X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamer-kids?


Svar
BlossomBlossomSkrevet 02/06-04 15:16, rettet 02/06-04 15:20 
Efter at min efterlysning af Søster Salsa idag, oplyste mig om en over 3 mdr. gammel nyhed : nemlig at Chrono Jr. er kommet til, blev jeg lidt nysgerrig.
Til dels på grund af min åbenlyse uvidenhed om netop den lille nyankomne P:R profil.

Derfor og fordi der også har været lidt snak frem og tilbage omkring alderen på mange P:R medlemmer kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange forældre/kommende forældre der egentlig er herinde..

Jeg selv er den lykkelige mor til Søren, som bliver 2 år d.3 juni.
Han har fra ca. 8 mdr's alderen interesseret sig meget (for meget) for mine joystick. Efter han havde ødelagt 1 (N64) fik han det at lege med.

Nu har spilinteressen så udviklet sig til, at så snart mor og søskende sidder og spiller lidt, og han mener han får for lidt af vores opmærksomhed, så stiller han sig gerne foran fjernsynet og spreder ben og arme ud så det er komplet umuligt at se noget.
Til stor irritation for især søskende.. Jeg synes det er lidt kært.. (indtil jeg dør i spillet)
Han er vild med at se på Mariokart..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
DizzyDizzySkrevet 02/06-04 16:31 
Jeg er Far til en Datter på 4 år, hun elsker at spille Bayblade på psx, Alladin & Løvernes konge på MD, Batman og Junglebogen på SMS. Samt div børnepsil til pc.
I det hele taget er hun meget fascineret af computerpsil :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
rapsacrapsacSkrevet 02/06-04 17:58 
den 6. august er jeg sat til at skulle være far. ender mit barn med at blive ligesom min niece og diverse nevøer bliver der virkelig kamp om konsollerne hjemme hos mig...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Michael_Michael_Skrevet 02/06-04 18:45 
Far til Noah (8 år), Sally (6 år) og Molly (3 år).
Alle opfostret på en streng diæt af Sega og Nintendo.

Mest spillede:

Pokemon stadium (N64)
Super Mariokart (SNES)
Sonic adventure 2 (DC)
Super Mario Bros 3 (GBA)
Super Mario World (GBA)
Space Channel 5 (DC)
Saturn Bomberman (SS)

--Michael
CoreCoreSkrevet 02/06-04 19:39, rettet 02/06-04 21:35 
Far til to:
Benjamin på 5, og Sebastian på 1.
Benjamin gamer, og det gør han i den hårde stil, hans favoritter er :

Rebel Strike (GCN),
Midtown Madness (XBX),
Spiderman (PS2),
Superman (PS2),
Hulk (PS2),
Star Wars: Episode 1 Racer (N64),
Shadows Of The Empire (N64),
I-Ninja (PS2),
Super Mario 3 (GBA),
Super Mario Land 2 (GB),
Tetris (selvom han er overbevist om at det faktisk gælder om at bygge høje huse) (GB),
Spiderman (PS1),
Crash Bandicoot (PS1).

Sebastian syntes bare at det er fedt at tænde/åbne X-boxen...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/06-04 20:27 
Far til Julie på 12½. Opfostret på Mario Kart, Pro Evo, og Magnus & Myggen (og med svær hang til Tekken og Soul Edge).

Efter en periode på et års tid hvor spil var absolut yt, er vi nu nået til en diskussion om hvorvidt hendes nuværende favorit, en eller anden side-scrollin' shooter på hendes Nokia, er en Defender-klon eller ej. ;)
Michael_Michael_Skrevet 02/06-04 20:39 
Core>
Tetris (selvom han er overbevist om at det faktisk gælder om at bygge høje huse hus) (GB),

Mange, små hurtige spil, så:)

--Michael
CoreCoreSkrevet 02/06-04 21:34 
Ja, jeg prøvede en dag at rette ham, og sagde "så skal du da rykke den der ud i siden så den fylder linien ud", og så sagde han overbevist om at nu rablede det for mig at: "så bliver man da aldrig færdig"...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/06-04 22:21 
Jeg er far til verdens sødeste pige, Ida, på snart 2 år (den 20/6).

Indtil videre elsker hun Dreamcast memorykort (specielt det at hive batteribeskyttelses-dimser ud). Controllers i alle afskygninger og at åbne og lukke XBOXen. Og så griner hun af Vib Ribbon.
Jeg glæder mig til at hun selv kan spille.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
DarklynoonDarklynoonSkrevet 03/06-04 00:44, rettet 03/06-04 00:45 
far til elias, snart 10 måneder, de eneste gange han har set far spille er når le Roof og jeg har siddet med hver sit arcadestick og spillet kof98 på le roofs neogeo, uden nogen interesse for hvad der sker på skærmen, og med stor undren over hvad der lige er så fantasktisk ved disse sticks. håber på at han arver sin fars evner og interesse for 2d fighters

så har jeg en på vej som indtil vidre er sat til den 15 jan, men scanningen vi endnu ikke har været til, kan ændre på det
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig