X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SingStar


Svar
ChaserChaserSkrevet 31/05-04 20:50 
Hej,
Hvor mange af jer har prøvet SingStar? Jeg har lige anmeldt det på Spilzonen, og må virkelig sige, at det har taget mig med storm! Jeg er utrolig imponeret over hvor nyskabende det er, og bare det at jeg står og synger på mit værelse, er da vist noget af en begivenhed. Hvis I ikke har prøvet det, vil jeg kraftigt anbefale jer at gøre det.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 31/05-04 21:17, rettet 31/05-04 21:18 
Jeg prøvede det til PlayStation Experience. Jeg synes at det var det bedste spil på "messen" og jeg har glædet mig til at få det lige siden. Det blev bestilt i sidste uge, så det skulle gerne komme med posten lige om lidt.

- og næsten bedst af alt, så er kæresten klar på lidt 2 player battle :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SephirothSephirothSkrevet 31/05-04 21:23 
Jeg har osse længe haft et øje på spillet og overvejer at smutte ud og investere i det i morgen. Og som flottenheimers dame, så blev min osse helt hooked, da jeg fortalte hende om konceptet ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
quadquadSkrevet 31/05-04 21:27 
Caspers rosende ord, og den billige pris på Gameplay, har nu også fået mig til at bestille mig et eksemplar. En ting er sikkert, jeg gør mig ikke til grin foran damen ;)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 31/05-04 21:58 
Har også tænkt på at købe :P Hvor fås det billigst?
ChaserChaserSkrevet 31/05-04 22:02 
32 pund hos CD-wow, men muligt gebyr oveni, jeg har set det til 440 hos Softxchange i Dk, så det er jo ikke ret dyrt faktisk.
quadquadSkrevet 31/05-04 22:03, rettet 31/05-04 22:05 
35 pund incl. porto hos Gameplay.

Dette bliver nok den store dille, til næste KT :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 31/05-04 22:05 
Takker, det er faktisk ikke så galt... bliver nok bestilt :P
SephirothSephirothSkrevet 31/05-04 22:24 
Wagner>
35 pund incl. porto hos Gameplay.

Dette bliver nok den store dille, til næste KT :)

... og nu overvejede jeg lige, om jeg sku komme...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 31/05-04 22:25 
Vi låser Wagner og Cronoss ude på toilettet og så kan de sidder derude og spille (singstar)... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 31/05-04 22:26 
Hvis man kan holde ud at se folk fjolle rundt på dansemåtter, mon ikke også man kan holde ud at høre dem synge? ;)
NaieraNaieraSkrevet 31/05-04 22:33 
Det vil jeg nu mene er langt værre :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 31/05-04 22:36 
Så har du ikke set, hvor dårligt Mads og Johannes dansede sidst :p
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/06-04 13:30 
I'm Luther Vandross in the shower!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CanonCanonSkrevet 01/06-04 13:43, rettet 01/06-04 15:51 
Jeg kiggede lige her forleden til den nærmeste Fona butik, og som der plejer at være - et stor kø foran PS2 med et eller spil, men ikke hvor SingStar ar blevet proppet i. Jeg og som mange andre sikkert tænkte på – ”Hvor pokker er den kamera?”
Bah...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-04 13:50 
Tror jeg taler på de flestes vejne når jeg siger - Hvad!?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 01/06-04 15:00, rettet 01/06-04 15:02 
Wagner>
Hvis man kan holde ud at se folk fjolle rundt på dansemåtter, mon ikke også man kan holde ud at høre dem synge? ;)

man kan jo bare se væk hvis man ikke vil se på dans, det er nok mest lyden vi er bange for ;)

men jeg tager bare et par høreværn med for en sikkerheds skyld :)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 01/06-04 15:46 
På Play.com koster SingStar kun £29.99 incl. GRATIS LEVERING. Billigere kan det vist ikke gøres. Play.com har i øvrigt rigtig gode priser på det de har... (tak til Naiera, der oprindeligt gav mig linket - det er hurtigt er blevet et rigtig dyrt bekendskab).

SingStar £29.99
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 01/06-04 18:44 
Jeg vil nu på det kraftigste advare imod "SingStar"!.

Tog et hutigt battle mod min kæreste. Hun sang "Eternal Flame" og fik karakteren rising star.

Jeg sang/råbte/skrålede Y.M.C.A. og SingStar kvitterede med at kalde mig for "Tone Deaf". Magen til sviner skal man lede længe efter:o)
Det får dommerne fra Idols til at ligne uskyldige spejdere..
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
HeroldHeroldSkrevet 01/06-04 18:59 
Heh, min kæreste brokkede sig over at jeg kun fik gode point, når hun fik dårlige. Så forklarede jeg hende at hendes streg var rød, fordi hun havde den røde mikrofon. Så gad hun sjovt nok ikke mere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MarcusMarcusSkrevet 01/06-04 19:48, rettet 01/06-04 20:42 
Konsolkongen>>

Canon>(Med rettelser af Mysterious)
Jeg kiggede lige her forleden forbi den nærmeste Fona butik. Og som der plejer at være var der en stor kø foran deres prøve PS2 som havde et eller andet spil i.

Men der hvor SingStar var blevet sat på var der ingen. Jeg (og sikkert også mange andre) tænkte på, – ”Hvor er det kamera?”

Flottenheimer>> Det må være noget nyt at de sender til Danmark så, sidst jeg var derinde og se efter Futurama Dvd'er sendte de ikke her til.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-04 20:06 
Ja det var så noget helt andet end jeg fik det til :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 01/06-04 20:48 
Mysterious>
Det må være noget nyt at de sender til Danmark så, sidst jeg var derinde og se efter Futurama Dvd'er sendte de ikke her til.

Ja, det er noget nyt at de sender til Danmark. Jeg fik en DVD på fem dage, så bare bestil løs.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 01/06-04 22:27, rettet 01/06-04 22:29 
Mysterious>
Flottenheimer>> Det må være noget nyt at de sender til Danmark så, sidst jeg var derinde og se efter Futurama Dvd'er sendte de ikke her til.

Som Naiera ganske rigtigt har skrevet, så sender de nu til danmark. Jeg har også fået min pakke fra dem - det tog 5 dage - jeg mangler bare lige at hente den på posthuset (er postvæsenet helt holdt med aftenudbringning af pakker? Det var en virkelig lækker ting).

Se selv her!
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig