X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny Fable video!


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/06-04 07:57, rettet 04/06-04 09:25 
Heh... Tjek den her nye video ud:O)

Man ser en del combat! Det ser faktisk ret polished ud! Framerate, draw distance etc virker stabilt nu, men det ligner også mere en Zelda agtig ting, end Morrowind IMO!?

Tja, men stemmningsfuldt ser det ud!

Edit: tjek også denne 20 Minutter lange Jade EMPIRE Video ud: http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_jadeempire_e3_2k4_demo.wmv

-Val

62 MB satanO_O
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 04/06-04 13:13 
Jeg kunne personligt godt tænke mig, at Microsoft og deres hær af udviklere, begyndte at indse de begrænsninger som Xbox'en har, og undlod at blive ved med at smøre deres spil ind i "de vilde" grafiske effekter - oppulente textures, lys kilder fra alle mulige steder, en pænt lang drawdistance, osv osv - når det er tydeligt at hardwaren ikke kan trække det optimalt.

F.eks Ninja Gaiden kan klare 60 fps, fordi det mest foregår i kontrollerede og lukkede miljøer, men når man istedet befinder sig udendøre, i NG, så er det tydeligt at der skæres ned på texture kvaliteten og ditto kvalitet i arkitekturen, for at holde en høj framerate. De chapters der foregår indendørs, i NG, er grafisk flottere end udendørs scenarierne.

Not so i Fable - udvikleren har smidt om sig med grafisk trylleri til højre og venstre, både indendørs og udendørs, og det lider spillet altså meget under. Frameraten bliver taberen - og det kan ses.

Nej - jeg er ikke imponeret af frameraten i Fable; Jeg synes det ser galt ud, det meste af tiden.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/06-04 15:11 
O_O

Gahh.... Det er svært at sammenligne et RPG der ikke er kommet ud, med et action adventure.

Hvis der er rigtig store områder i Fable ala Morrowind(?), så.. Ja, så er det vel klart, at det er begrænset hvad der kan gøres med 64 MB^_^

Synes det køre rimelig smooth!

Kan øjet overhovdet opfatte hvor mange FPS der er? Jeg troede man skulle bruge dev kits, til at se det!? Det skal man måske også?

-Val
Well crucify the insincere tonight...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/06-04 16:19, rettet 04/06-04 16:22 
Valkyrie>
Kan øjet overhovdet opfatte hvor mange FPS der er? Jeg troede man skulle bruge dev kits, til at se det!? Det skal man måske også?

Man kan i hvert fald ikke vurdere en framerate på baggrund af en film fra nettet - det eneste man kan vurdere er, om den er stabil, ikke hvor mange FPS der er.

Og hele den her debat om frames er efter min mening skruet helt ud af sammenhæng... Der er langt vigtigere ting end frameraten... Så længe frameraten er direkte skadelig for spillet, er gameplay, stemning, styring, udfordringer, den generelle oplevelse og underholdningsværdi trods alt noget vigtigere - og det er formentlig sådan en lang række udviklere føler.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
NeoLiteNeoLiteSkrevet 04/06-04 20:19 
Så skulle der være en release date på Fable og den er nærmere end man skulle tro..


Fable will be out in September 2004 in all NTSC (USA) territories and in October 2004 for PAL (EUROPE) territories.

Link...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig