44 
Necrid er da ikke en tegneserie-figur hva' (?), han er bare designet af Todd McFarlane Productions...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LingobarLingobarSkrevet 23/07-04 00:46 
Jo, det er rigtigt. Han er lavet eksklusivt til dette spil. Jeg tager foden ud af øret, og lukker for denne gang. <:!
Dine dage er salte...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig