X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal Arms... Where are you???


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-04 11:42 
Jeg har besluttet mit at købe Metal Arms: glitch in the system til cuben. Så jeg ringer glædeligt ind til ebgames på strøget og fisketorvet... Og ingen af dem har spillet liggende... hvad gør jeg? Jeg MÅ eje det spil.

Er der nogen som har set det herinde omkring kbh, eller city 2 eller sådan noget...

nogle gode råd til en desperat mand?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 01/06-04 11:48, rettet 01/06-04 11:48 
Giv VUGames et kald. De distribuerer spillet, og kan sikkert hjælpe dig med at finde en forhandler af dette fede spil :)

VU Games - Kontakt
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-04 12:18 
Hmm... Jeg snakkede med VUgames, og metal arms er ikke noget de handler med mere til cuben.. Hvad sker der mand? hvornår udkom spillet? sidste jul?... De siger at de har svært ved at få solgt gamecube spil. Hvem var det lige der sagde at det går godt for nintendo?

Ja, gu er jeg sur.
For The Love Of The Game
ninja copninja copSkrevet 01/06-04 13:01 
Hvis du har mulighed for at handle over nettet, så har de spillet til GC hos play.com

Metal Arms hos play.com
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-04 13:23 
Mobo: Super!!! du har lige reddet min dag... lige en 2 ting. er play.com stabile? Og er spillet i pal? england er også pal ikke?
For The Love Of The Game
FozferFozferSkrevet 01/06-04 13:26 
Billigere: http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?ProductCode=GC0542
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-04 13:28 
Yeah!!! that's what I'm talking about!!!
For The Love Of The Game
ninja copninja copSkrevet 01/06-04 13:41 
England er også PAL.
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-04 13:49 
Mange tak drenge.. Jeg har bestilt det via Blaine's link :-) Så må man jo bare håbe på at deres system holder..

takker mange gange,
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig