X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste XBOX gun?


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 03/06-04 21:44 
Hvilken pistol er den bedste til XBOX. Og findes der egentlig en gun der er mere "officiel" end alle de andre? (A la G-Con til PS).

Var der ikke noget med at SEGA anbefalede Thrustmaster's Beretta til THOTD III?

Hvad anbefaler i?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
CoreCoreSkrevet 03/06-04 21:54 
Jeg har faktisk på et tidspunkt set at, der er blevet lavet en X-box-version af riflen fra Silen Scopes arcade-maskinerne, men jeg tror at det kun er en japaner-ting, og den kan vel egentlig heller ikke bruges til andre spil, men mon ikke det er Konami der har lavet den.
OK, det var næsten flere spørgsmål end svar, men her er da nok en eller anden der ved noget om dette :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-04 22:18 
Til KT 8 prøvede jeg KTCs Mad catz pistoler. De virkede ret goe. Men efter som jeg ikke har prøvet andre ved jeg jo ikke hvordan de står iforhold.
Spiller nu: Phantasy Star IV
LingobarLingobarSkrevet 05/06-04 00:53, rettet 05/06-04 00:54 
Lige et tillægsspørgsmål: Er det muligt at få en lightgun der ikke ligner en vandpistol fra BR? (Og ja, jeg ved de alle er i plastic, men formen på dem ligner dårligt designede lazerpistoler.)

Jeg har set en Beretta, men den var lidt kedelig.

Den må gerne være i samme stil som denne PSX-gun: http://img.kelkoo.com/pdb/34001/large/09/23/63/9236322.jpg
Dine dage er salte...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 06/06-04 20:30 
Er der da slet ingen af jer der har en XBOX gun?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
LingobarLingobarSkrevet 06/06-04 21:03 
Mens jeg har ledt efter en pæn gun, har det været MadCats der har fremstået som den bedste. Men jeg har ikke prøvet den selv...
Dine dage er salte...
GreaseballGreaseballSkrevet 07/06-04 11:59, rettet 07/06-04 18:25 
Så en anmeldelse af en lightgun til Xbox i det seneste Xbox-mag. Kan ikke lige PT huske navnet på den men slår det efter når jeg kommr hjem.

Den er formet som en sniper-riffel og kan, ved at fjerne løb og scope blive til en shotgun, med ladegreb, fjernede man skæftet har man en normal gun.

Farven er heldigvis holdt sort, med lidt xbox-grønt, i stedet for disse "vandpistols" farver.

OPDATE: Fandt navnet på den "Arcade Rifle and Shotgun" fra Coodbetterbest(??)
Detsvære er deres side på www.gbbgroup.com under ombygning. Men tror faktisk det er den samme som Core talte om, den sælges i hvertfald sammen med Silent Scope Complete

Link...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig