X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skal vi splejse?


Svar
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/06-04 00:00 
Hmmm, linket siger jo sig selv. Hvis vi nu alle giver 5 kroner, kan det jo være! Damn, hvor røg den højt op:

Skal vi købe Halo 2?
soon the world will be one big computer
SephirothSephirothSkrevet 01/06-04 00:16 
Bungee?! Finished in January?!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/06-04 00:30, rettet 01/06-04 00:31 
Hehe, de seriøse bud endte ved 250Dollers. Synd for ham.
Men så trådte en fan fra teamxbox's forum op og budte 99999999dollers, for at stoppe de stakkels personer der rent faktisk havde tænkt sig at byde noget. DVD'en der bliver vist er fra en Halo Xbox version man kan få i USA, med Trailere på.
Hmmm, Ebay lukker vil bare aktionen, eller hvis der er rigtigt onde, kræver 1,5% af de 99999999dollers som gebyr.
Lidt efter gik bungie så ud og sagde:

Bungie>
Just to make it perfectly clear: There are no leaked versions of Halo 2. Do not fall for someone trying to con you into buying a copy. All of the E3 copies of the Halo 2 multiplayer demo were accounted for, and making a copy is not a matter of simply sneaking out of the office with one
in your jacket pocket.
soon the world will be one big computer
The DaneThe DaneSkrevet 01/06-04 00:35 
At den stod på så højt et beløb skulle også betyde at personen før havde skrevet et lignende højt beløb, for den går jo kun et vist max beløb op for hver bud.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 01/06-04 12:02 
De 100 mio dollers skal nok dækker sagsøgnings omkostningerne :)
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 22/08-04 11:52, rettet 22/08-04 11:53 
En anden, men kun-lidt-skør Ebay-auktion...

Træt af at spille Halo? Så SE Halo ;)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 22/08-04 11:58 
jaes>
En anden, men kun-lidt-skør Ebay-auktion...

Hahaha, hvad har han gang i? :)
Han tror åbenbart at han kan få dem solgt.
soon the world will be one big computer
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 22/08-04 12:20 
de er solgt... 20dollers
By the power of Grayskull!
enfenenfenSkrevet 22/08-04 12:26, rettet 22/08-04 12:26 
Jeg optog også selv et par Halo baner, efter at jeg havde gennemført det. Det blev oprindeligt lavet til en kammerat fra arbejdet, som gerne ville se, hvordan Halo så ud. Jeg kunne dog aldrig finde på at sælge mit eget mesterværk :)
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 22/08-04 13:17 
Typisk. Han har brugt "mute" når der har været bandeord. Hold da helt ferie de er skøre med den slags, derovre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/08-04 13:24 
Sådan er det da også med bandeord her på forummet :-)
NaieraNaieraSkrevet 22/08-04 13:31 
Jeg forstår ikke, hvordan du kan lave den sammenligning. Her holdes bandord ude, for at folk ikke skal bruge dem til at svine hinanden til, og for at det generelt skal virke mere civiliseret. Folk kommunikerer med hinanden her, mens en optagelse af Halo er det samme som at se en (lang og kedelig) film.

Det jeg finder underligt, er når en privat person har siddet og optaget et spil, og så helt seriøst redigeret bandeord ud. Det ville kun ske i USA.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 22/08-04 18:44 
jaes>
En anden, men kun-lidt-skør Ebay-auktion...

"Maybe you cannot play the game of HALO very well, no problem, just start playing one of these DVD’s then grab your xbox controller and PRETEND your playing."

De amerikanere trænger seriøst til noget
spænding i deres hverdag :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig