X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ONLINE


Svar
HNHNSkrevet 09/04-03 13:37 
Jeg har læst på ps2 hjemmeside at man kan komme online med ps2 nu.

Er der nogen der er online og hvor kan man købe adapteren?
NaieraNaieraSkrevet 09/04-03 13:47 
Hvad for en hjemmeside læste du det på? Det dur jo ikke, hvis du læste det på den amerikanske hjemmeside...

Du kan godt købe en uofficiel adaptor, men den virker ikke med alle online spillene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HNHNSkrevet 09/04-03 15:02 
Det læste jeg på playstation.com også valgte jeg dansk
SquareSquareSkrevet 09/04-03 23:17 
Der er mange forskellige måder man kan være "online" på Ps2. Men det du har set, er evt. det Linux kit man kan købe, så man kan lave sin computer om til en hel lille computer med HD og internet og det hele. Men man kan også her i danmark købe amerikanske online adaptors... ved dog ikke så meget om det. Jeg har set de sælger dem inde på Gamebits

Gamebits
It's only a state of mind.
NaieraNaieraSkrevet 09/04-03 23:19 
Det er jo ikke de officielle de sælger hos GameBits.

I Danmark kan man ikke, officielt, komme online med en normal PS2 (uden Linux).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 10/04-03 08:13, rettet 10/04-03 08:13 
Som Naiera skriver - så kan man i danmark ikke komme online med sin PS2 lige nu (her taler jeg om at spille online).

Hvis man har chippet sin PS2 kan man dog godt importere den officielle PS2 Network Adaptor fra USA og købe US online spillene. Jeg har selv den officialle adaptor og den virker fint på en PAL konsol :)

Jeg kan ikke anbefale de uofficielle adaptors (der tilsluttes via USB) da de ikke er 100% kompatible med alle spil !
FizbanFizbanSkrevet 10/04-03 08:44 
Jeg kender flere der spiller THPS online, og har gjort det i måneder. Og ingen af deres PS2'er er chippet. Dette er sæ'fø'li en uofficiel adaptor, men med de samme spec's som den officielle.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 10/04-03 10:13, rettet 10/04-03 10:16 
Specs på de to adaptors ikke de samme og de to adaptor typer er ikke kompatible !

Der er f.eks. begyndt at dukke spil op der ikke understøtter USB adaptors men kun den officielle Sony adaptor (der ikke tilsluttes via USB).

Alt dette har vi været igennem...

Link til gammel thread
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig