X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPod "on the go" oplader?


Svar
FourDFourDSkrevet 31/05-04 20:43 
Er det muligt at få en oplader til iPod'en som kører på batterier, så man kan oplade sin iPod uden at skulle have andet end opladeren, og batterier?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 31/05-04 21:28 
Altså en batteridrevet oplader, der kan oplade batterier... Nej, det findes der vist ikke til ret mange ting. Prove me wrong. :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dRxLdRxLSkrevet 31/05-04 22:47 
Ja den hedder en iBook eller en PowerBook fra Apple. Den kan oplade iPod'en via firewire stiket.

En almindelig bærbar PC med firewire stik kan sandsynligvis også gøre dette.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
yokanabsteryokanabsterSkrevet 31/05-04 22:58, rettet 31/05-04 23:02 
Yep, du kan købe en du stikker i dock connector stikket.
Jeg ved ikke hvor den kan fås i DK, men uanset hvad du vil med din ipod bør du tjecke

EDIT:

Folk der overvejer at investere i en iPod Mini bør tjecke dette ud inden de gør noget som helst:

http://ipodlounge.com/ipodnews_comments.php?id=3546_0_7_0_C

iPod Lounge
soon the world will be one big computer
flottenheimerflottenheimerSkrevet 01/06-04 16:03, rettet 01/06-04 16:12 
Sjovt! - at købe en PowerBook for at bruge den som en mobil iPod batteri oplader :-)

Men en seperat extern batteri-pack kan købes her:

Belkin Backup Battery Pack for iPod
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
3of193of19Skrevet 01/06-04 16:32 
flottenheimer>
Altså en batteridrevet oplader, der kan oplade batterier... Nej, det findes der vist ikke til ret mange ting. Prove me wrong. :-)

Findes til GBA:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=44&products_id=3540&
FourDFourDSkrevet 02/06-04 14:22, rettet 02/06-04 14:33 
flottenheimer>
Sjovt! - at købe en PowerBook for at bruge den som en mobil iPod batteri oplader :-)

Men en seperat extern batteri-pack kan købes her:


Thanks! Skal nemlig 2 uger til frankrig, og hvordan skal jeg dog strække iPod'ens batteri levetid til at strække sig over 2 uger? :P
Det ville svare til noget omkring 15 minutters musik hver dag.. Jeg er simpelthen for meget musik freak til at kunne høre så lidt :P

Men nu hvor vi er igang med et iPod emne, må jeg så lige have lov til at spørge om der er nogen der kan anbefale en bærbar højtaler?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/06-04 22:34 
Tror du ikke, at du får mulighed for ligge vejen forbi et 220v stik og låne lidt støm (på 1 time er iPod batteriet 80% opladet) selvom du er i frankrig?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
FourDFourDSkrevet 03/06-04 14:40, rettet 03/06-04 16:23 
Når ja.. Glemte at sige at det er 2 ugers telt tur til frankrig :P

EDIT: Må jeg ha' lov til at anbefale det der virker som verdens bedste portable speaker?

Har lige købt den.. Og den er alle pengene værd :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
millenniummillenniumSkrevet 03/06-04 17:33 
tsk tsk....2 ugers telttur, og så kan man ikke engang undvære musik... :)
Jeg skulle nok nødigt snakke. Går knap nok på toilettet uden iPod.

Hvordan er lyden i Creative højtalerne? Jeg overvejede også at købe nogen, men det er sjældent man hører respektabel lyd komme ude af rejse-speakers.
The medium is the message.
FourDFourDSkrevet 03/06-04 18:59, rettet 03/06-04 21:01 
Tro mig millenium.
Den er virkelig noget for sig..
Det er virkelig den bedste kvalitet jeg nogensinde har hørt komme fra en portabel højtaler indtil videre!
Og så føler man sig en smule mere social når man gør det muligt for alle at høre på samme tid (Og så bliver man fri for at alle ens venner vil høre på ens iPod hele tiden) :P
Se den andmeldelse jeg linkede til.
Den kostede 500 kroner i fona, men den er fandme det værd!
35 timers musik på 4 AAA batterier.

Hvis man er i tvivl om man vil købe, skal man lige overveje om Creative egentlig nogensinde har lavet et dårligt produkt? :)
Man kan virkelig mærke at TravelSound er en portabel højtaler som er noget for sig. TravelSound er ikke bare en lille dårlig speaker, som man bare har proppet det billigste elektronik ind i, men virkelig noget der får en til at overveje hvorfor man ikke købte den for lang tid siden.

Jeg er iPod-o-holic så bare 2 dages telttur uden musik er meget for mig :D
Er vokset op med musik, og har altid hørt musik, og vil altid høre musik!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 03/06-04 19:25 
WilliDaRappa>
Jeg er iPod-o-holic så bare 2 dages telttur uden musik er meget for mig :D

Me to :) Lyder rigtigt fedt, jeg tror squ også jeg køber dem snart!
soon the world will be one big computer
KTCKTCSkrevet 03/06-04 19:49 
WilliDaRappa>
Hvis man er i tvivl om man vil købe, skal man lige overveje om Creative egentlig nogensinde har lavet et dårligt produkt? :)
Bop-bop-bop... Det kan diskuteres meget, og Creative har som de fleste andre også jokket i spinaten et par gange med nogle mindre heldige valg.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
fearless popcornfearless popc...Skrevet 03/06-04 20:41 
Kan det spiller højt?, 2 watt lyder ikke af meget. :)
just plug it in.
FourDFourDSkrevet 03/06-04 20:57 
Jeg syntes nu de kan spille ret højt..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig