X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable


Svar
KeenKeenSkrevet 09/04-03 10:59 
Der skulle vel ardrig være nogen der kendte en release date til fable i europa???
APHAPHSkrevet 09/04-03 11:32 
TBA
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/04-03 19:11 
Tjaa der kan nok godt gå 5-6 mdr. det skulle udkomme i USA engang her i efteråret, og før det kommer til EU, der kan vel godt gå 2-3 mdr. så...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/04-03 19:12 
Her i efteråret?

Det lyder lidt underligt at sige! Mener du foråret?
Home is where the hardware is..
SephirothSephirothSkrevet 09/04-03 19:35 
Det var da utroligt som du kan spørge =)

Der er ingen præcis releasedato endnu, men ifølge BBB skulle Fable være ude sidst på året - men lad os nu se om det holder...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/04-03 19:40, rettet 09/04-03 19:40 
Sephiroth >
Det var da utroligt som du kan spørge =)

Hvordan skulle den forståes? Det var da rimlig dårlig formuleret det han skrev!
Home is where the hardware is..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/04-03 19:45 
Undskyl min fejl, mente foråret ;)

Se...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/04-03 19:47 
Yes ;)
Home is where the hardware is..
SephirothSephirothSkrevet 09/04-03 20:01 
Hehe, det er SITET, der launcher i foråret =)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/04-03 20:04 
Lol, så blir Keen sq skuffet ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 10/04-03 08:38 
Æv Men man kan sku da godt blive lid forvirret når man får 3-4 datoer at vide de forskellige steder, og det undrer da mig ikke at det først skulle komme til vinter...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-03 08:39 
Det var jo det vi snakkede om i skolen ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 10/04-03 08:40 
Ja
jaesjaesSkrevet 04/06-13 19:15, rettet 04/06-13 19:15 
Der kommer et Fable remake sidst på året til X360. Det er baseret på Lost Chapters-udgaven:
http://news.xbox.com/2013/06/games-fable-anniversary-reveal

Spillede den originale version i sin tid, så kunne være det var en god anledning til et replay...

Fra Wiki:
"The Lost Chapters features all the content found in the original Fable, as well as additional new content such as new monsters, weapons, alignment based spells, items, armour, towns, buildings, and expressions, as well as the ability to give children objects. The story receives further augmentation in the form of nine new areas and sixteen additional quests. Characters such as Briar Rose and Scythe, who played only minor roles in the original game, are now given more importance and are included in certain main and side quests. Other character-based augmentations include the voice of the antagonist, Jack of Blades, sounding deeper, harsher and more demonic, and the ability to uncover (and resolve) the murder mystery of Lady Grey's sister."

Fable
WehnerWehnerSkrevet 04/06-13 19:21 
Feeedt, jeg var ret glad for 2 og 3, men har aldrig fået spillet det første. Har faktisk haft planer om at spille originalversionen, men det her er meget bedre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 05/06-13 17:58 
Ser nice ud. Har spillet 1eren igennem et par gange, og har brugt mange timer på at tåge rundt med sidequests osv. Et remake ville jeg helt sikkert gerne spille. Har dog stadig 3eren til gode, dog synes jeg ikke 2eren var så fantastisk igen, ift 1eren.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-13 18:18, rettet 05/06-13 18:18 
Ikke at jeg bryder mig synderligt om Angry Joe. Men jeg faldt over denne video tilfældigt på YT og da en af mine venner havde sagt at 3'eren er skod valgte jeg at se den igennem.
http://www.youtube.com/watch?v=oSaw85bliyQ

Især inventory systemet gjorde at det røg lige til tops på listen over spil jeg aller mindst havde lyst til at spille, nogensinde :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/06-13 23:20 
Det er hyggeligt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-13 23:42 
Det er åndssvagt og spild af tid. Men jeg går ud fra du joker :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/06-13 23:46 
Nej, jeg synes, at for både nummer 2 og 3 er hyggen vigtigste faktor. Og i Danmark elsker vi jo at hygge :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-13 23:50, rettet 05/06-13 23:50 
Jeg var lige ved at redigere mit indlæg. Jeg troede i første omgang at du mente at inventory systemet var hyggeligt, så det var dét jeg svarede på :)

Af det han viser fra resten af spillet er jeg bange for at "spild af tid" stadig er det jeg tænker når jeg ser det :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/06-13 23:52 
Inventory-systemet er bestemt ikke hyggeligt, nej.

Man kan sagtens argumentere for, at det er spild af tid, hvis udfordring i spil er vigtig for en. Så spild af tid på samme måde som at spille et jrpg eller at læse en bog. Hver sin smag hvad det angår.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-13 23:57, rettet 06/06-13 00:01 
Jeg synes nu der er langt imellem JRPG'er uden nogen som helst udfordring, men du skal da ha' ret i at man i de fleste af disse ender med at bruge adskillige timer på at trykke "Attack" som ren autopilot mod de nemmere fjender. Japanerne er dog bedre (end Molyneux i hvert fald) til at lave fantastiske verdner og spænende historier/figurer, selvom der bliver længere og længere mellem snapsene hvad det sidste angår :( Jeg kan sagtens respektere at du ikke bryder dig om genren :)

EDIT: Med udfordring mener jeg ikke nødvendigvis at spillet bliver super svært, men at man før eller siden bliver tvunget til at tænke sig bare lidt om under kampene. Modsat Fable III der på ham Joe lyder som om man faktisk ikke kan dø i det :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 06/06-13 00:07 
Det kan man sådan set heller ikke. Der er en achievement for ikke at blive "knocked out" en eneste gang. Den fik hele mit slæng fra Xbox Live nemt. Det var det eneste, der helt en bare lidt til ilden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 06/06-13 00:09 
Til gengæld synes jeg ikke, Molyneux står tilbage for japanerne, når det kommer til at skabe en indbydende verden, man har lyst til at opleve, og remake'et her er faktisk noget af det, jeg ser meget frem til pt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-13 00:14, rettet 06/06-13 00:19 
Wehner>
Det kan man sådan set heller ikke. Der er en achievement for ikke at blive "knocked out" en eneste gang. Den fik hele mit slæng fra Xbox Live nemt. Det var det eneste, der helt en bare lidt til ilden.

Og så står jeg godt nok af :) Jeg elsker svære, men retfærdige spil. Selvom de fleste spil jeg spiller ikke er specielt svære så ville jeg slukke øjeblikkeligt, hvis der ikke var bare et lille glimt af udfordring.

Ved ikke om det er dig, men JRPG'et Resonance of Fate var pænt svært, men aldrig nogensinde uretfærdigt. Jeg døde mange gange, men det var en super oplevelse da jeg fik det gennemført og helt sikkert et af de bedste spil jeg har spillet i denne generation. Pga. sværhedsgraden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 06/06-13 00:22 
Jeg har lidt en trang til at spille genren lidt igen, men spillene er for lange, i forhold til hvor lang tid, jeg bruger på gaming pt. RoF kunne ellers være et godt bud, men jeg ville nok prøve Nina Kunne først.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-13 00:26 
Det er også rigtig hyggeligt. Især hvis du kan lide Ghibli-tegnefilmene. Vær dog opmærksom på at kampsystemet bygger på monster raising. Så hvis du ikke gider det (jeg gad ikke) så kan kampene hurtigt blive småkedelige.

NnK vinder på historien og personerne, mens RoF vinder på ren gameplay. Og i sidste ende står RoF som det bedre af de to spil for mig og det alligevel selvom historien og personerne var ret ligegyldige :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 06/06-13 00:30 
Det vil jeg huske - jeg er givetvis enig med dig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 06/06-13 01:00 
Jeg kunne rigtig godt lide Fable 2. 3'eren gik jeg kold i næsten øjeblikkelig. Jeg bruger sjældent ordet, da jeg bor på Sjælland, men det føles godt nok "trælst".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 09/06-13 23:40 
uhh nice..
jeg elskede denne teaser til Fable 2:
http://www.youtube.com/watch?v=XncdYIccD54
og hader Peter Molyneux for at skulle vælge mellem [spoiler]min søster, Guld og rigdom eller min hund ;)[/spoiler]
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/06-13 11:23 
Fabel 3 kan købes gratis for guldkunder nu på på marketplaces...
hvis der stadig står 299kr så vælg at betale med point. for så koster det 0 point.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
JmogJmogSkrevet 10/06-13 11:25 
Gælder ikke længere.
KamekKamekSkrevet 10/06-13 17:44 
Stadig gratis for mig i hvert fald :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/06-13 19:05 
Jeg har også lige hapset det via min browser :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/06-13 22:35 
man skal være Guld ...
Men MS har også lige annonceret at hvert måned vil Guld kunder kunne downloade 2 spil gratis ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig