X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Selling Son's Beloved PlayStation 2


Svar
MIKA-LMIKA-LSkrevet 03/06-04 23:09 
Selling Son's Beloved Play Station 2 For Punishment!

"CHILDREN LISTEN UP DO NOT DISRESPECT YPUR PARENTS YOUR FRIENDS OR YOURSELF BECAUSE US PARENTS ARE SMARTER THAN YOU AND WE WILL FIND OUT ABOUT ANY AND ALL THINGS YOU TRY TO HIDE."

Ja det tør da svagt antydes....

Hele historien!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
The DaneThe DaneSkrevet 03/06-04 23:21 
Den knægt har da seriøst selv været ude om det (hvis historien er rigtig :D).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 03/06-04 23:30 
"That’s right my 13 year old son drank a bottle of Dom Perignon champagne"

Haha :D
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/06-04 00:13 
Sådan en lille møgunge, var det min vill jeg selv tage PS2´en og tvinge ham til at se på hvor dårligt jeg kunne spille de spil han er bedst til(hader selv at se på folk der nosser rundt i det i et spil og på ingen måde kan finde ud af det og man selv er super dygtig til det, den der hader det mest dog er nok Per S hvis ikke jeg husker meget forkert en dag vi spillede Radiant silvergun hjemme hos ham, kan jo ikke gøre for jeg ikke lige var så god til det*gg*), og han havde ikke fået den igen før end at jeg var blevet træt af, eller for den sags skyld DVD drevet ikke kunne læse film længere(så burde den jo faktisk kun være godt 6 mndr. gammel før det ville ske jo*g*). Han skulle selvfølgelig finde sig et lille arbejde feks. kører med aviser så han kunne tjene pengene ind igen, og de ville selvfølgelig være med Accept card renter ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HeroldHeroldSkrevet 04/06-04 11:42 
Jeg kan da godt forstå at ungen er underlig. Han faldt jo i gryden med væksthormon som spæd...

"EVEN A 6’3” 13 YEAR OLD"

190,5 centimeter høj? :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 04/06-04 17:43 
LOL, slå den dreng!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig